IKM uke 40

Hvordan var den i ettermiddag?

Den så slik ut :)
6b5472ca7cb48d0db32f4c001c4289d3.jpg

Så den skikkelige LH-toppen var i går og i morges :)
Så lurer på om jeg skal tørre å si at jeg er 1 dpo i morgen eller om det ikke blir før lørdag.
Tok el test i halv 6 tiden og den var fortsatt positiv :p så disse er tatt på 3 1/2 times urin uten drikke [emoji23]
 
Den så slik ut :)
6b5472ca7cb48d0db32f4c001c4289d3.jpg

Så den skikkelige LH-toppen var i går og i morges :)
Så lurer på om jeg skal tørre å si at jeg er 1 dpo i morgen eller om det ikke blir før lørdag.
Tok el test i halv 6 tiden og den var fortsatt positiv [emoji14] så disse er tatt på 3 1/2 times urin uten drikke [emoji23]
Vanskelig å si, jeg er ikke så veldig erfaren med el-tester, men vil jo tro du er 1 dpo i morgen? Den er jo negativ nå ift tidligere hverfall!
 
Vanskelig å si, jeg er ikke så veldig erfaren med el-tester, men vil jo tro du er 1 dpo i morgen? Den er jo negativ nå ift tidligere hverfall!

Ja, enig der :) Da sier vi 1 dpo i morgen så er det en dag kortere til man kan teste [emoji23][emoji23]
Er jo som du sier negativ i forhold til tidligere :) Skal ta en i morgen tidlig å se!
 
Den så slik ut :)
6b5472ca7cb48d0db32f4c001c4289d3.jpg

Så den skikkelige LH-toppen var i går og i morges :)
Så lurer på om jeg skal tørre å si at jeg er 1 dpo i morgen eller om det ikke blir før lørdag.
Tok el test i halv 6 tiden og den var fortsatt positiv :p så disse er tatt på 3 1/2 times urin uten drikke [emoji23]

Jeg ville også sagt 1dpo i morgen! Noen/noen sykluser har lengre lh-topp (slik som nå med pos test både og går og i morges), og da kan el komme før testen er helt negativ. Fks på dag to med pos.test. Har jeg lest i en artikkel. Siden eggstokken er nok stimulert til at det slipper :) klønete forklart men håper du skjønner hva jeg mener!
 
Stygt redd denne ppen går rett i vasken... antatt EL i morra, tester ikke.... ikke blitt noe aksjer enda.... har noen tøffe dager på jobben og heilt tom for energi.... vært ganske nær med å møte veggen tidligere og føler meg på vei dit nå å.... den gangen var det for mye å gjøre i en jobb med mye ansvar, nå er det forholdene på jobben som gjør det....

Typisk sånn kommer når det er en pp med store forhåpninger.... neste pp vil gi termin i slutten av juli og kjenner det ikke frister men nå kan vi ikke tenke sånn heller lengre for bare glad om vi får en spire til [emoji20]
 
Noen av dere damer som har flere barn? Jeg lurer så på om neste graviditet blir noen lunde likt som første og om det da ender med samme kjønn, eller ikke :p Hvordan har deres tidligere graviditeter vært og ble det samme kjønn? :)
 
Stygt redd denne ppen går rett i vasken... antatt EL i morra, tester ikke.... ikke blitt noe aksjer enda.... har noen tøffe dager på jobben og heilt tom for energi.... vært ganske nær med å møte veggen tidligere og føler meg på vei dit nå å.... den gangen var det for mye å gjøre i en jobb med mye ansvar, nå er det forholdene på jobben som gjør det....

Typisk sånn kommer når det er en pp med store forhåpninger.... neste pp vil gi termin i slutten av juli og kjenner det ikke frister men nå kan vi ikke tenke sånn heller lengre for bare glad om vi får en spire til [emoji20]

Så leit at det er mye stress på jobben:bored:
Prøv å ta det litt med ro, og ikke tenk på at det kan bli termin i slutten av juli. Jeg har en som er født 14 juli, og det har aldri vært noe problem:happy:
 
Noen av dere damer som har flere barn? Jeg lurer så på om neste graviditet blir noen lunde likt som første og om det da ender med samme kjønn, eller ikke :p Hvordan har deres tidligere graviditeter vært og ble det samme kjønn? :)

Jeg har to barn og vært gravid 3 ganger, siste var til uke 13. Jente, gutt, gutt.
Ikke kvalm, kvalm så jeg gikk ned i vekt, normal kvalm.
Ikke bekkenløsning, bekkenløsning fra uke 15, bekkenløsning fra uke 10.
De første 2 fødslene startet med at vannet gikk kl 8 og første barn kom 15 dager før termin, andre 22 dager:happy:
 
Jeg tror ikke det ble noe denne pp, noen få aksjer noen dager før det jeg tror var el.
Men jeg tror vi lander på å utsette salg av bolig, og fortsetter å prøver:D
Oppussing fortsetter:yuck::p
 
Jeg tror ikke det ble noe denne pp, noen få aksjer noen dager før det jeg tror var el.
Men jeg tror vi lander på å utsette salg av bolig, og fortsetter å prøver:D
Oppussing fortsetter:yuck::p
Er lov til å håpe, spermen kan leve flere dager. Men skjønner at det er vanskelig å tenke sånn, selv tror jeg liksom ikke helt på at det kan være levende gode svømmere inni der i lang tid. Men de sier så da ;) Spennende med mer prøving da!
 
