IKM uke 25

Jeg får det før tr
D gjør sikkert jeg også,jeg bare husker ikke fra sist bortsett fra at jeg begynte jo å spotte da også, men da var d jo kjemisk...før d har d vært gradvis rosa/rødt til det har brutt ut skikkelig.
Men er nok TR som er på tur ja, er bare dette med håpet da vettu[emoji85] blir gal av dette jeg[emoji23][emoji23]
 
Da tror jeg at jeg er ute for denne perioden [emoji17] Syklusdag 35. Strekene jeg så på onsdag var nok bare skyggestreker. Blenda test i dag. I tillegg begynt å få rosa utflod som pleier å bety at TR er rett rundt hjørnet.
Vi har begynt med Letrozol, så lurer på om jeg noen gang vil klare å bli gravid i det hele tatt. Godt at jeg har fri i dag. Perfekt dag å bare ligge under dyna og synes synd på meg selv-dag. Neste steg nå blir å ta kontakt med gynekologen for å starte med injeksjoner.. gruer meg litt.

Masse lykke til dere andre som skal ta graviditetstest. Krysser fingrene for at det blir 2 streker [emoji120]
Kjmisk graviditet, kanskje? Eller pleier du å ha så lange sykluser?
 
Kjmisk graviditet, kanskje? Eller pleier du å ha så lange sykluser?
Jeg har alltid hatt uregelmessig syklus, så kan være alt mellom 2 uker og 3 måneder [emoji28] Har hatt syklus på 28 til 35 dager når jeg har gått på Letrozol, så det hjelper på noe. Har også vært til utredning, men foreløpig ikke funnet noe som kan være årsaken.

Håper faktisk det er kjemisk enn falsk positiv. Da klarer jeg iallfall å bli gravid, selv om jeg ikke klarer å holde på det [emoji4]
 
Jeg bruker til vanlig å spotte brunt før mensen.. aldri lyserosa.
Sist hadde jeg kjemisk og før d kan jeg ikke huske sist jeg hadde mensen (pga cerazette), så husker nesten ikke hvordan d er til meg,men mente kanskje det var rødt/rosa av en eller annen grunn..
Men d som er rart er at d først var rødt og så brunt og nå nesten ingenting - lurer på om d brune kom pga det røde og pga at jeg trente styrke i går siden d kom da liksom.
 
Da har jeg bestilt nytt sett ned eltester og gravidtester til neste måned! Så kommer nol tanta til søndag og klar for nye pp :)
pp 2!
 
D gjør sikkert jeg også,jeg bare husker ikke fra sist bortsett fra at jeg begynte jo å spotte da også, men da var d jo kjemisk...før d har d vært gradvis rosa/rødt til det har brutt ut skikkelig.
Men er nok TR som er på tur ja, er bare dette med håpet da vettu[emoji85] blir gal av dette jeg[emoji23][emoji23]
Skjønner godt at du holder på håpet! det gjør jeg også, ofte selvom jeg fossblør:laughing021 har jo såå lyst til at det skal klaffe
 
Sist hadde jeg kjemisk og før d kan jeg ikke huske sist jeg hadde mensen (pga cerazette), så husker nesten ikke hvordan d er til meg,men mente kanskje det var rødt/rosa av en eller annen grunn..
Men d som er rart er at d først var rødt og så brunt og nå nesten ingenting - lurer på om d brune kom pga det røde og pga at jeg trente styrke i går siden d kom da liksom.

Kaan vel også være noe «gammelt» som støtes ut i forbindelse med grividitet eller rett og slett en treg TR. Kan neste ikke vite 100% før man er ganske langt:)
 
Slenger meg inn her to dager etter IKM, for nå er jeg altså så spent! [emoji51]

Piana - pp14? - b1 - el 11.6 - ikm 20.6

Vi har prøvd dødslenge, og har nettopp blitt henvist til IVF, uten at det har blitt oppdaget noe galt hos noen av oss. Jeg har hatt regelmessige sykluser på mellom 24 og 27 dager, og i dag er jeg på DAG 29![emoji33] og litt kvalm, men det er sikkert innbilt, fordi jeg girer meg sånn opp. [emoji23] Tror ikke jeg har hatt forsinket mens en eneste gang siden jeg begynte å holde telling i januar 2017, så jeg blir veldig mistenksom nå!

