IKM uke 25

Iiih! Jeg våger ikke håpe det er sant!! Setter meg ned og strikker litt på ingen dikkedarer-genser til meg selv.. blir lite egostrikk til meg selv fremover om det virkelig er en liten apekatt på gang!
[emoji85] [emoji177]

Haha, herlig! Er i gang med Olives strømpebukse, jeg :rolleyes: Blir det ikke til meg så har jeg mange venninner!
 
Haha, herlig! Er i gang med Olives strømpebukse, jeg :rolleyes: Blir det ikke til meg så har jeg mange venninner!
Måtte google [emoji85]
Så søt! [emoji7]
Jeg har jo ikke klart å dy meg....
20180612_205156.jpg
20180612_154228.jpg


Godt i gang allerede.. [emoji55][emoji28]
 
Jeg kan visst settes på TR, ser ut til at hu kommer ila dagen. Satser på at neste mnd blir vår mnd med to streker[emoji173]
 
Da er jeg 3 dager på overtid, så 4 dager til den digitale:) har bestemt meg for minst 1 uke over;) halsbrann er hyppiger nå, så kvalmen kommer vel også sigende snart:p
 
Da tror jeg at jeg er ute for denne perioden [emoji17] Syklusdag 35. Strekene jeg så på onsdag var nok bare skyggestreker. Blenda test i dag. I tillegg begynt å få rosa utflod som pleier å bety at TR er rett rundt hjørnet.
Vi har begynt med Letrozol, så lurer på om jeg noen gang vil klare å bli gravid i det hele tatt. Godt at jeg har fri i dag. Perfekt dag å bare ligge under dyna og synes synd på meg selv-dag. Neste steg nå blir å ta kontakt med gynekologen for å starte med injeksjoner.. gruer meg litt.

Masse lykke til dere andre som skal ta graviditetstest. Krysser fingrene for at det blir 2 streker [emoji120]
 
Flere som først får litt blodig slim og etter det litt brunt like før mensen?

Mener d bare kommer rosa/rødt til meg før TR og ikke brunt[emoji848]
 
Negativ 12 dpo.. så løpet er kjørt, kjenner magen vrenger seg.. så tanta er her vel om 2 dager.. selv om ho ikke er bestilt denne måneden
 
Flere som først får litt blodig slim og etter det litt brunt like før mensen?

Mener d bare kommer rosa/rødt til meg før TR og ikke brunt[emoji848]
Har brukt å spotte brunt før mens når jeg ikke har brukt prev.
 
Back
Topp