IKM UKE 24 ❤

Pga letrozol kan tidspunkt for eggløsning variere litt men tar utgangspunkt i min vanlige syklus uansett til å begynne med så da er IKM 13/6 og EL ca 30/5. PP 6 - med 4 sa/kjemiske på veien..
 
Pga letrozol kan tidspunkt for eggløsning variere litt men tar utgangspunkt i min vanlige syklus uansett til å begynne med så da er IKM 13/6 og EL ca 30/5. PP 6 - med 4 sa/kjemiske på veien..

Første runde med letrozol eller har du tatt tidligere? :)
 
Første runde med letrozol eller har du tatt tidligere? :)

Dette blir andre syklusen med letrozol:) kjemisk første syklusen nå nettopp.. står på metformin, albyl-e og crinone i tillegg.:)

krysser fingrene for en spire som vil klamre seg fast snart. Føler jeg er tilbake til de alt for lange årene og mislykkede svangerskapene før lillebror satt....[emoji173]
 
Dette blir andre syklusen med letrozol:) kjemisk første syklusen nå nettopp.. står på metformin, albyl-e og crinone i tillegg.:)

krysser fingrene for en spire som vil klamre seg fast snart. Føler jeg er tilbake til de alt for lange årene og mislykkede svangerskapene før lillebror satt....[emoji173]

Bruker metformin her også. Vet du hvor lenge du skal gå på de andre om du blir gravid nå? :)
 
Nøttelita, Pp 23, Ikm 13.06
 
Tro om el har tenkt å komme tidlig denne gangen? :rolleyes: Kjenner at det stikker og river godt nedi der, er bare cd9 i dag, men tok en el-test som hadde ganske sterk strek :eek: Langt fra positiv altså, men så tidlig tenkte jeg ikke det kom til å bli strek i det hele tatt nesten.. Liten erfaring med el-tester da, viser de strek hele syklusen?

a2591f6663b634eb3e72afa797edd135.jpg
 
Tro om el har tenkt å komme tidlig denne gangen? :rolleyes: Kjenner at det stikker og river godt nedi der, er bare cd9 i dag, men tok en el-test som hadde ganske sterk strek :eek: Langt fra positiv altså, men så tidlig tenkte jeg ikke det kom til å bli strek i det hele tatt nesten.. Liten erfaring med el-tester da, viser de strek hele syklusen?
Eltester viser strek hele syklusen, hos noen kan den være positiv mange dager :)
Jeg har ofte trodd el har kommet veldig tidlig fordi jeg har kjent eggstokka har jobba veldig rundt cd 8-9, men det har som regel bare murra litt frem til el, men da har jeg hatt el cd13 da.
Hvilken cd forventer du el da?
 
Eltester viser strek hele syklusen, hos noen kan den være positiv mange dager :)
Jeg har ofte trodd el har kommet veldig tidlig fordi jeg har kjent eggstokka har jobba veldig rundt cd 8-9, men det har som regel bare murra litt frem til el, men da har jeg hatt el cd13 da.
Hvilken cd forventer du el da?
De to forrige syklusene hadde jeg el cd 16 og cd 17 med sykluser på 27 og 30 dager.. Så regna med el rundt cd 15-17 nå også. Blir spennende å se da :)

Hadde ikke tenkt å starte el-testinga før cd 12 denne gangen, starta cd 9 sist og ikke el før cd 17, trodde det skulle holde med å starte på cd 12 denne gangen.. Men tror jeg må begynne nå allikevel :hilarious:
 
Jeg mistenker at jeg også kanskje får EL litt tidligere denne syklusen (kan det være lakrisrot-teen?!). Har ikke like vondt som jeg pleier å ha, men fikk denne testen i går formiddag og har noe som eeegentlig ikke er stretchy nok til å være EL-slim, men det er mye av det.

Skal ta en ny EL-test etter jobb, blir rimelig happy om det er EL som kommer en uke før tida :D
 

Vedlegg

  • IMG_1324.JPG
    IMG_1324.JPG
    485,8 KB · Visninger: 83
Jeg mistenker at jeg også kanskje får EL litt tidligere denne syklusen (kan det være lakrisrot-teen?!). Har ikke like vondt som jeg pleier å ha, men fikk denne testen i går formiddag og har noe som eeegentlig ikke er stretchy nok til å være EL-slim, men det er mye av det.

