IKM UKE 15 ❤

Blir med dere, jeg :)
Er egentlig i uke 14, men så kom tr idag 3dpo, og har kort lf så ikm blitt søndag uke 15.

Skvirevippen - pp6 - B1 - el 04.04 - IKM ca 16.04

Håper jeg i allefall får mine 11 dager lf denne gangen :p. Pp3 etter exu som satt på pp4. Så er egentlig i pp7 [emoji23] første pp etter operasjon varte 11 dager. Neste nå varte til cd16/3dpo...
Velkommen hit! Beklager at jeg er litt treg, har så og si vært på jobb de siste døgnene :hilarious: Masse lykke til, måtte spiren sitte snart :)
 
Endelig :D
PP 3, CD 18 E.jpg
 
Jeg tror nok lett tr heller kommer av at det ikke er lenge siden du faktisk hadde tr.
Ville prøv med te denen pp. Og heller kuttet den ut en eventuell neste pp.
Men slimhinnene skal vel bære "ferdig fylt" innen el?

Sykt kjipt gjort av syklusen din! :( men koselig at du joiner oss [emoji173]
Hmm.. det kan jo hende. Men jeg ville tro at teen skal "stabilisere" syklusen og ikke nødvendigvis korte den ned. Jeg drikker jo for å forhåpentligvis at egget slipper tidligere, da jeg har sett tegn på at kroppen har prøvd å slippe egget i to uker før det skjedde [emoji14]
Men hvis det ikke skulle klaffet denne pp-en så kunne du jo kanskje prøvet en uten? [emoji173]
Nei jeg tenkte mer i form av at kroppen skal få kjøre sitt eget løp en pp.. men tror det blir te. Det er jo så godt, og er vel bedre enn kaffe [emoji14]
 
*snorrrrrr*

IMG_5609.JPG
 
[emoji53] nå skal virkelig spiren sitte! Og da skal den sitte i 9 mnder!

Håper det, men har mine tvil.. Er vel liten sjanse for at noe skjer av seg selv :( Håper bare jeg i det minste får en eggløsning..
 
Syklusdag 13, 8 dager etter siste tablett med letrozol. Øverste strimmel fra idag tidlig, nederst igår kveld. Forventer vel EL tidligst mandag, mulig tirsdag-onsdag. Så håper den plutselig er sterk og fin med sminkefjerner imorgen kveld, venter til da med å teste neste gang ;)

IMG_5611.JPG
 
Back
Topp