IKM uke 40

Her var EL testen uten tvil negativ i morges. Så vil tro EL er i disse timer :p
Ble blankt avvist av mannen i morges - selv om jeg viste interesse kun for at jeg hadde lyst[emoji15] så kun blitt aksjer onsdagskveld..
så føler ikke store håpet [emoji23] men men kun blitt sex når vi har hadd lyst til det i alle fall :) I kveld er vel uansett forseint [emoji23]

Så kjedelig å bli avvist [emoji849] håper onsdagskosen ble nok :) men hadde sikkert hoppet i høyet i kveld også jeg, bare for å safe litt :)
 
Den så i grunn veldig negativ til å ha hatt eggløsning i går? Men har ikke erfaring med den typen test da:) har kun brukt babyplan :)
El burde vært senest igår etter syklusen, men siden den er så veldig negativ så har kanskje el vært tidligere i uken?
 
Noen av dere damer som har flere barn? Jeg lurer så på om neste graviditet blir noen lunde likt som første og om det da ender med samme kjønn, eller ikke :p Hvordan har deres tidligere graviditeter vært og ble det samme kjønn? :)

Jeg har en gutt på snart 5 år:) jeg er også spent på neste graviditet :) har ny mann, så da blir den sikkert ikke lik uansett :)
 
El burde vært senest igår etter syklusen, men siden den er så veldig negativ så har kanskje el vært tidligere i uken?

Ja jeg tenker at den kanskje burde vært tidligere? Har dere lagt inn noen aksjer tidligere da?:)
 
Ja jeg tenker at den kanskje burde vært tidligere? Har dere lagt inn noen aksjer tidligere da?:)
Ja jeg mistenker at den var senest onsdag pga el-slim forsvant da. Fikk lagt inn aksjer tirsdags kveld så håper vi rakk det.:smiley-ashamed004
 
Uff da, kjedelig med så mye stress :( Får du til å roe ned i kveld med mannen, lage litt romantisk stemning og feks ligge sammen på sofaen og kose, så ser dere hvor det bærer? Altså, ikke prøv så hardt, bare prøv å kose dere sammen og ha litt kjærestetid? Er ikke noe gøy når hyrdestunden blir så klinisk liksom.

Pliktsex eksisterer ikke her så derfor det er vanskelig å noen ganger å få aksjer når en bør.... men begge er innstilt på at i kveld skal det legges askjer [emoji6] fredag og tacotid når snuppa er i seng så blir bra det [emoji3]

Så leit at det er mye stress på jobben:bored:
Prøv å ta det litt med ro, og ikke tenk på at det kan bli termin i slutten av juli. Jeg har en som er født 14 juli, og det har aldri vært noe problem:happy:

Vært mye frustrasjon og det går absolutt ut over humør og lyst.... i forhold til juli er det helst ferietiden på sykehuset jeg tenker på.... men sikkert dumt å tenke på [emoji12]
 
Pliktsex eksisterer ikke her så derfor det er vanskelig å noen ganger å få aksjer når en bør.... men begge er innstilt på at i kveld skal det legges askjer [emoji6] fredag og tacotid når snuppa er i seng så blir bra det [emoji3]



Vært mye frustrasjon og det går absolutt ut over humør og lyst.... i forhold til juli er det helst ferietiden på sykehuset jeg tenker på.... men sikkert dumt å tenke på [emoji12]

Det med ferietid på sykehuset har jeg ikke tenkt på i det hele tatt:rolleyes: sønnen min er 8 år, og da var det ikke noe problem...men jeg vet ikke hvordan det er nå.
Hvilket sykehus blir det for deg?
 
Noen av dere damer som har flere barn? Jeg lurer så på om neste graviditet blir noen lunde likt som første og om det da ender med samme kjønn, eller ikke [emoji14] Hvordan har deres tidligere graviditeter vært og ble det samme kjønn? :)
har to barn fra før :) 1 gutt og 1 jente. mine to graviditeter var veldig forskjellig. med gutten var jeg ikke kvalm i det hele tatt , med jenta var jeg kvalm i 9 mnd.
 
