IKM UKE 14

Velkommen hit ^^
Shit, nerver av stål om du kun skal bruke en test :O skal dere pause eller stoppe prøvingen om det ikke klaffer nå?

Ja, innså selv at én test ikke holder, så har ti stk i postkassa snart;)
Vi er ikke skikkelige prøvere, bare jeg som tenker at jeg gjerne vil ha "en til" og i løpet av 2017. Har 4 små fra før - så er godt velsignet med barn;)
 
Lillie - pp3- b1 - el 19.03 - ikm 03.04.

Ikm på bursdagen min! Så vet hva jeg vil ha i bursdagsgave hvertfall ;)
Krysser fingerne for det!
 
Åssen går det med oss da, damer? Hvordan ser vi på denne pp? God følelse/dårlig følelse? Prøver vi noe nytt/gjør noe anderledes?

Er fremdeles litt nede etter en SA, en MA/avbrutt svangerskap og en kjemisk på et halvt år.
Føler alderen tikke så kan ikke helt stå over en måned, men samtidig noen grunner til å unngå desember-barn. Får bare se hva som skjer. Typisk hvis den sitter godt akkurat den måneden jeg forsåvidt synes det er greit det ikke skjer..

Man har vel stort sett lik sjanse den pp man blir gravid som første, men skjønner at det e slitsomt å skulle være spent hver pp, om man er forberedt på at det tar tid så blir man i allefall ikke skuffa :)

Har en god følelse. Selvom jeg teknisk sett ikke veit at jeg kan bli gravid mtp at jeg hadde exu, så veit jeg at mine egg funker og mannens soldater, så det er jo positivt :)

Men jeg forsøker igjen med eltester, de blir ikke positive hos meg, men jeg kan se stigning. Driver å tester et spytt-mikroskop som kan forutsi el :) Ellers er samboern og jeg inne i en skikkelig god-periode, og vi kjenner nok litt ekstra på hvor glade vi er i hverandre etter exuen vi nettopp opplevde. Så spørs om litt ny giv kan trylle litt med fertiliteten :p
Samtidig så har jeg skjerpa meg når det gjelder maten, falt litt ut de siste ukene, og kjenner kroppen er missfornøyd :)
så spennende med det mikroskopet. Aldri hørt om før.
 
Jeg har hørt at vi kan ha litt høyere sjans, så dette blir en spennende pp[emoji2] Krysser fingrene for mange desemberskatter[emoji173]
Det sies at man er mer fruktbar første 6 månedene etter man har mistet.
Litt nysgjerrig på når det gjelder fra ettersom aborten min ikke var komplett før nesten 2 måneder etter cytotec....
Hatt en kjemisk etterpå.
 
Ikm ca 9. April uke 14.
 
Er på cd 8 nå, og i morgen entrer jeg den fruktbare fasen om el er cd 13 som sist. Men ikke godt å vite så begynner med eltester i morgen tenkte jeg :)
Hvordan ligger dere andre an?
 
Er kun kommet til CD 6. :p Lykke til med EL-testing, håper dem blir klar og tydelige! :)
 
Er kun kommet til CD 6. :p Lykke til med EL-testing, håper dem blir klar og tydelige! :)
Du er ikke så langt etter da :D
De blir jo aldri positive de eltestene mine. det er litt kjett egentlig.. tror det beste er å bare legge inn masse aksjer og bruke testene som tidsfordriv :p
 
Du er ikke så langt etter da :D
De blir jo aldri positive de eltestene mine. det er litt kjett egentlig.. tror det beste er å bare legge inn masse aksjer og bruke testene som tidsfordriv :p

Det er nok sikkerkortet det ja, å bare legge inn aksjer. ;) Tester du flere ganger daglig? Hvordan er det der spytte-monitoren din?
 
Det er nok sikkerkortet det ja, å bare legge inn aksjer. ;) Tester du flere ganger daglig? Hvordan er det der spytte-monitoren din?
Tester kl 14 etter å ha spart fra kl 10 :)
Spytt-mikroskopet er genialt. Man bare tar en dråpe spytt på ei linse, skrur på et lite lys så setter på linsa og titter nedi.
Når man nærmer seg el så øker produksjonen av østrogen som gir salter i spyttet som gjør at det krystalliserer seg. Når det nærmer seg el vil det være delvis krystallisert.

a7d9f14a87168c62a1faa04b9c180a93.jpg

e210bd5cac05c0c4ca3c4d41ef776d5b.gif
 
Tester kl 14 etter å ha spart fra kl 10 :)
Spytt-mikroskopet er genialt. Man bare tar en dråpe spytt på ei linse, skrur på et lite lys så setter på linsa og titter nedi.
Når man nærmer seg el så øker produksjonen av østrogen som gir salter i spyttet som gjør at det krystalliserer seg. Når det nærmer seg el vil det være delvis krystallisert.

Snedig! :) Får håpe du får bekreftet EL denne runden, selv om aksjer legges inn. Synes det er greit med en liten bekreftelse/pekepinn. ;)
 
CD10 i dag, har testet siden mandag, men ikke fått blinkende smiley på cb digital eggløsningstest med dobbel hormonindikator, håper at det er større utslag på testen i morgen[emoji4] Første pp jeg bruker cb sine tester, har brukt billigstrimler tidligere, noen med erfaring med cb eggløsningstest?[emoji4] Har dobbeltestet frem til nå, å kan se at streken på billigtestene blir sterkere, så det blir spennende å se i morgen om det dukker opp en blinkende smiley[emoji6]
 
CD10 i dag, har testet siden mandag, men ikke fått blinkende smiley på cb digital eggløsningstest med dobbel hormonindikator, håper at det er større utslag på testen i morgen[emoji4] Første pp jeg bruker cb sine tester, har brukt billigstrimler tidligere, noen med erfaring med cb eggløsningstest?[emoji4] Har dobbeltestet frem til nå, å kan se at streken på billigtestene blir sterkere, så det blir spennende å se i morgen om det dukker opp en blinkende smiley[emoji6]
Ja så spennende. Tenkte å kanskje prøve en slik EVT neste pp. Får aldri positive el-tester.. men så er det jo ganske dyrt da :p
 
Iih!!!
Slik ser det ut i spyttet mitt idag:
ac8ef4def2a54d93cbff0308e4ca2e7d.jpg

Dere ser at det er krystaller, men det er også noen prikker/pebbels der som betyr at det kun er pf (partial ferning) enda, men betyr at jeg har økt mengde østrogen i kroppen, som kan indikere at jeg er i den fertile perioden, noe som for meg betyr at jeg er right on track til el ca cd13:)
Sist jeg fikk lignende mønster var dagen før jeg fikk tr igjen etter exuen. Men føler meg trygg på at jeg ikke er der igjen nå :)

Slik ser det vanligvis ut:
47afabbb5db7f47c04956fc267d36a79.jpg
 
Last edited:
Back
Topp