IKM uke 27 ☀️

Image1530694539.093872.jpg

11 dpo da får jeg legge bort testene og ha tillit til at dette er på ordentlig [emoji173]️
 
Prøver igjen [emoji854] Hvor tidlig begynner dere å teste?? Jeg er på 9 dpo, men ikke testet enda...

Tester ikke før mens har uteblitt!
De 2 siste mnd har jeg ikke brukt en eneste test da jeg har fått mens et par dager tidligere enn før.
Jeg synes det er bedre å få et tydelig svar enn å tyde streker..
Meeeen, det er veldig gøy å se på
Andres tidlige tester da, så jeg lever litt på det [emoji28][emoji28][emoji28]
 
Er det ikke en strek der?
Sniker, men ser strek her altså! ;)
Er det ikke noe svakt der?? [emoji85]
Her ser jeg tydelig strek, og om jeg ikke ser rett så er det vel one step testene? De viser så sykt svake streker, min var svakere enn din på IKM men fikk positiv digital :)

Gjør dere? Hmm.. har tydelivis ikke noe streksyn jeg! Tenk om dere har rett.. men samtidig, var hos gyn i går - ville ikke han ha sett noe?
One step ja, hm.. kanskje jeg må ta en annen test om ikke mensen dukker opp ila. dagen..
 
Gjør dere? Hmm.. har tydelivis ikke noe streksyn jeg! Tenk om dere har rett.. men samtidig, var hos gyn i går - ville ikke han ha sett noe?
One step ja, hm.. kanskje jeg må ta en annen test om ikke mensen dukker opp ila. dagen..

Man kan ikke se en graviditet så tidlig :)
 
Ikke så tidlig TROR jeg [emoji85] ta en ny test imorgen tidlig eller Fredag morgen [emoji173]️ [emoji120]
 
Gjør dere? Hmm.. har tydelivis ikke noe streksyn jeg! Tenk om dere har rett.. men samtidig, var hos gyn i går - ville ikke han ha sett noe?
One step ja, hm.. kanskje jeg må ta en annen test om ikke mensen dukker opp ila. dagen..
Eller kjøp en annen test idag [emoji7]
 
Jeg mener jeg ser noe veldig veldig svakt :)

Redigerte bildet ditt for å være helt sikker.. Ser det bedre nå :) vil ikke gi falske forhåpninger men syns jeg ser noe altså!
Vis vedlegget 265528

Rart hvis det er så svakt på 10mlu[emoji20] Har veldig mens symptomer, så det gjenstår å se[emoji173]️ De er jo så forferdelige på skygge de her..
 
Gjør dere? Hmm.. har tydelivis ikke noe streksyn jeg! Tenk om dere har rett.. men samtidig, var hos gyn i går - ville ikke han ha sett noe?
One step ja, hm.. kanskje jeg må ta en annen test om ikke mensen dukker opp ila. dagen..
ta en annen test i dag du, jeg tror du får deg en overraskelse :) ikke for å gi deg falske forhåpninger, men kjenner igjen de testene og svake streker så innmari godt. fikk sjokk når jeg tok clearblue!
 
Man kan ikke se en graviditet så tidlig :)
Eller kjøp en annen test idag [emoji7]
Jeg ser en strek også :)
ta en annen test i dag du, jeg tror du får deg en overraskelse :) ikke for å gi deg falske forhåpninger, men kjenner igjen de testene og svake streker så innmari godt. fikk sjokk når jeg tok clearblue!

Dere så jammen meg rett!!! :smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • 15307045266927500884023784551339.jpg
    15307045266927500884023784551339.jpg
    609,3 KB · Visninger: 84
Back
Topp