IKM UKE 14

Hei! Jeg er med i ikm uke 13... men lurer egentlig på om jeg hører til her.. Tror kanskje ikke el er før 21.mars og at ikm ikke er før 04.04..
Jeg tester ikke etter el denne prøveperioden, så litt usikker på når jeg faktisk har el.

Mammaigjen.2 - pp3 - b2 - EL 21.03 - IKM 04.04
 
Prøver el-tester for første gang :) Den til venstre er i dag. Er den positiv?
 

Vedlegg

  • IMG_3193.JPG
    IMG_3193.JPG
    783,8 KB · Visninger: 73
Haha, jaja, slikt skjer. Det er Fredag, så ikke rart hodet henger litt etter [emoji14]

Har du lange sykluser?
Vært en stressende uke på jobb i tillegg [emoji23]
Jeg er ikke helt sikker. Hatt pp1 og pp2 hadde jeg kjemiske, så vet ikke helt. De ble litt lengre og pp3 uten noe var bare 26 eller 27 dager lang. Så får se denne pp'en. Mistenker jeg fikk tidlig el sist pp. Nå er jeg på cd8 og kjenner murringene. Blir spennende å se om jeg får utslag på el-testene :)
 
Vært en stressende uke på jobb i tillegg [emoji23]
Jeg er ikke helt sikker. Hatt pp1 og pp2 hadde jeg kjemiske, så vet ikke helt. De ble litt lengre og pp3 uten noe var bare 26 eller 27 dager lang. Så får se denne pp'en. Mistenker jeg fikk tidlig el sist pp. Nå er jeg på cd8 og kjenner murringene. Blir spennende å se om jeg får utslag på el-testene :)
Ja, spennende :D kanskje du får tidlig el?

Utfloden er endra til vannete her utover kvelden, så betyr nok at el står for tur :D
Mandag cd13 hadde vært perfekt! Da har vi hele helga på å legge inn aksjer :p
 
Idag blir det hardt å holde seg de 4 timene før el-tester.. spørs om det ikke blir en cowboystrekk på sofaen for å få tiden til å gå [emoji28]
 
Back
Topp