IKM UKE 24 ❤

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Finnes ikke tålmodig. Tr har ikke dukket opp her enda, men negative tidligtester, velkjente småkramper, oppblåst mage og dalende temp så er det vel innafor å se fremover :)

skriv gjerne opp slik så blir det enklest for meg:
NICK - PP - B - EL - IKM

MANDAG 12.6

Sellanraa - PP3 - B1 - EL ca 1.6 - IKM 12.6

TIRSDAG 13.6


ONSDAG 14.6


TORSDAG 15.6


FREDAG 16.6


LØRDAG 17.6





SØNDAG 18.6


Ikke oppdatert:


TR[emoji34][emoji32]
Nøttelita - Pp 23 - Ikm 13.06
XuperB - PP3 etter dødfødsel -EL ca 02.06 - IKM 13.06
Frøyaprøverlykken - pp11 - b1 - EL 28. mai - IKM 12. juni
Skvirevippen - PP8 - B1 - el ca 30.6 - IKM 13.6
Eskimonika - pp8 - EL ca 30/5 - IKM 13/6
Frk. HH - IKM 13/6
Norri - PP5 - B1 - EL ca 31.5 - 12.6
VictoriaH - pp3 etter SA (totalt 25 med) - EL cirka 31.5 - IKM cirka 15.6
Marley - PP2 etter exu (sa og ma) - B1 - EL 5.6 - IKM - 17.6
Moxie - PP1 - B4 - EL ca 1.6 - IKM 13.6
Andy 1892 - PP8 - B1 - EL ca. 28.5 - IKM 16.6
Lilles - pp 16[emoji29] - b1 - el 03.06 - IKM 17.06
Mams_90 - pp6 - IKM 17.6
ØnskermegenlitenGullfu[emoji173] - Pp7 - b2 - el? - Ikm 17.juni.
Batuuli - PP4 - B1 - el ca 31.5 - IKM 13.6
Fisk84 - pp2 - B2 - EL 2/6 - IKM 16/6
Hmsbaby pp2 B1 EL 29/5 ikm ca 12/6
Mh90 - pp6 etter SA nr 2 - B2 - EL 3. juni -
IKM 18. Juni
Mammalykke - PP6 - B4 -el ca 2/6 - IKM 16/6

GRAVID[emoji7][emoji173]
AnnB - PP2 - B3 - EL ca 1.6 - IKM 15.6
Spireblomsten - PP3 etter MA - B2 - EL 4/6 - IKM 18/6
Ryvita - PP2 - B2 - el ca 30/5 - IKM ca 12/6
Krepsen89
 
Last edited:
Er ikke sikker om det blir så mye prøving denna mnd, men har et håp om at e skal rekke det, så jeg hiver meg med!

Batuuli - PP4 - B1 - el ca 31.5 - IKM 13.6
 
Ble en fryktelig kort syklus denne gang, så bare å hoppe inn i ny IKM-uke. Jeg velger å gå ut fra de normale syklusene jeg hadde før jeg ble gravid sist (kroppen har vært helt spinnvill etter at jeg mistet i februar). Setter opp mulig EL på samme CD som denne syklusen, så får vi se da.

XuperB - PP3 etter dødfødsel -EL ca 02.06 - IKM 13.06
 
Blir med her jeg [emoji1384]

Ryvita - PP2 - B2 - el ca 30/5 - IKM ca 12/6
 
Er ikke sikker om det blir så mye prøving denna mnd, men har et håp om at e skal rekke det, så jeg hiver meg med!

Batuuli - PP4 - B1 - el ca 31.5 - IKM 13.6

Ble en fryktelig kort syklus denne gang, så bare å hoppe inn i ny IKM-uke. Jeg velger å gå ut fra de normale syklusene jeg hadde før jeg ble gravid sist (kroppen har vært helt spinnvill etter at jeg mistet i februar). Setter opp mulig EL på samme CD som denne syklusen, så får vi se da.

XuperB - PP3 etter dødfødsel -EL ca 02.06 - IKM 13.06

Blir med her jeg [emoji1384]

Ryvita - PP2 - B2 - el ca 30/5 - IKM ca 12/6
Da har jeg ført dere opp :)
 
Trooor jeg havner her. Alle gode ting er.. Ja, mange tydeligvis. Håper virkelig den sitter nå, rimelig lei :(

VictoriaH - pp3 etter SA (totalt 25 med) - EL cirka 31.5 - IKM cirka 15.6

Mulig det blir senere (EL kommer en eller annen gang mellom 30.5 - 3.6 :) Om EL blir 31.5 så blir mulig termin på bursdagen til pappa av alle datoer :p
 
Last edited:
Havner her jeg også. Kroppen min er også litt ustabil etter å ha mistet i april, så denne TR kom altfor tidlig. Antar normal syklus fra nå av (lov å håpe:shy:)
Hmsbaby pp2 B1 EL 29/5 ikm ca 12/6
 
Skal dere prøve noe spesielt denne prøveperioden? :)
 
Skal dere prøve noe spesielt denne prøveperioden? :)

Bedt legen om lov til å ta fragmin og lutinus etter eggløsning til testdato (eventuelt litt lenger om positiv test) :) Ellers blir det normale med akupunktur, ananas + wild yam etter eggløsning, letrozol til å få eggløsning og prøve ha et karboredusert kosthold.

Hva med deg?
 
Bedt legen om lov til å ta fragmin og lutinus etter eggløsning til testdato (eventuelt litt lenger om positiv test) :) Ellers blir det normale med akupunktur, ananas + wild yam etter eggløsning, letrozol til å få eggløsning og prøve ha et karboredusert kosthold.

Hva med deg?

Skal også gå igang med karboredusert kosthold, og så tenkte jeg kanskje salvie-te frem til EL og wild yam etter EL. Ananas er jeg veldig glad i så kan slenge på det også. :)
 
Blir faktisk ikke å teste etter el denne PP'n :wideyed: Ellers vet jeg ikke om vi blir å prøve så mye annet nå. :p
Temper du da, eller bare satser du på lykke og fromme? :) Jeg er litt usikker på om jeg skal gidde å teste etter el. denne ru den. Har jo ikke fått positiv el. test så langt (men får bekreftet el via temping). Tror jeg bare bruker opp testene jeg har, og så dropper det senere prøveperioder om det fortsatt ikke blir utslag på dem.
 
Eskimonika - pp8 - EL ca 30/5 - IKM 13/6
 
Temper du da, eller bare satser du på lykke og fromme? :) Jeg er litt usikker på om jeg skal gidde å teste etter el. denne ru den. Har jo ikke fått positiv el. test så langt (men får bekreftet el via temping). Tror jeg bare bruker opp testene jeg har, og så dropper det senere prøveperioder om det fortsatt ikke blir utslag på dem.
Jeg temper :) Får i alle fall en bekreftelse på om el har vært, da jeg ikke alltid har så veldig mye symptomer på el;)
 
Jeg temper :) Får i alle fall en bekreftelse på om el har vært, da jeg ikke alltid har så veldig mye symptomer på el;)

Den bekreftelsen er veldig grei å få. :)
 
Jeg vil være med her :D

Kakkelhøns - PP1 - B1 - El ca 3/6 - ikm ca 17/6

Kommer nok til å teste før IKM, jeg er en meget utålmodig person, hehe.
 
Back
Topp