~IKM Uke 9[emoji41]~

Jeg hadde glemt hvor vanskelig det var å vente på å kunne teste [emoji28] Jeg venter til 10dpo (søndag), for vil ikke kaste bort for mange unødige tester, men ææ :p Hva er deres beste tips i ventetiden? Jeg prøver å ikke tenke på det, fylle opp tiden med andre ting, prøver å forte meg å tisse så raskt som mulig etter at jeg har stått opp (før jeg rekker å tenke) sånn at morgenurinen forsvinner så fort som mulig, også strikker jeg babytøy:p
Ingen gode tips til tesetrangen :wideyed: Men gjør som deg: forter meg å tisse når jeg står opp, for da går jeg jo glipp av morgenurinen, og da syns jeg det går greit å holde seg unna resten av dagen. Henge på forumet her med mange som får positiv test tidlig hjelper ikke akkurat på testtrangen :hilarious: Min første test ryker i morgen :D 9 eller 10 dpo:eek:
 
Ingen gode tips til tesetrangen :wideyed: Men gjør som deg: forter meg å tisse når jeg står opp, for da går jeg jo glipp av morgenurinen, og da syns jeg det går greit å holde seg unna resten av dagen. Henge på forumet her med mange som får positiv test tidlig hjelper ikke akkurat på testtrangen :hilarious: Min første test ryker i morgen :D 9 eller 10 dpo:eek:

Artig at flere gjør det samme med å tisse på morgenen[emoji23][emoji1303] Hehe veldig sant, blir litt ekstra gira når man ser alle andre tester[emoji14] Oioi spennende! Lykke til!!!
 
IMG_7255.JPG
IMG_7265.JPG
IMG_7256.JPG


Tok 3 tester nå, og dette er den ene.. er det bare meg som ser noe? Er 8/9 dpo...
 
Håper den er sterkere imorgen [emoji85][emoji173]️ Herlighet det hadde vært helt uvirkelig! [emoji7]
 
Blir ikke vindrikking i dag allikevel, så da står jeg over testing til i morgen:wideyed: da er jeg 10 DPO. Har dårlig følelse som alltid. Eneste "symptom" er oppblåst i magen og litt treg mage:rolleyes: Men det kan jo være alt mulig...:wacky:
 
Back
Topp