IKM UKE 15 ❤

Hurra! Det begynner å skje ting! :) noen er snart på vei inn o dpo-land ser det ut som? :D
Her er min el-test i dag!
Den var helt rosa fortsatt når det var gått 5 min, så tok nytt bilde etter den var tørket også selvom den er "ugyldig" da :p
Cd14, negativ el-test.
c955a8b0231497380486d2d0d1b57912.jpg
4cacf82790c7e82e32d674c9010610ac.jpg

Det går fremover ser jeg[emoji1360][emoji1360][emoji1360] blir spennende å se de neste dagene.
Tenkte jeg skulle ta første el test på mandag. Da er jeg i gang
 
Her kommer el tidligere denne syklusen.skal ha 1 april. Pleier som oftest å komme på dagen. Men har nå tatt dong quai i noen dager som gjør at den kan komme tidligere. Jeg vil tippe min kommer tidlig neste uke. Kjenner ting skjer i høyre eggstokk. Og er begynt å bli øm.
 
Sjeldent jeg er på en søndag i ikm-gruppe, alle her nærmer seg el og her har jeg driver fortsatt å spotter [emoji14] woho, liksom [emoji14]
 
Sjeldent jeg er på en søndag i ikm-gruppe, alle her nærmer seg el og her har jeg driver fortsatt å spotter [emoji14] woho, liksom [emoji14]

Hehe men du har jo også koser syklus og jeg har lang F.eks :p du får sikker el før meg også [emoji23][emoji23][emoji1319][emoji1319][emoji28][emoji324]
 
Hehe men du har jo også koser syklus og jeg har lang F.eks [emoji14] du får sikker el før meg også [emoji23][emoji23][emoji1319][emoji1319][emoji28][emoji324]
Haha, ikke si det. Du er jo på te-kjøret så [emoji14] 9 dager til el nå [emoji14]
Nettopp ferdig å spotte jeg også. Så der for meg at el er langt unna
Bra å ikke være aleine [emoji14]
Tror spottinga er ferdig i morgen :)


Fikk snap av ei venninne, ei tidligre felles venninne, vært skikkelig på kjøret, skilt med to barn i en alder av 23/24, drivi med mye snusk (narkotika o.l.), ikke vært den beste moren til barna sine, nytt forhold som har vært på og av i flere år, mannen er sykt kontrollerende ovenfor hu, var i allefall før. Husker hu lånte 200 kr av meg (en tid jeg selv hadde veldig dårlig råd), for å kunne komme seg hjem med toget og bort fra han karen, hjem til barna sine. Hun lovte å betale tilbake med en gang hun kom hjem, jeg har ikke hørt fra henne siden. Vennskapet var altså vært 200 kr... hun kunne godt ha fått de, null stress, men jeg levde fra hånd til munn selv på den tiden. Vel, nå er hun gravid..
Jeg får liksom en knekk hver gang.. Tenker liksom "fortjener ikke jeg det? Hva har jeg gjort galt, som gjør at jeg ikke fortjener å få barn?"
 
eef36116b7cc0c5149a5da6d3dc85866.jpg


2 dager før antatt EL i dag, er vel negativ den her, men sterkere enn de siste dagene, så nærmer seg vel. [emoji4]
 
Haha, ikke si det. Du er jo på te-kjøret så [emoji14] 9 dager til el nå [emoji14]

Bra å ikke være aleine [emoji14]
Tror spottinga er ferdig i morgen :)


Fikk snap av ei venninne, ei tidligre felles venninne, vært skikkelig på kjøret, skilt med to barn i en alder av 23/24, drivi med mye snusk (narkotika o.l.), ikke vært den beste moren til barna sine, nytt forhold som har vært på og av i flere år, mannen er sykt kontrollerende ovenfor hu, var i allefall før. Husker hu lånte 200 kr av meg (en tid jeg selv hadde veldig dårlig råd), for å kunne komme seg hjem med toget og bort fra han karen, hjem til barna sine. Hun lovte å betale tilbake med en gang hun kom hjem, jeg har ikke hørt fra henne siden. Vennskapet var altså vært 200 kr... hun kunne godt ha fått de, null stress, men jeg levde fra hånd til munn selv på den tiden. Vel, nå er hun gravid..
Jeg får liksom en knekk hver gang.. Tenker liksom "fortjener ikke jeg det? Hva har jeg gjort galt, som gjør at jeg ikke fortjener å få barn?"

