IKM uke 14 og 15

For det første; ikke gjør det der :rolleyes:

for det andre: ta en ny i ettermiddag/kveld. Jeg har alltid fått sterkere tester på ettermiddag/kveld :happy:

Jeg vet man ikke burde sammenlikne sånn:facepalm: Men det var fin stigning sist gang, så da klarer jeg ikke å la være å se etter stigning nå:shy: I 2019 opplevde jeg ingen stigning, men da mista jeg også. Men så lenge jeg ikke blør, så skal jeg ha litt is i magen:hilarious:
 
Med denne tempdroppen 5+0 er det nok bare å vente på blødning:banghead::oops:
 

Vedlegg

  • 53A49E1D-49DE-4A7C-ACE8-4AC93FF2B534.png
    53A49E1D-49DE-4A7C-ACE8-4AC93FF2B534.png
    595,5 KB · Visninger: 59
Synes jeg ser en lys strek, men er bare 8 dpo.. Er det kanskje bare en skygge?
 

Vedlegg

  • 20220411_150343.jpg
    20220411_150343.jpg
    931,5 KB · Visninger: 81
Da endte det i kjemisk/SA her igjen:wtf: Vet ikke hva det regnes som når man akkurat kom til 5+0:cool:
 
14 DPO, fortsatt ingen TR :shifty: Drar ned buksene ofte nå, men så er det bare utflod :laughing002
Hvor lang lutealfase har du? 15? Eller 14 da? Du fikk jo el veldig tidlig? Pleier du å ha så kort syklus?? Syns tempen din denne måneden var veldig spennende :p:hilarious:
 
Hvor lang lutealfase har du? 15? Eller 14 da? Du fikk jo el veldig tidlig? Pleier du å ha så kort syklus?? Syns tempen din denne måneden var veldig spennende :p:hilarious:

Det vet jeg ikke ennå, forrige syklus var den 11 eller 12 dager, men så begynte jeg bare å tempe noen få dager før EL, så nå begynner jeg jo nesten å tro at jeg hadde EL tidlig forrige syklus også, men tviler :p
Jeg har hatt sykluser så korte som 24 dager, pleier å ligge på ca. 27, så er vel ikke SÅ kort i forhold da, spesielt når EL kom så tidlig.
Tempen har ikke gått særlig ned ennå, vet ikke helt hva jeg skal bruke i dag siden jeg sto opp tidligere og da var den litt lavere, også tok jeg en lur på litt over 3 timer i ettermiddag, og da var den nøyaktig lik som den i går :wideyed: Blir faen ikke klok, ass :hilarious:
 
Nå når jeg ser på den, skulle man tro den vil bli trifasisk!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220411-195842_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220411-195842_My Calendar.jpg
    252,8 KB · Visninger: 40

Sånn at etter at den blir høy etter EL, så blir den enda høyere og holder seg oppe. Er en del som sier at det kan bety graviditet, men tror det er litt sånn som festedipp at det er langt ifra sikkert, men litt mer sannsynlig hvis du har det.
Bedre vitenskapelig info her :hilarious:
 
Sånn at etter at den blir høy etter EL, så blir den enda høyere og holder seg oppe. Er en del som sier at det kan bety graviditet, men tror det er litt sånn som festedipp at det er langt ifra sikkert, men litt mer sannsynlig hvis du har det.
Bedre vitenskapelig info her :hilarious:
Takk for svar. Spennende greier da.
Her er min rare graf denne syklusen
Screenshot_20220411-204126_FF App.jpg
 
Last edited:
Hihi oki. Spennende greier da.
Her er min rare graf denne syklusen
Vis vedlegget 380274

Jeg kjenner at det skjer ting inni livmoren, så skjønner ikke at TR ikke har komt ennå. Stoler på den blenda testen 12DPO, men hvis ikke TR kommer innen første toalettbesøket i morgen, kanskje jeg må ta en til? Har jo hørt om folk som ikke tester positivt før IKM eller t.o.m. lenge etter, men tror ikke det er så vanlig? Vet ikke jeg :arghh:
 
Jeg kjenner at det skjer ting inni livmoren, så skjønner ikke at TR ikke har komt ennå. Stoler på den blenda testen 12DPO, men hvis ikke TR kommer innen første toalettbesøket i morgen, kanskje jeg må ta en til? Har jo hørt om folk som ikke tester positivt før IKM eller t.o.m. lenge etter, men tror ikke det er så vanlig? Vet ikke jeg :arghh:

At du i det heletatt klarer å vente! :hilarious::p
 
Back
Topp