Skal ta en ny EL-test etter jobb, blir rimelig happy om det er EL som kommer en uke før tida :D
Teen gjorde underverker for meg i allefall :)
Krysser fingra for deg :D
 
Jeg mistenker at jeg også kanskje får EL litt tidligere denne syklusen (kan det være lakrisrot-teen?!). Har ikke like vondt som jeg pleier å ha, men fikk denne testen i går formiddag og har noe som eeegentlig ikke er stretchy nok til å være EL-slim, men det er mye av det.

Skal ta en ny EL-test etter jobb, blir rimelig happy om det er EL som kommer en uke før tida :D
Krysser fingre for tidlig el :D

Hvordan får du lagt ved bildet sånn at det bare vises som et mini-bilde også kan man trykke på det for å se? Når jeg legger ved bilde blir det monsterstort i selve innlegget, får ikke noe mulighet til å velge størrelse eller noe :rolleyes:
 
Takk :) Håper dette er runden for oss nå.. Har du IVF denne runden eller hjemmeprøving? Går litt i surr :p
Bare hjemmeprøving. Er ikke henvist til IVF. Har blitt lett gravid siden vi begynte prøve, men bare mister (1 SA, 1 MA, tre kjemiske).
Ikke lett å holde oversikt og huske alle altså.
 
Bare hjemmeprøving. Er ikke henvist til IVF. Har blitt lett gravid siden vi begynte prøve, men bare mister (1 SA, 1 MA, tre kjemiske).
Ikke lett å holde oversikt og huske alle altså.

Ah sant det :) Får du noen utredning nå som det har gått dårlig flere ganger?
 
Begynner å ligne på noe men teststreken er litt smal og litt svakere enda. Spent på når det blir denne mnd. Legen sa det kunne bli på syklusdag 10-14 pga letrozol. Er på dag 7 i dag.
b9ad2a81be290eabd5b872f1b5c1f420.jpg
 
Hei. Da flytter jeg inn hit etter at tr kom i går :( Sliten og lei meg. Tenker jeg bestiller time til lege denne mnd og kan få hjelp! Snart 38år. Pp7 b2 el? Ikm 17.juni. Tenker å prøve ananas denne perioden. Noe annet som kan hjelpe for at egge sitter? ♡
 
Hei. Da flytter jeg inn hit etter at tr kom i går :( Sliten og lei meg. Tenker jeg bestiller time til lege denne mnd og kan få hjelp! Snart 38år. Pp7 b2 el? Ikm 17.juni. Tenker å prøve ananas denne perioden. Noe annet som kan hjelpe for at egge sitter? ♡

Velkommen til oss :)
Veit at trening kan være bra for å sikre at blodet er i bevegelse, men det gjelder jo fårsåvidt hele tiden da.
Ellers har jeg hørt at betakaroten og skal være bra i dpo-land. Usikker på hvorfor, jeg tar det hver dag pga huden min, og der sies det hjelper for prøvingen generelt også fordi det beskytter kroppen (egg og alt) mot frie radikaler (som sola jo er) :)
 
Hadde første dag uten nog spotting i går. Hatt en lang tr pga rar syklus etter jeg mistet i april. Men godt at nå er det ingen blod:)

Vet dere ca når det er vanlig å få el slim? Jegår har liksom aldri sett etter dette før eller tenkt over det. Er det før el? Og mange dager før?
Føler jeg begynner å kjenne litt el smerter, men trodde ikke el var før på søndag....Ikke så lett å skjønne kroppen etter jeg mistet :shifty:
 
Hei[emoji4] Jeg vil gjerne være med her![emoji4] Var egentlig i IKM uke 23, men har akkurat vært hos gyn og det tar visst litt lenger tid før EL kommer enn jeg hadde tenkt.

Første pp med letrozol og så blir det EL-testing og temping i tillegg[emoji4]

Frøyaprøverlykken - pp11 - b1 - EL 28. mai - IKM 12. juni
 
Last edited:
Back
Topp