IKM uke 25

Klarte jo ikke å holde meg til i morgen tidlig for å ta test på morgenurin [emoji849] var selvsagt negativ - men med 4 dager til IKM..burda den ikke da blitt positiv om jeg var gravid? Var lenge siden sist jeg var på do og hadde heller ikke drukket noe særlig..

Ble nok ikke klaff denne mnd, så nå kan TR bare komme så vi får prøve på nytt[emoji4]
 
Fikk en sånn følelse av melkespreng (ikke helt d,men vanskelig å forklare) i begge puppene nettopp - altså??? Jeg ammer så vidt 2 åringen, men har ikke kjent melkespreng på lang lang tid. Skjønner ingenting og tar den minste ting som et symptom selv om jeg ikke har trua - gal gal kjerring av hele opplegget [emoji23][emoji23]
 
Fikk en sånn følelse av melkespreng (ikke helt d,men vanskelig å forklare) i begge puppene nettopp - altså??? Jeg ammer så vidt 2 åringen, men har ikke kjent melkespreng på lang lang tid. Skjønner ingenting og tar den minste ting som et symptom selv om jeg ikke har trua - gal gal kjerring av hele opplegget [emoji23][emoji23]

Sikkert litt annerledes for deg som ammer, men jeg har kjent masse de siste dagene
 
Uff, mer blodslim i dag.
Fikk svar på første hCG-prøve. Tatt 3+6/ 1 dag før IKM. Den var på 71. Noen med erfaring?
Jeg tok en hcg prøve på dag 3+4 og hadde da 50-noe. Gjennomførte graviditeten. Dine tall virker veldig normale.
 
Jeg tok en hcg prøve på dag 3+4 og hadde da 50-noe. Gjennomførte graviditeten. Dine tall virker veldig normale.

Så godt å høre! Første gang jeg tar hCG når den er stigende. Spent på dagens prøve. Men må jo ha doblet seg for at CBD skal slå ut på 2-3 :dontknow Får vente til freddan!
 
Er ikke annet å gjøre enn å kjappe seg i seng, er så spent på morgendagens test at jeg vet ikke om jeg får sove [emoji85]
 
20180621_064835.jpg

Den nederste er tatt 10 dpo på kvelden, den øverste er tatt i dag 13 dpo! IKM er 15 dpo.. Kjenner jeg er litt stressa for at jeg har testa så positivt så tidlig, første milepæl er å komme seg et par dager over IKM, først da kan jeg tro på det [emoji173]
 
Back
Topp