Det er vell sånn at den skal være like sterk eller sterkere ?:) du kan kanskje legg ut bilde om du trenger tolkehjelp?:)

Det skal absolutt hvis jeg begynner å teste:happy:
Jeg har aldri rotet meg til å kjøpe el-tester, men er kanskje på tide snart.:rolleyes:

Jeg tror jeg hadde el på mandag, jeg pleier alltid å kjenne det i eggstokkene, men det var ikke like sterkt denne måneden. Sikkert ikke så rart når det var første gang etter abort.
Men jeg tror ikke det klaffet denne pp... jeg har brunlig utflod til og fra, og nå venter jeg egentlig bare på tr. Forhåpentligvis vil utfloden gå over etter neste tro_O
 
Noen av dere damer som har flere barn? Jeg lurer så på om neste graviditet blir noen lunde likt som første og om det da ender med samme kjønn, eller ikke :p Hvordan har deres tidligere graviditeter vært og ble det samme kjønn? :)

Eg har 1,5 barn. Ein gut på 10 år, og eit desemberfrø som vi mista i veke 10. Det siste svangerskapet var mykje verre enn det først, mykje dei same symptoma, men mykje sterkare. Mulig at det har nokon med at eg var 10 år eldre :bag: Kjønn får vi aldri vite, men hadde ein feel på jente, litt fordi kvalmen vart så intens.. spendt på det 3. svangerskapet :woot:
 
Eg har 1,5 barn. Ein gut på 10 år, og eit desemberfrø som vi mista i veke 10. Det siste svangerskapet var mykje verre enn det først, mykje dei same symptoma, men mykje sterkare. Mulig at det har nokon med at eg var 10 år eldre :bag: Kjønn får vi aldri vite, men hadde ein feel på jente, litt fordi kvalmen vart så intens.. spendt på det 3. svangerskapet :woot:

Så trist å miste da :( Men da blir det veldig spennende med 3.gangen vil jeg tro ja :D
 
Siden det nå har blitt lørdag, så har jeg tredd inn i dpo land, 1dpo!:rolleyes: Det her kommer til å bli noen lange dager før testetøsa kommer frem :hilarious:
 
Da var man 2 dpo :p har null forhåpninger til denne pp, da det kun ble en runde på onsdagskveld. :p
Siste frist for en runde var i går kveld, men mannen fantes ikke interessert [emoji23]
FF har satt torsdag som EL dag selv om EL testen var positiv da også. Eller den var blitt svakere i forhold til tidligere på torsdagskveld :)
 
Fortsatt usikker på om el har vært her enda. Det pleier ikke å være tvil selve eggløsningsdagen for min del, tydelige smerter. Til nå har det bare murret. Så tror ikke el har vært. Får se ila dagen, ellers må jeg kanskje hoppe over i IKM uke 41.
 
Siden det nå har blitt lørdag, så har jeg tredd inn i dpo land, 1dpo!:rolleyes: Det her kommer til å bli noen lange dager før testetøsa kommer frem :hilarious:
Godt å høre at det er flere testetøser der ute:p Har akkurat bestillt masse tidligtester på nett.:smiley-ashamed005 Tror jeg også er 1dpo, har hatt 2dager med maximal på monitoren, i dag er den "bare" høy.
 
Fruflis - PP2 - B1 - EL - 22/23.09 - IKM 08.10
 
Smufrx3 pp 3 - b0 - el 20/9.

Spent på denne perioden, første gang jeg har vist ca akkurat el. Har temper og brukt el test. Tidligere har det bare vært ca. Og ser nå at jeg har vært ganske langt unna el de andre pp.
Når begynner dere å teste? :happy:
 
Back
Topp