IKM UKE 15 ❤

3d305fd84a246bf1d4e43d7c5444033e.jpg

Hmm, blir ikke helt klok på denne jeg.. Positiv eller negativ?
 
Syklusdag 13, 8 dager etter siste tablett med letrozol. Øverste strimmel fra idag tidlig, nederst igår kveld. Forventer vel EL tidligst mandag, mulig tirsdag-onsdag. Så håper den plutselig er sterk og fin med sminkefjerner imorgen kveld, venter til da med å teste neste gang ;)

Vis vedlegget 221919

Jeg bruker også denne. Kan man se ut i fra strekene om det kan nærme seg. Eller skal man ikke bry seg om disse? Skal ha el 1 april. Men tok i forgårs og i går og den jeg tok i går er sterkere enn den dagen før. Lurer på om el kan komme tidligere enn planlagt.
 
Jeg bruker også denne. Kan man se ut i fra strekene om det kan nærme seg. Eller skal man ikke bry seg om disse? Skal ha el 1 april. Men tok i forgårs og i går og den jeg tok i går er sterkere enn den dagen før. Lurer på om el kan komme tidligere enn planlagt.

Sist var det nesten ikke strek på kvelden før for å så bli knall strek morgenen etter (?) om jeg ikke husker feil. Tar bare vare på de for å se om det er utvikling ;) Og for nysgjerrighetens skuld..

Håper på positiv test imorgen :)
 
Jeg bruker også denne. Kan man se ut i fra strekene om det kan nærme seg. Eller skal man ikke bry seg om disse? Skal ha el 1 april. Men tok i forgårs og i går og den jeg tok i går er sterkere enn den dagen før. Lurer på om el kan komme tidligere enn planlagt.

Jeg bruker også denne. I følge bruksanvisningen skal man ikke bry seg om strekene, bare symbolene som kommer opp i ruta.
 
Syklusdag 13, 8 dager etter siste tablett med letrozol. Øverste strimmel fra idag tidlig, nederst igår kveld. Forventer vel EL tidligst mandag, mulig tirsdag-onsdag. Så håper den plutselig er sterk og fin med sminkefjerner imorgen kveld, venter til da med å teste neste gang ;)

Vis vedlegget 221919
Spennende :) Jeg begynner å teste på søndag. Håper på el rundt onsdag :) Håper du får positiv test snart! Mine er også veldig negative før de blir superpositive!
 
Spennende :) Jeg begynner å teste på søndag. Håper på el rundt onsdag :) Håper du får positiv test snart! Mine er også veldig negative før de blir superpositive!

Fikk slim i sted, så håpet er jo der. Men her er det ikke snakk om NÅR eggløsning kommer dessverre, men OM den kommer. Har kraftig anovulasjon og får ikke eggløsning av meg selv. Så spørs om tablettene har hjulpet denne måneden eller ei. Vi får se hva som skjer :)
 
Fikk slim i sted, så håpet er jo der. Men her er det ikke snakk om NÅR eggløsning kommer dessverre, men OM den kommer. Har kraftig anovulasjon og får ikke eggløsning av meg selv. Så spørs om tablettene har hjulpet denne måneden eller ei. Vi får se hva som skjer :)
Håper virkelig at de virker:)
 
IMG_3906.JPG

Første test med cb el test. Derav rund sirkel. Men streken er ganske sterk så satser på at fast smiley ikke er langt unna :)
 
Herlighet så spennende. Håper virkelig du får el. Temper du også?

Jeg våkner så ofte i løpet av natten, så ga det opp etter en liten periode. Får sjelden korrekte målinger ;) Men bruker digital eggløsningstest fra CB når jeg "leter" etter EL med mindre jeg har kontroll hos gynekolog.
 
Jeg våkner så ofte i løpet av natten, så ga det opp etter en liten periode. Får sjelden korrekte målinger ;) Men bruker digital eggløsningstest fra CB når jeg "leter" etter EL med mindre jeg har kontroll hos gynekolog.

Da har du veldig sikre tester da. Så da slipper du strektyding[emoji23] kan bli små sprø av disse strekene[emoji6]
 
Hurra! Det begynner å skje ting! :) noen er snart på vei inn o dpo-land ser det ut som? :D
Her er min el-test i dag!
Den var helt rosa fortsatt når det var gått 5 min, så tok nytt bilde etter den var tørket også selvom den er "ugyldig" da :p
Cd14, negativ el-test.
c955a8b0231497380486d2d0d1b57912.jpg
4cacf82790c7e82e32d674c9010610ac.jpg
 
Back
Topp