Trodde jeg hadde svart på denne!
Hehe, ja har drukket på teen, men vet ikke om det har fremskyndet akkurat [emoji28] er jo bare fire dager til forventer el plutselig :eek:
Huff, kjip snap å få! Og jeg blir irritert på "sånne" folk som holder på i hytt og pine og ikke tar ansvar her i livet. Stakkars barn :(
Heldigvis kommer du til å bli tusen ganger bedre mor [emoji173] Du får heller kose deg med den tanken! [emoji8]
 
Jeg glemte å ta el-test nå i kveld. Ble styr og plutselig tisset jeg uten å ha koppen under [emoji85] men i trusen var det noe merkelig! Det var nesten lilla-aktig utflod. Wtf sier bare jeg... kan det være el-blødning? Har jo ikke positiv test ennå, men kjenner det begynner å skje ting...
 
Jeg glemte å ta el-test nå i kveld. Ble styr og plutselig tisset jeg uten å ha koppen under
emoji85.png
men i trusen var det noe merkelig! Det var nesten lilla-aktig utflod. Wtf sier bare jeg... kan det være el-blødning? Har jo ikke positiv test ennå, men kjenner det begynner å skje ting...

Har selv, aldri vært borti det før! Men siden EL mest sannsynlig er rett rundt hjørnet så vil jeg tro det må være en type el blødning :D
 
Har selv, aldri vært borti det før! Men siden EL mest sannsynlig er rett rundt hjørnet så vil jeg tro det må være en type el blødning :D

Altså hvis det er noe annet som at TR er på vei så må det seriøst være noe som går rundtom! [emoji85] men jeg pleier aldri å spotte før mens heller. Det kommer friskt rødt som et brak første dagen :p men har heller aldri opplevd el-blødning. Har blødd noen ganger etter samleie, men sist var i går morres. Det er vel litt seint med blødning nå etter den akten?
 
Altså hvis det er noe annet som at TR er på vei så må det seriøst være noe som går rundtom! [emoji85] men jeg pleier aldri å spotte før mens heller. Det kommer friskt rødt som et brak første dagen :p men har heller aldri opplevd el-blødning. Har blødd noen ganger etter samleie, men sist var i går morres. Det er vel litt seint med blødning nå etter den akten?

Jaa syns det var litt seint med blødning nå, etter at dere hadde sex i går morrest! Da burde det jo i såfall ha kommet tidligere i dag - tenker jeg! Jeg har mer troa på el blødning og da er man visst veldig fruktbar wiii :D
 
Jaa syns det var litt seint med blødning nå, etter at dere hadde sex i går morrest! Da burde det jo i såfall ha kommet tidligere i dag - tenker jeg! Jeg har mer troa på el blødning og da er man visst veldig fruktbar wiii :D

Ja sant!? Wæææ spent på el-testen i morgen da :) hvis jeg er våknet når mannen kommer hjem fra trening så håper jeg på en kjappis før jeg sovner, sånn for sikkerhetsskyld :p hvis ikke så må det bli i morgen tidlig :)
 
Ja sant!? Wæææ spent på el-testen i morgen da :) hvis jeg er våknet når mannen kommer hjem fra trening så håper jeg på en kjappis før jeg sovner, sånn for sikkerhetsskyld :p hvis ikke så må det bli i morgen tidlig :)

Er spent på dine vegne :D Babydans er aldri en dårlig idee :D Kos dere hihi
 
Back
Topp