~IKM Uke 9[emoji41]~

Det håper jeg også selv om jeg har gitt opp [emoji26] har hatt kramper nederst i magen, stikkinger, strålinger i føttene. Men tr kommer vel likevel [emoji25]

Var så glad da jeg sto opp fordi jeg ikke hadde sett spotting enda. For noe bull [emoji24]

Sender deg en klem[emoji173]️
 
Jeg hadde IKM i går, men ingen mens kom. Kanskje jeg bommet på eggløsninga, jeg var litt usikker på om den var høy eller max, synes de er vanskelige å lese:p Svir av en test til i morgen om den ikke har kommet da heller.
 
Og der har vi det svart på hvitt [emoji7]
Jeg har vanskelig for å tro det... var så sikker på at det ikke hadde klaffet denne gangen heller, ettersom spottinga satte i gang på tida. Men det må ha vært festeblødning eller noe annet lurt [emoji851]
IMG_4211.JPG
 
Ser ut til at jeg har glemt å oppdatere.
Mensen kom selvfølgelig, som forventet.
Det var utrolig sårt å være på dag 2 med blødning og MÅTTE ta test pga krav fra sykehuset :sorry:
Så da er det delvis forumpause på denne frøkna frem til slutten av sommeren.
 
Ser ut til at jeg har glemt å oppdatere.
Mensen kom selvfølgelig, som forventet.
Det var utrolig sårt å være på dag 2 med blødning og MÅTTE ta test pga krav fra sykehuset :sorry:
Så da er det delvis forumpause på denne frøkna frem til slutten av sommeren.

[emoji173]️[emoji257]
 
Ser ut til at jeg har glemt å oppdatere.
Mensen kom selvfølgelig, som forventet.
Det var utrolig sårt å være på dag 2 med blødning og MÅTTE ta test pga krav fra sykehuset :sorry:
Så da er det delvis forumpause på denne frøkna frem til slutten av sommeren.


Årh at hun ikke forstår at hun ikke er velkommen[emoji853].. hørtes ikke noe kjekt ut.. sender deg en god klem og masse masse babystøv til neste gang[emoji173]️ håper spiren sitter hos deg neste gang[emoji173]️
 
Takk:Heartred :happy: hvordan er formen din? Merket noe nytt?
Formen min er fin, veldig trøtt på ettermiddag/kveld ellers helt fin :)
Går å kjenner etter nye ting hele tiden,og er livredd for kjemisk så går hele tiden å analyserer alt som skjer... noe mer usunt skal man lete lenge etter:knegg:
 
Formen min er fin, veldig trøtt på ettermiddag/kveld ellers helt fin :)
Går å kjenner etter nye ting hele tiden,og er livredd for kjemisk så går hele tiden å analyserer alt som skjer... noe mer usunt skal man lete lenge etter:knegg:

Haha, akkurat samme med meg. Det går nok bra, et godt tegn med trøttheten hvert fall. Har begynt å få enda mer smerter og stikninger i puppene også. :joyful:
 
Haha, akkurat samme med meg. Det går nok bra, et godt tegn med trøttheten hvert fall. Har begynt å få enda mer smerter og stikninger i puppene også. :joyful:
Så bra, jeg ønsker at symptomene skal ta seg opp men tror egentlig ikke det skjer før etter IKM engang... Puppene er fortsatt ømme da så jeg tar det som et godt tegn også :D
Jeg håper dette går bra for oss :)
 
Så bra, jeg ønsker at symptomene skal ta seg opp men tror egentlig ikke det skjer før etter IKM engang... Puppene er fortsatt ømme da så jeg tar det som et godt tegn også :D
Jeg håper dette går bra for oss :)

Ja, det skjønner jeg :happy: det håper jeg også :Heartred jeg har troen :rolleyes:
 
TR kommer ikke, og jeg får heller ikke positive tester :( Så da må jeg ha bommet på eggløsningen. Antagelig var den bare høy, men jeg tok den kvelden før jeg forventet eggløsning, så tenkte at det var en sikker sak[emoji849] Men så har nok ammingen messet med syklusen min igjen eller noe. Jaja...
 
Back
Topp