IKM uke 40

e32a79d7ea5273792ca311b4ecf02022.heic


Eggløsningstester for denne PP. Kan se ut til at EL var i natt. Pga en mann som har vært altfor mye borte ifbm jobb denne mnd, hadde vi sist sex søndag for 2 uker siden. Han kommer hjem først i natt, og er sikkert helt utslitt.

Mitt spørsmål er derfor: vil det være helt bortkastet for oss å styre på med å legge inn aksjer i natt, eller er det likevel stor sjans for å bli gravid? Tok nettopp dagens EL test, og den var negativ. I går kveld var den positiv.

Hater når hverdagen ikke klaffer med EL! [emoji17] Spesielt frustrerende er det når syklusene er uendelig lange, og å vente på neste EL føles på lik linje som når ungene begynner å glede seg til jul allerede i august [emoji849]
 
e32a79d7ea5273792ca311b4ecf02022.heic


Eggløsningstester for denne PP. Kan se ut til at EL var i natt. Pga en mann som har vært altfor mye borte ifbm jobb denne mnd, hadde vi sist sex søndag for 2 uker siden. Han kommer hjem først i natt, og er sikkert helt utslitt.

Mitt spørsmål er derfor: vil det være helt bortkastet for oss å styre på med å legge inn aksjer i natt, eller er det likevel stor sjans for å bli gravid? Tok nettopp dagens EL test, og den var negativ. I går kveld var den positiv.

Hater når hverdagen ikke klaffer med EL! [emoji17] Spesielt frustrerende er det når syklusene er uendelig lange, og å vente på neste EL føles på lik linje som når ungene begynner å glede seg til jul allerede i august [emoji849]

Ååh, kjedelig når det ikke klaffer. Men om han orker, tror jeg at jeg hadde hatt sex i natt. Bedre å prøve enn å ikke?!
 
Ååh, kjedelig når det ikke klaffer. Men om han orker, tror jeg at jeg hadde hatt sex i natt. Bedre å prøve enn å ikke?!

Jo, du sier noe der. Men føles så meningsløst om begge egentlig er sliten og sjansen for å bli gravid er svært liten hvis du skjønner [emoji5]
 
Tror jeg skal flytte meg hit grå inn uke 41, siden el var tirsdag/onsdag så ventes mens ca 4. Okt.
Rainbowdash- PP 12 - El 19/20.09 - IKM 4.10 - 1kjemisk og en MA uke 9 06.sept
 
Smufrx3 pp 3 - b0 - el 20/9.

Spent på denne perioden, første gang jeg har vist ca akkurat el. Har temper og brukt el test. Tidligere har det bare vært ca. Og ser nå at jeg har vært ganske langt unna el de andre pp.
Når begynner dere å teste? :happy:
Tenker begynne neste uke, mandag er jeg 10dpo, ryker sikkert på en smell neste helg allerede:oops: Spennende ja, håper du traff denne gangen da ;)
 
Selv om jeg bare har testet to dager så er test idag tydelig svakere enn igår så da føler jeg meg sikrere på at jeg faktisk er i dpo land nå som jeg trodde. :) hvis det ikke klaffer denne gangen så skal jeg teste mer etter el neste syklus.:)
 

Vedlegg

  • IMG_0041.JPG
    IMG_0041.JPG
    323,9 KB · Visninger: 82
Det med ferietid på sykehuset har jeg ikke tenkt på i det hele tatt:rolleyes: sønnen min er 8 år, og da var det ikke noe problem...men jeg vet ikke hvordan det er nå.
Hvilket sykehus blir det for deg?

Både ferievikarer og mange som skal føde pga barnehageopptak sies det...

Sykehuset i Kristiansand... vet de har vært dårlige på rifter før, selverfarte også.... stod nettopp en artikkel i avisen om dette. Det stod det å at sommerstid økte dette opp, men sist sommer var det en bedring så lover jo evt bra [emoji6]
 
Godt å høre at det er flere testetøser der ute:p Har akkurat bestillt masse tidligtester på nett.:smiley-ashamed005 Tror jeg også er 1dpo, har hatt 2dager med maximal på monitoren, i dag er den "bare" høy.

Hehe, bra vi er flere :p

Greit å få fylt opp igjen lageret :p jeg hadde også 2 dager med max for så å få høy. I dag er den lav, så for å være på den sikre siden teller jeg 1 dpo fra og med den dagen monitoren viser lav :)
 
Hehe, bra vi er flere :p

Greit å få fylt opp igjen lageret :p jeg hadde også 2 dager med max for så å få høy. I dag er den lav, så for å være på den sikre siden teller jeg 1 dpo fra og med den dagen monitoren viser lav :)
Ok... Fikk lav i dag, så da er jeg 1dpo i dag da;) Enda lengere å vente med testinga :hilarious:
 
Holdt på og kaste opp i bilen på vei til jobb nå. Kan man bli kvalm av Wild Yam? På morgenen nå tar jeg 2 stk Wild yam,, 3 omega 3 kapsler og 3 av vitamin/mineraler (dette er anbefalt dose). Kan det væte pga det? El ca 20 så kan vel ikke være noe symtom.
Hvis du tar vitaminer på tom mage, kan man bli ganske så kvalm, hvordan går det nå?
 
Jeg kan være så mye som 5 dpo i dag. Er sinnsykt trøtt, men det kan jo være helt andre årsaker. Hehe Jeg tror jeg har bestemt meg for å teste første på torsdag i kommende uke. Har pleid å fått tidlig positiv test når jeg har vært gravid.:)
 
Både ferievikarer og mange som skal føde pga barnehageopptak sies det...

Sykehuset i Kristiansand... vet de har vært dårlige på rifter før, selverfarte også.... stod nettopp en artikkel i avisen om dette. Det stod det å at sommerstid økte dette opp, men sist sommer var det en bedring så lover jo evt bra [emoji6]


Oi, det hørtes ikke bra ut:bored: men bra at det bedrer seg!
Jeg fødte på Ullevål, men bor i Østfold nå så da blir det Kalnes. Jeg var fornøyd med Ullevål, og forsåvidt med Kalnes under aborten og, så tror nok en fødsel på Kalnes skal gå bra det og:)
 
Tr kom i går, bare 14 dager etter forrige tr, så jeg hopper videre til en annen uke, forhåpentligvis uke 42 hvis syklusen er i orden nå:happy:

Lykke til alle sammen, jeg fortsetter å følge med på tråden og håper det bare blir pluss og to streker å se snart:D
 
Tr kom i går, bare 14 dager etter forrige tr, så jeg hopper videre til en annen uke, forhåpentligvis uke 42 hvis syklusen er i orden nå:happy:

Lykke til alle sammen, jeg fortsetter å følge med på tråden og håper det bare blir pluss og to streker å se snart:D
Såå kjedelig :( men håper syklusen er i gang igjen som normalt nå da! Lykke til!
 
Hvis du tar vitaminer på tom mage, kan man bli ganske så kvalm, hvordan går det nå?

Ah da er det nok bare derfor, er så dårlig på og spise frokost. I går tok jeg de litt sent å hadd og spist litt da merker jeg ingenting. I dag ble jeg kvalm men tok de kun sammen med vann.
 
5 dpo og bruker Wild yam for første gang nå :) Flere som tar det?
 
Back
Topp