Stygt redd denne ppen går rett i vasken... antatt EL i morra, tester ikke.... ikke blitt noe aksjer enda.... har noen tøffe dager på jobben og heilt tom for energi.... vært ganske nær med å møte veggen tidligere og føler meg på vei dit nå å.... den gangen var det for mye å gjøre i en jobb med mye ansvar, nå er det forholdene på jobben som gjør det....

Typisk sånn kommer når det er en pp med store forhåpninger.... neste pp vil gi termin i slutten av juli og kjenner det ikke frister men nå kan vi ikke tenke sånn heller lengre for bare glad om vi får en spire til [emoji20]
Uff da, kjedelig med så mye stress :( Får du til å roe ned i kveld med mannen, lage litt romantisk stemning og feks ligge sammen på sofaen og kose, så ser dere hvor det bærer? Altså, ikke prøv så hardt, bare prøv å kose dere sammen og ha litt kjærestetid? Er ikke noe gøy når hyrdestunden blir så klinisk liksom.
 
Ingen el her enda tror jeg. Det murrer godt og (sorry tmi) slimet er fertilt men ikke helt eggehvite enda. Fikk lagt inn aksjer i går på tross av syk mann, så det er jeg fornøyd med! Får bare håpe el kommer i dag eller i morgen. Vurderer å kjøpe en test bare for å se hvor langt unna jeg evt er. Og fordi jeg aldri har tatt eggløsningstest før [emoji85]
 
Noen av dere damer som har flere barn? Jeg lurer så på om neste graviditet blir noen lunde likt som første og om det da ender med samme kjønn, eller ikke :p Hvordan har deres tidligere graviditeter vært og ble det samme kjønn? :)
Jeg har to gutter fra før. Ganske like graviditeter.:)
 
Jeg er fryktelig usikker på når eggløsning har vært siden jeg ikke tester, men etter syklus og andre tegn burde den ha vært senest i går. Vi får se. Nå går jeg inn i det spennende og tullete dpo land. Man kan bli smårar av mindre. Regner med at jeg får ekstremt lyst å teste når neste helg nærmer seg.:smiley-bounce022
 
Holdt på og kaste opp i bilen på vei til jobb nå. Kan man bli kvalm av Wild Yam? På morgenen nå tar jeg 2 stk Wild yam,, 3 omega 3 kapsler og 3 av vitamin/mineraler (dette er anbefalt dose). Kan det væte pga det? El ca 20 så kan vel ikke være noe symtom.
 
Her var EL testen uten tvil negativ i morges. Så vil tro EL er i disse timer :p
Ble blankt avvist av mannen i morges - selv om jeg viste interesse kun for at jeg hadde lyst[emoji15] så kun blitt aksjer onsdagskveld..
så føler ikke store håpet [emoji23] men men kun blitt sex når vi har hadd lyst til det i alle fall :) I kveld er vel uansett forseint [emoji23]
 
Jeg har ikke testet for eggløsning før, men fikk disse i posten i dag(bestilt fra Ebay) og tok en test nå. Dette betyr vel at eggløsning har vært for en stund siden når den er så svak? Noen erfarne som vet? Ifølge syklusen min skal eggløsning ha skjedd senest i går.
 

Vedlegg

  • IMG_9981.JPG
    IMG_9981.JPG
    295,4 KB · Visninger: 66
Jeg har ikke testet for eggløsning før, men fikk disse i posten i dag(bestilt fra Ebay) og tok en test nå. Dette betyr vel at eggløsning har vært for en stund siden når den er så svak? Noen erfarne som vet? Ifølge syklusen min skal eggløsning ha skjedd senest i går.

Enten har den vært eller så er den i vente
 
Jeg har fortsatt litt småblødninger men fikk elslim sammen med blodet i dag.. og så tok jeg test i dag som så ut som om eggløsningen kan komme? Bruker å få det to dager etter elslim :) hva tror dere? Vet testen er negativ nå men kan se ut som om den er rundt hjørnet?
4f454bcbf2f74828a44fd0d790d176aa.jpg
 
Jeg har ikke testet for eggløsning før, men fikk disse i posten i dag(bestilt fra Ebay) og tok en test nå. Dette betyr vel at eggløsning har vært for en stund siden når den er så svak? Noen erfarne som vet? Ifølge syklusen min skal eggløsning ha skjedd senest i går.

Den så i grunn veldig negativ til å ha hatt eggløsning i går? Men har ikke erfaring med den typen test da:) har kun brukt babyplan :)
 
Back
Topp