IKM UKE 14

Prøver på å melde meg inn her jeg :) De to siste syklusene har vært på rundt 40-44 dager. Så har tatt utgangspunkt i det. Hadde nettopp SA/kjemisk. På CD 24 idag og null el så langt.
Såå jeg tar sjansen på å melde meg inn her, men ikm på snuppa vår sin 1 årsdag.

Så:

Mon25 - pp3 (pp1 etter sa) - el ca 21.3 - b2 - ikm 4.4.
 
CD10 i dag, har testet siden mandag, men ikke fått blinkende smiley på cb digital eggløsningstest med dobbel hormonindikator, håper at det er større utslag på testen i morgen[emoji4] Første pp jeg bruker cb sine tester, har brukt billigstrimler tidligere, noen med erfaring med cb eggløsningstest?[emoji4] Har dobbeltestet frem til nå, å kan se at streken på billigtestene blir sterkere, så det blir spennende å se i morgen om det dukker opp en blinkende smiley[emoji6]
Spennende.
Blant de første ut i gruppa vår du da?
 
Er på cd 8 nå, og i morgen entrer jeg den fruktbare fasen om el er cd 13 som sist. Men ikke godt å vite så begynner med eltester i morgen tenkte jeg :)
Hvordan ligger dere andre an?
Ligger vi likt da. Dag 9 idag. Antar EL til onsdag/dag 15, men vi får se.
 
Prøver på å melde meg inn her jeg :) De to siste syklusene har vært på rundt 40-44 dager. Så har tatt utgangspunkt i det. Hadde nettopp SA/kjemisk. På CD 24 idag og null el så langt.
Såå jeg tar sjansen på å melde meg inn her, men ikm på snuppa vår sin 1 årsdag.

Så:

Mon25 - pp3 (pp1 etter sa) - el ca 21.3 - b2 - ikm 4.4.


Missforstå meg rett her: veldig moro at vi er flere som nettopp har hatt sa/ma/exu, så kan vi se om det ligger noe I det der med hcg i kroppen- greia :)
 
Prøver på å melde meg inn her jeg :) De to siste syklusene har vært på rundt 40-44 dager. Så har tatt utgangspunkt i det. Hadde nettopp SA/kjemisk. På CD 24 idag og null el så langt.
Såå jeg tar sjansen på å melde meg inn her, men ikm på snuppa vår sin 1 årsdag.

Så:

Mon25 - pp3 (pp1 etter sa) - el ca 21.3 - b2 - ikm 4.4.
Lykke til!
 
Så gøy da :D
Jeg er så spent egentlig på om jeg i det heletatt har ikm uke 14 [emoji23] har hørt at lf aldri blir noe særlig lenger. Så isåfall har jeg ikm 1/4 :p
Det jeg har lært er at LF er rimelig fast lengde på, at det heller er fasen før EL som endrer seg. Men så har du jo kjemiske/tidlige SA som likevel tilsynelatende kan gi lengre LF..
 
Det jeg har lært er at LF er rimelig fast lengde på, at det heller er fasen før EL som endrer seg. Men så har du jo kjemiske/tidlige SA som likevel tilsynelatende kan gi lengre LF..
Ja. Også kan det jo hende kroppen stabiliserer hormonene etter prevensjon og.. at det egentlig skjedde sist pp mrn da fikk jeg jo ikke se lf :p

Håper exuen har bært noe positivt med seg :p
 
Ja. Også kan det jo hende kroppen stabiliserer hormonene etter prevensjon og.. at det egentlig skjedde sist pp mrn da fikk jeg jo ikke se lf :p

Håper exuen har bært noe positivt med seg :p
Hehe. Lov å håpe!
De kan krølle til litt av hvert disse kroppene.
 
Ja så spennende. Tenkte å kanskje prøve en slik EVT neste pp. Får aldri positive el-tester.. men så er det jo ganske dyrt da :p

Tom sirkel i dag også, satser på blinkesmiley i morgen da, hvis ikke er jeg redd el ikke kommer denne mnd[emoji33] Jeg får heller ikke positive billigtester, bare neeesten positive[emoji849] Ja de er dyre så jeg håper at de degitale vil bli positive nå, da er det verdt prisen, for da kan jeg helt sikkert si at jeg har el[emoji51]

Krysser fingrene for at vi slipper en evt neste pp[emoji2][emoji56]
 
