* * * IKM uke 36 <3 * * *

Hei. Vi prøver på nr 3 vi da .

Har fra før gutt født oktober 2011 og jente mars 2014.
Har pcos så går på pergotime denne gangen også. Full klaff de andre gangene, så føler meg heldig.
Er på pp1 og IKM er 3.september. Akkurat ferdig med pergotimekuren i dag så nå er det sex annenhver dag i 10 dager ;-)
 
Hei. Vi prøver på nr 3 vi da .

Har fra før gutt født oktober 2011 og jente mars 2014.
Har pcos så går på pergotime denne gangen også. Full klaff de andre gangene, så føler meg heldig.
Er på pp1 og IKM er 3.september. Akkurat ferdig med pergotimekuren i dag så nå er det sex annenhver dag i 10 dager ;-)

Krysser fingrene for at det blir raskt klaff denne gangen også da. :) Fikk du pergo med en gang dere begynte å prøve på førstemann da, siden du skriver det var full klaff og at du har pcos? Da visste du kanskje om pcos-en på forhånd da? :)

Skal føre deg opp. :)
 
Krysser fingrene for at det blir raskt klaff denne gangen også da. :) Fikk du pergo med en gang dere begynte å prøve på førstemann da, siden du skriver det var full klaff og at du har pcos? Da visste du kanskje om pcos-en på forhånd da? :)

Skal føre deg opp. :)

Hei.
Fikk diagnosen pcos vinter 2010, og fikk resept på pergotime med en gang da. Men kom så nedi kjelleren etter diagnosen at jeg ikke orket å prøve for var redd for at det ikke gikk.
Romjula 2010 bestemte vi oss. Og etter første enkle kuren var vi gravide!! Var så forberedt på at vi måtte gjennom flere kurer. Med jenta vår fikk vi også pergotime med en gang, og klaffet på doble kur nr. 2. :)
Så veldig heldige.

Så får vi se denne gangen da ;-) alle gode ting er 3 sier dem...
 
Æsj. Eggløsning denne måneden kommer 22 sier min womanlog. Fint at samboer er bortreist alle tre dager før eggløsning. Må vel bare satse på å treffe enten før eller etter da :(
 
Æsj. Eggløsning denne måneden kommer 22 sier min womanlog. Fint at samboer er bortreist alle tre dager før eggløsning. Må vel bare satse på å treffe enten før eller etter da :(

Så kjedelig! Dere får bare ha sex rett før han drar da, og med en gang han kommer tilbake. :)
 
Så kjedelig! Dere får bare ha sex rett før han drar da, og med en gang han kommer tilbake. :)
Han reiser 19,20 og 21. Kanskje det holder å guffe på morgenen han reiser og på EL dagen den 22? Kan jo gå? Kan jo også håpe EL kommer litt senere denne mnd som sist måned. Da blir EL isåfall 23 :) kommer ikke til å teste etter EL denne mnd, tror jeg blir mer stresset av det og at det skaper problemene. Utålmodig!
 
el 23aug, ikm 2.sept, pp57/pp14
(pp57 er siden vi sluttet på prevansjon og pp14 er fra jeg startet med el tester og temping, derfor skriver jeg begge to)
 
og dette er vår siste pp med mulighet for hjemmelaget da vi skal igang med hormoner fra riksen på mensen i sept.
så har bestilt babyklister fra danmark nå i håp om at det kan hjelpe :p
noen som har forsøkt dette? :)
 
og dette er vår siste pp med mulighet for hjemmelaget da vi skal igang med hormoner fra riksen på mensen i sept.
så har bestilt babyklister fra danmark nå i håp om at det kan hjelpe :p
noen som har forsøkt dette? :)

Tenk så gøy om det faktisk hadde klaffet denne syklusen da! Og hvis ikke, så vet dere jo at hjelpen er rett rundt hjørnet og sjansen er stor da. Det må være litt befriende etter så lang tid? :)
 
haha når vi snakker om å snike i kø her... jeg vil hvertfall snike i køen da vi har ingen felles barn men vært prøvere i 3,5 år og 57pp bak oss :p
 
jeg skjønner ingenting jeg nå... er på cd3 og hadde heavy blødning igår, som er normalt på cd2.
Pleier å ha medium blødning idag og imorgen hvertfall også da smått frem til cd6...
MEN.... jeg har kun blødd et par dråper idag... jeg klager langt ifra ikke, da jeg er drittlei 6 dagers blødning, meeeeeen er det normalt og ha såååå annerledes blødning sånn ut av det blå ?

har tempet på cd1 og cd2 som viste lave lave temper så jeg er ikke gravid dessverre....
 
57pp?? :wideyed: Har dere ikke fått hjelp heller?

tok ut spiralen i jan 2012, og ble gravide men mistet i uke 8 i mai-12..
etter dette hadde vi sex og koste oss når vi ville ( rundt el alltid) men pga vi fortsatt leide leilighet osv så tok vi det litt sånn hipp som happ og tenkte at det skjer når det skjer...
Men var ikke før i aug 2014, etter vi kjøpte oss hus, at jeg for alvor begynte med eltesting og temping for å klare å se om jeg skjønner hva som egentlig har skjedd og hvorfor ikke vi har klart det selv...
og derfor pp14, som er fra da jeg startet med dette.
Vi tok så kontakt med fastlegen som henviste oss til utredning og i desember 2014 tok vi alle blodprøver og sendte søknad til riksen om ivf.
Vi ble fortalt at ingenting feil ble funnet på noen av oss og jeg skjønte da enda mindre hvorfor ikke noe har skjedd enda...

MEN igår etter 8 mnd fikk jeg beskjed om at gyn hadde glemt å informere meg om at jeg har max progesteron mangel med verdi på 1 i desember og 9 nå!.
Så situasjonen og antall pp ville nok vært helt annerledes om gyn hadde gjort jobben sin fra dag 1.

men nå får vi en siste pp med tilskudd av crinone, så får vi se... selv om jeg ikke har store forhåpningene egentlig siden jeg har så minimalt med progesteron at jeg sikkert burde tatt dette hver pp for å øke verdiene litt men...
 
så jo får hjelp ved neste mens i begynnelsen av september om vi ikke får til hjemmelaget nå ...
og er forespeilet egguttak i midten av okt så vi er så nære så nære drømmen vår nå... :)
 
Hei. Helt ny i dette gamet og forumet :)
Har lastet ned FF og i følge den skal jeg ha EL 17. aug./IKM 1.sept./1.PP
Ser for meg at jeg må ha noen justeringer siden jeg ikke vet syklusen min enda.
 
Hei. Helt ny i dette gamet og forumet :)
Har lastet ned FF og i følge den skal jeg ha EL 17. aug./IKM 1.sept./1.PP
Ser for meg at jeg må ha noen justeringer siden jeg ikke vet syklusen min enda.

Bare si i fra om du vil flyttes på etterhvert, du. :)
Temper du?
 
Back
Topp