Tok en test i går kveld, men den ble negativ. Men jeg er jo fortsatt bare 11DPO eller noe, og på kveldsurin skal det kanskje litt til at det slår ut? Skal kjøpe flere tester i dag og prøve å vente til i morgen tidlig med å ta den... kommer selvsagt til å ta en ny med en gang jeg kommer hjem [emoji51][emoji23]

Æææ tenk om jeg er gravid!
 
Slenger meg inn her to dager etter IKM, for nå er jeg altså så spent! [emoji51]

Piana - pp14? - b1 - el 11.6 - ikm 20.6

Vi har prøvd dødslenge, og har nettopp blitt henvist til IVF, uten at det har blitt oppdaget noe galt hos noen av oss. Jeg har hatt regelmessige sykluser på mellom 24 og 27 dager, og i dag er jeg på DAG 29![emoji33] og litt kvalm, men det er sikkert innbilt, fordi jeg girer meg sånn opp. [emoji23] Tror ikke jeg har hatt forsinket mens en eneste gang siden jeg begynte å holde telling i januar 2017, så jeg blir veldig mistenksom nå!

Tok en test i går kveld, men den ble negativ. Men jeg er jo fortsatt bare 11DPO eller noe, og på kveldsurin skal det kanskje litt til at det slår ut? Skal kjøpe flere tester i dag og prøve å vente til i morgen tidlig med å ta den... kommer selvsagt til å ta en ny med en gang jeg kommer hjem [emoji51][emoji23]

Æææ tenk om jeg er gravid!


Wææh!
Tatt test?
 
Jeg har alltid hatt uregelmessig syklus, så kan være alt mellom 2 uker og 3 måneder
emoji28.png
Har hatt syklus på 28 til 35 dager når jeg har gått på Letrozol, så det hjelper på noe. Har også vært til utredning, men foreløpig ikke funnet noe som kan være årsaken.

Håper faktisk det er kjemisk enn falsk positiv. Da klarer jeg iallfall å bli gravid, selv om jeg ikke klarer å holde på det
emoji4.png
Ja, har vært til utredning hos privat gynekolog, så Riksen og Porsgrunn. Ble gravid før utredning, men mistet. Så gravid igjen 2 uker før jeg skulle ringe inn ьутыут ащк х ыеф
Slenger meg inn her to dager etter IKM, for nå er jeg altså så spent! [emoji51]

Piana - pp14? - b1 - el 11.6 - ikm 20.6

Vi har prøvd dødslenge, og har nettopp blitt henvist til IVF, uten at det har blitt oppdaget noe galt hos noen av oss. Jeg har hatt regelmessige sykluser på mellom 24 og 27 dager, og i dag er jeg på DAG 29![emoji33] og litt kvalm, men det er sikkert innbilt, fordi jeg girer meg sånn opp. [emoji23] Tror ikke jeg har hatt forsinket mens en eneste gang siden jeg begynte å holde telling i januar 2017, så jeg blir veldig mistenksom nå!

Tok en test i går kveld, men den ble negativ. Men jeg er jo fortsatt bare 11DPO eller noe, og på kveldsurin skal det kanskje litt til at det slår ut? Skal kjøpe flere tester i dag og prøve å vente til i morgen tidlig med å ta den... kommer selvsagt til å ta en ny med en gang jeg kommer hjem [emoji51][emoji23]

Æææ tenk om jeg er gravid!
Har du bare 9 dagers lutealfase? Da er det derfor dere sliter med å bli gravid. Har lest at den andre fasen skal i alle fall være 12 dager slik at slimhinnen i livmoren har tid til å bygge seg opp og egget har i hvert fall 7 mm å feste seg på.
 
Den siste ukens tester <3 De to nederste er fra i dag for å se forskjellen mellom merkene. IKM var i går.
 

Vedlegg

  • IMG_20180623_091859.jpg
    IMG_20180623_091859.jpg
    595 KB · Visninger: 79
Alltid hatt stabil syklus på 28 dager, men tydelig at kroppen min nå vil spille meg et puss. IKM var på torsdag. CD 30 nå, ingen TR og negative tester. Vet den er rett rundt hjørnet, men passer dårlig at den melder sin ankomst sent, da neste EL da mest trolig vil havne i gubbens nattevaktshelg og min harbeidahelg, som da betyr at vi mest trolig ikke får lagt i n aksjer :shifty:
 
Back
Topp