Tom sirkel i dag også, satser på blinkesmiley i morgen da, hvis ikke er jeg redd el ikke kommer denne mnd[emoji33] Jeg får heller ikke positive billigtester, bare neeesten positive[emoji849] Ja de er dyre så jeg håper at de degitale vil bli positive nå, da er det verdt prisen, for da kan jeg helt sikkert si at jeg har el[emoji51]

Krysser fingrene for at vi slipper en evt neste pp[emoji2][emoji56]
Spennende å se da ^^ Her hadde mikroskopet pebbels igjen :s
Spennende å se eltesten igjen :)


Edit: Nå løy jeg, jeg driver fortsatt å prøver meg frem med det mikroskopet. Man må få igang spyttproduksjonen ordentlig før man tester.
Her er dagens:
e5c1a1a3f44ba3110f52754bf16bbe3a.jpg


Fortsatt bare partial, men det betyr bare mer tid å legge inn aksjer på, og jeg har frihelg, så dette lover godt :D
 
Last edited:
Spennende å se da ^^ Her hadde mikroskopet pebbels igjen :s
Spennende å se eltesten igjen :)


Edit: Nå løy jeg, jeg driver fortsatt å prøver meg frem med det mikroskopet. Man må få igang spyttproduksjonen ordentlig før man tester.
Her er dagens:
e5c1a1a3f44ba3110f52754bf16bbe3a.jpg


Fortsatt bare partial, men det betyr bare mer tid å legge inn aksjer på, og jeg har frihelg, så dette lover godt :D

Så spennede med mikroskop[emoji2] Hvor har du kjøpt det og hvor sikkert er det i forhold til å påvise el?[emoji4]
Heldig du som har frihelg, arbeidshelg her, men aksjelegging må til likevel, selv om jeg er helt ferdig når jeg kommer hjem fra jobb[emoji28] Har 12,5 timers vakter i turnus på helg, så er nesten bare hjemme for å sove[emoji85][emoji42]
 
Så spennede med mikroskop[emoji2] Hvor har du kjøpt det og hvor sikkert er det i forhold til å påvise el?[emoji4]
Heldig du som har frihelg, arbeidshelg her, men aksjelegging må til likevel, selv om jeg er helt ferdig når jeg kommer hjem fra jobb[emoji28] Har 12,5 timers vakter i turnus på helg, så er nesten bare hjemme for å sove[emoji85][emoji42]
Kjøpt det på ebay. Første pp jeg tester det nå. Men greia er bare at den viser kun når du har større mengder østrogen i kroppen. Så den kan være misvisende. Men gleder meg til å se om den stemmer.
 
Kjøpt det på ebay. Første pp jeg tester det nå. Men greia er bare at den viser kun når du har større mengder østrogen i kroppen. Så den kan være misvisende. Men gleder meg til å se om den stemmer.

Synes det er så gøy at du prøver dette, litt nytt og spennende for oss andre, som bare har jobbet med streksynet hittil. Fint med variasjon! :p Kan ikke du ta bilde av hele saken da? Og hvordan får du til å ta bilde av resultatet? Ser ut som det er under et mikroskop med lys underfra? Snedig altså! :D
 
Her ser du alle delene:
9eb39077362541fd396256c3be72fe0d.jpg

Den svarte er glasset du drypper spyttet på, så setter du den oppi hullet på toppen. På undersiden er det et hvitt hjul du skrur på så kommer det et lys i bunnen.
Jeg bare setter kamera ned på linsa jeg kikker i. Tar litt tid å få til riktig bilde. Men er så gøy å vise frem og ha i minneboka selv :)

Æææh. Venter på å få tatt eltesten. Jeg må sånn på do... men har spart siden kl 9 idag og skal vente en time til :p tenkte å ta den på samme premisser som den i går så ser jeg evt økning :)
 
Her ser du alle delene:

Den svarte er glasset du drypper spyttet på, så setter du den oppi hullet på toppen. På undersiden er det et hvitt hjul du skrur på så kommer det et lys i bunnen.
Jeg bare setter kamera ned på linsa jeg kikker i. Tar litt tid å få til riktig bilde. Men er så gøy å vise frem og ha i minneboka selv :)

Æææh. Venter på å få tatt eltesten. Jeg må sånn på do... men har spart siden kl 9 idag og skal vente en time til :p tenkte å ta den på samme premisser som den i går så ser jeg evt økning :)

Fortsatt snedig altså. Så da skyller man bare den spyttdelen hver dag da? Blir ikke å anskaffe det selv, men gøy å se på nye ting. :)

Får håpe EL er rett rundt hjørnet!
 
Back
Topp