IKM UKE 4 ❤️

Skjønner deg så godt, og det er jo en sunn holdning å ville bidra mest mulig for ny arbeidsgiver. På den annen side, hvis dette er en jobb du har lyst på og du skal ha i flere år, vil jo ikke en evt sykemelding og etterhvert permisjon ha noen ting å si i det store bildet ❤️ Jeg vet jo ikke hva slags jobb, og det varierer så klart fra yrke til yrke, men det er vel mer vanlig å ikke være sykemeldt enn omvendt?! Mange er i superform hele veien og stiller med både ekstra glød og energi, så jeg tenker kjør på!! De har valgt deg av en grunn. Og gratulerer så mye med begge deler :love017
Takk :love7håper jo at formen kommer til å holde seg bra! Jeg var jo i bra form de 12 ukene jeg var gravid i høst, og var på jobb hver dag til MA.. bare litt utslitt, tungpusten og sånn.. men gikk jo fint. er mye bæring og høyt tempo og man står og går hele dagen bortsett fra til lunsj, så ser jo for meg at det kan bli tungt etterhvert uansett hvilken av plassene jeg jobber :) så takknemlig for at jeg har noen å snakke med her! Vil jo ikke fortelle til familie og venner helt ennå. Har en venninne som vet, og samboer men er jo kjekt med litt flere tips og råd ❤️
 
Jeg kan settes på gravid ❤️ Er 4+2 i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_5905.jpeg
    IMG_5905.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 59
Back
Topp