~IKM Uke 9[emoji41]~

Får du noe oppfølging fra gyn? Mine har også pleid å være lange. Alt fra 35 - 84 CD. Men etter jeg fikk Letrozol, så har jeg fått normal syklus når jeg bruker dem. Jeg har PCOS da.

Jeg var hos Gyn i oktober. Hadde innvendig ultralyd og alt så fint ut.. tanken er å gå sammen til fertilitetsjekk å få en grundigere sjekk.... vi starter på vår 8 måned i mars.. er helt uenig at vi skal måtte vente/sløse bort et år før vi skal få hjelp..
 
Jeg var hos Gyn i oktober. Hadde innvendig ultralyd og alt så fint ut.. tanken er å gå sammen til fertilitetsjekk å få en grundigere sjekk.... vi starter på vår 8 måned i mars.. er helt uenig at vi skal måtte vente/sløse bort et år før vi skal få hjelp..
Veldig enig med deg, satt med en ekkel følelse selv og gikk privat etter bare noen mnd, det skjedde mye etter det, og vi hadde henvisning til ivf etter 9 mnd prøving.
 
Last edited:
Veldig enig med deg, satt med en ekkel følelse selv og gikk privat etter bare noen mnd, det skjedde mye etter det, og vi hadde henvisning til ivf etter 9 mnd prøving.
Misforstå meg rett, jeg anbefaler ikke alle gå steget til ivf, men det å faktisk få en ordentlig sjekk var utrolig bra for vår del, fordi da kom vi faktisk videre i prosessen uten å måtte plages i et år siden det faktisk var noe galt som de kunne gjøre noe med :p
 
Last edited:
Enig med Tigerbaby. Vi gikk altfor lenge før vi fikk hjelp. 1 år og 4 mnd. Fant da ut at jeg har PCOS og mannen har noe redusert svømmerne på sine svømmere. Ble da henvist til IVF i januar, og har forsamtale i mai som kommer. Vi har merket at det har senket skuldrene våre voldsomt! Nå vet vi hva som er gale, og vi får hjelp hvis vi ikke klarer det selv i mellomtiden.
 
Ikm 01 mars her :happy: Har tatt bidronninggele og drukket salviete hver dag fra starten av denne syklusen frem til El uka (denne uken) veldig spent hva som skjer. :nailbiting::happy: tvitvi
Spennende å se om det funker :happy: Selv har jeg prøvd maca før El og «babyklister» (fructus feminina) etter EL. Håper det hjelper på for oss begge! :happy:
 
Misforstå meg rett, jeg anbefaler ikke alle gå steget til ivf, men det å faktisk få en ordentlig sjekk var utrolig bra for vår del, fordi da kom vi faktisk videre i prosessen uten å måtte plages i et år siden det faktisk var noe galt som de kunne gjøre noe med :p

Vi skal gå til privat. Heller betale litt for det å få skikkelig behandling[emoji4] håper selvfølgelig ikke det er noe, men greit å ikke sløse vekk mye tid for å så finne ut at noe er gale. Har jo også forstått at det kan ta lang tid og lange ventelister på det offentlige om det skulle være noe.
 
Enig med Tigerbaby. Vi gikk altfor lenge før vi fikk hjelp. 1 år og 4 mnd. Fant da ut at jeg har PCOS og mannen har noe redusert svømmerne på sine svømmere. Ble da henvist til IVF i januar, og har forsamtale i mai som kommer. Vi har merket at det har senket skuldrene våre voldsomt! Nå vet vi hva som er gale, og vi får hjelp hvis vi ikke klarer det selv i mellomtiden.

Så bra dere fant det ut! Håper det klaffer for dere snart[emoji173]️
 
Noen her inne som vil dele grafene sine? [emoji5] er på første tempemnd, usikker på om min er normal eller om jeg failer helt [emoji23] sover VELDIG dårlig for tiden også.
 
Her er min (første gang jeg prøver dette)
Image1518974340.906184.jpg
 
Jeg har sovet utrolig dårlig siden før jul, våkner flere ganger om natten så får ikke alltid 4t sammenhengende søvn. Det ødelegger sikkert alt [emoji17]
Kan desverre se sånn ut :confused:
3t, ikke 4 ;) hvis du ikke får sove nok så er jo ikke fokuset på temping noe bedre for søvnen, og kanskje ikke veldig ideelt for deg? Jeg liker den appen bedre til vanlig bruk, her er en av mine mnd uten temping(har vip da)
Screenshot_20180218-183018.jpg
 
Kan desverre se sånn ut :confused:
3t, ikke 4 ;) hvis du ikke får sove nok så er jo ikke fokuset på temping noe bedre for søvnen, og kanskje ikke veldig ideelt for deg? Jeg liker den appen bedre til vanlig bruk, her er en av mine mnd uten temping(har vip da)
Vis vedlegget 244813

[emoji25] alt er bare krøll og tull her...

Må prøve el strimler istede da kanskje..
føler det aldri blir noe baby her i huset, drittlei [emoji22]
 
[emoji25] alt er bare krøll og tull her...

Må prøve el strimler istede da kanskje..
føler det aldri blir noe baby her i huset, drittlei [emoji22]
Jeg bruker el.tester fra wish, så det er kjempebillig å følge med på syklusen for meg :p jeg synes det er lettere med dem enn temping
 
[emoji25] alt er bare krøll og tull her...

Må prøve el strimler istede da kanskje..
føler det aldri blir noe baby her i huset, drittlei [emoji22]

Eller si kan kjøpe OvuSense. Den bruker jeg [emoji7] Min siste graf ser slik ut:
IMG_2508.jpg
 
Spennende å se om det funker :happy: Selv har jeg prøvd maca før El og «babyklister» (fructus feminina) etter EL. Håper det hjelper på for oss begge! :happy:

Ja, veldig spennende, prøver å ikke håpe for mye, men er vanskelig å ikke tenke på deto_Ohva er Macao og fructus feminina? Ja, håper det blir positive tester for oss i mars :happy::happy:
 
Ja, veldig spennende, prøver å ikke håpe for mye, men er vanskelig å ikke tenke på deto_Ohva er Macao og fructus feminina? Ja, håper det blir positive tester for oss i mars :happy::happy:
Maca skal øke fertiliteten og libido, og fructus feminina skal hjelpe spiren til å holde seg fast (ved å bedre forholdene i livmoren ved å bl.a øke blodgjennomstrømningen). Enig at det er vanskelig å tenke på stort annet i disse prøvetider :banghead: så fint det fins nettsider som dette :)
 
Vik69- PP2 - EL 16.02- IKM 02.03

Hadde en kjemisk sist pp, så bare å krysse fingrene for denne runden.. :)
Samme her, hadde kjemisk forrige pp jeg også, krysser fingrene for at det går veien for oss denne pp :happy::happy119
 
Back
Topp