IKM uke 27 ☀️

14 dpo. Streken som dukka opp 11 dpo har blitt svakare for kvar dag, og i dag er den berre en skygge man såvidt kan skimte.

Då er det berre å vente på CD1 og ny runde.. heller før enn seinare!
Åh nei :HeartredHadde så håpet testen i dag ville være sterkere for deg! Jeg håper virkelig detvlille vidundret sitter neste runde..
 
Nei nei. Det såg så lovendes ut. Kva med i dag da, er det håp ?

Er nok ikke håp :/
IMG_6805.jpg
 
I dag har jeg vært på utredning for habituell abort. Veldig okei lege, alle undersøkelser innvendig ser bra ut. Fått respet på Crinone og Albyl-E. Tatt en haug med blodprøver, både av meg og mannen. Så da får vi vente å se.

Er i dag 9 dpo, blir nok ikke klaff denne runden - tipper han ville sett det om det var noe på gang.

Men godt å vite at systemet fungerer slik det skal, så får vi se blodprøvene an - om det er noe å gjøre, eller om vi bare er uheldige..
 
Jeg kan settes på tr da nok aborten blir å starte om noen dager.
 
Åh nei [emoji813]redHadde så håpet testen i dag ville være sterkere for deg! Jeg håper virkelig detvlille vidundret sitter neste runde..
Takk for det [emoji173]
Håpar også at det sitter neste runde, begynner å bli litt utolmodig. [emoji28] Hadde alt gått etter planen skulle eg i utgangspunktet hatt en 5 mnd gammal allerede [emoji85]

Vi klarte å lage guttungen, som er heilt perfekt, og eg fikk jo maaange UL i mars der dei ikkje såg noko gale - så er vel berre å prøve igjen [emoji6]
 
Eg kan settes på TR, endte i kjemisk, og har allerede begynt å blø.

Eg prøvar alltid å fokusere på det positive. Eg slapp å vente på TR. Og syklusen blir kortare for kvar runde no etter aborten. Nede i 33 dagar [emoji122]
Regnar utifrå 31-33 dagar neste gang og er klar for IKM veke 31. [emoji120]

Litt kjipt at mannen og gutten skal på hyttetur rett før/ved neste EL. Spørs om eg må droppe festival og avlegge ham et besøk i staden for [emoji28]
Ser for meg at eg køyrer 3t kvar veg for eit ligg [emoji23] [emoji85]
 
TR kom et par dager før forventet. Nesten like greit. Nå slipper jeg å bry meg med å teste mer. Satser på at neste prøveperiode går bedre!
 
TR her i dag. Det positive med det er at kroppen har taklet den medisinske aborten etter MA eksemplarisk, da det er 4uker og 1dag siden jeg tok tablettene. Sannsynligheten for å treffe neste eggløsning er ikke så stor, da samboer reiser offshore to dager før den er ventet, men er den på tiden kan jo det fungere. Vi får se om vi prøver eller tar en pause! Skal mest sannsynlig på jobbintervju før det og tenker kanskje vi hopper over den perioden om jeg får jobben. Gratulerer til alle med positive tester og lykke til videre til alle sammen!
 
Ninus1 - PP3 - B1 - EL 24.6 - IKM 7.7/8.7.

Noen som har erfaring med PMS selvom man er gravid?[emoji849] Har vært rasende i hele dag, typisk pms, men håper jo den ikke kommer ☹️
 
I dag har jeg vært på utredning for habituell abort. Veldig okei lege, alle undersøkelser innvendig ser bra ut. Fått respet på Crinone og Albyl-E. Tatt en haug med blodprøver, både av meg og mannen. Så da får vi vente å se.

Er i dag 9 dpo, blir nok ikke klaff denne runden - tipper han ville sett det om det var noe på gang.

Men godt å vite at systemet fungerer slik det skal, så får vi se blodprøvene an - om det er noe å gjøre, eller om vi bare er uheldige..
Så bra at du endelig fikk hjelp! Håper det nå klaffer på første pp med medisin. [emoji4]
 
Hvor tidlig begynner dere å teste?? Jeg er på 8 dpo, men ikke testet enda... Tenkte å prøve å holde meg til fredagen så det er 11 dpo.
 
SÅ glad på dine vegne! [emoji7] [emoji173] [emoji122]
Tusen takk! Jeg føler enda at det er for tidlig å juble ordentlig, men som noen andre inne på forume skrev; så må jeg uansett kimme juble for at akkurat nå, i dag, så er vi gravide! Så er alt håp at spiren klamrer seg fast, og at tr holder seg på lang avstand! I en normal syklus, så ville tr ha kommet i kveld / natt, så det vil være bittelitt lettere å juble på torsdag, når jeg er klart over ikm.

Så utrolig trist å lese at det ikke gikk denne gangen for dere. Har tenkt på deg i dag. Håper virkelig at neste pp er gangen, og at sprien da sitter helt i mål :Heartred
 
Tusen takk! Jeg føler enda at det er for tidlig å juble ordentlig, men som noen andre inne på forume skrev; så må jeg uansett kimme juble for at akkurat nå, i dag, så er vi gravide! Så er alt håp at spiren klamrer seg fast, og at tr holder seg på lang avstand! I en normal syklus, så ville tr ha kommet i kveld / natt, så det vil være bittelitt lettere å juble på torsdag, når jeg er klart over ikm.

Så utrolig trist å lese at det ikke gikk denne gangen for dere. Har tenkt på deg i dag. Håper virkelig at neste pp er gangen, og at sprien da sitter helt i mål [emoji813]red

Ja, akkurat no er du gravid [emoji3] og når testene dine har vist økning, så ville eg prøvd å senke skuldrene litt, kanskje droppe testing nokre dagar og prøve å glede seg. Enklere sagt enn gjort, men uansett om det skulle gå gale er det godt å kunne glede seg fram til då [emoji4]
Når det er sagt - eg har en god følelse på dine vegne! [emoji172]

Takk for det [emoji169] Eg er egentlig ved bedre mot i dag enn eg var i går, når eg berre ante kva som kom. Venting og spekulering og uvisse tærer på meg. No skal eg sjå framover og satsar på det klaffar en av dei første mnd [emoji5]
 
Skal jeg sette deg på gravid?

Gratulerer så mye [emoji177]
Takk!!

Tror kanskje det går bra å settes på gravid siden den digitale har slått ut! Tenker uansett at jeg har blitt gravid denne pp, så er det bare å håpe at de holder frem til mars!
 
Ja, akkurat no er du gravid [emoji3] og når testene dine har vist økning, så ville eg prøvd å senke skuldrene litt, kanskje droppe testing nokre dagar og prøve å glede seg. Enklere sagt enn gjort, men uansett om det skulle gå gale er det godt å kunne glede seg fram til då [emoji4]
Når det er sagt - eg har en god følelse på dine vegne! [emoji172]

Takk for det [emoji169] Eg er egentlig ved bedre mot i dag enn eg var i går, når eg berre ante kva som kom. Venting og spekulering og uvisse tærer på meg. No skal eg sjå framover og satsar på det klaffar en av dei første mnd [emoji5]
Takk for gode ord :Heartred Den logiske delen i meg sier jo at jeg burde la være å teste noen dager, men kjenner den mer bekymrede og følelsesmessige delen i meg kommer nok til å teste noen dager til.

Håper virkelig å snart se deg inne på en termingruppe, masse masse lykke til i pp som kommer :Heartred
 
Back
Topp