IKM uke 27 ☀️

Så bra at du endelig fikk hjelp! Håper det nå klaffer på første pp med medisin. [emoji4]
Takk! Veldig deilig at "systemet" er som det skal, alt så bra ut innvendig! Da må en bare krysse for at prøvene er okei, så er jeg megeklar til at det skal klaffe neste runde :) <3
 
Hvordan går det med testingen damer? På mandag reiser jeg på ferie, håper på å ta litt ferie fra mobilen også.. så da kan det gå litt tid mellom oppdateringene på listen [emoji1305]
 
Prøver igjen [emoji854] Hvor tidlig begynner dere å teste?? Jeg er på 9 dpo, men ikke testet enda...
 
Prøver igjen [emoji854] Hvor tidlig begynner dere å teste?? Jeg er på 9 dpo, men ikke testet enda...

Jeg tester tidligst 12 dpo, og bare hvis jeg har sterke symptomer for eksempel. Helst tester jeg ved ikm, hvis tanta ikke dukker opp :) Jeg gidder ikke oppdage hver gang det er kjemisk, så jeg venter på tanta før jeg tester rett og slett. :)
 
ikm i går, og her var det ikke mye å skryte av heller... :sorry:
 

Vedlegg

  • Snapchat-688636692.jpg
    Snapchat-688636692.jpg
    303,2 KB · Visninger: 86
Prøver igjen [emoji854] Hvor tidlig begynner dere å teste?? Jeg er på 9 dpo, men ikke testet enda...

Jeg begynte 7dpo :p, man kan få positiv da om man er gravid, men tror få får positiv test så tidlig. Med min yngste fikk jeg positiv 9dpo :Heartred
Men det beste er nok og vente til nærmere IKM, men prøv den som kan :p ( Jeg har i alle fall ikke tålmodighet til det )
 
ikm i går, og her var det ikke mye å skryte av heller... :sorry:
Her ser jeg tydelig strek, og om jeg ikke ser rett så er det vel one step testene? De viser så sykt svake streker, min var svakere enn din på IKM men fikk positiv digital :)
 
Jeg begynte 7dpo :p, man kan få positiv da om man er gravid, men tror få får positiv test så tidlig. Med min yngste fikk jeg positiv 9dpo :Heartred
Men det beste er nok og vente til nærmere IKM, men prøv den som kan :p ( Jeg har i alle fall ikke tålmodighet til det )

Tror jeg bare måååå ta en test fredag morgen iaf, for på kvelden skal jeg i teorien på jentekveld med vin[emoji849] Så da er det jo greit å sjekke om et glass eller tre er utelukket.
 
For en viljestyrke!! Du er jo kjempeflink!!
Takk [emoji23] jeg orker ikke flere nesten positive tester som skuffer og drar meg langt ned.. Hvis jeg holder meg til 13 dpo så får jeg vite det ganske sikkert hvis det er noe eller ikke [emoji120]
 
Takk [emoji23] jeg orker ikke flere nesten positive tester som skuffer og drar meg langt ned.. Hvis jeg holder meg til 13 dpo så får jeg vite det ganske sikkert hvis det er noe eller ikke [emoji120]
Det er veldig lurt!! Jeg kjenner nok på mye unødig bekymring nå, siden jeg fant det ut så pass tidlig, og risikoen enda er så høy!
 
Back
Topp