IKM uke 14 og 15

Noen som har erfaring... Skulle hatt menstruasjon 6 april. Enda ikke fått og testene fra babyplan får jeg bare en skygge med et hint av rosa. Noe som jeg tyder på som negativt. Både på tidlig test og vanlig... Er det kroppen som håper så inderlig at jeg selv utsetter syklus? Blir helt tullete av meg selv...
 
Noen som har erfaring... Skulle hatt menstruasjon 6 april. Enda ikke fått og testene fra babyplan får jeg bare en skygge med et hint av rosa. Noe som jeg tyder på som negativt. Både på tidlig test og vanlig... Er det kroppen som håper så inderlig at jeg selv utsetter syklus? Blir helt tullete av meg selv...

Nesten helt likt her! Skulle hatt mensen 5 april.. Får kun negativ babyplan test, men en merkelig cb med to streker så veldig usikker på hva fet betyr.. Begynner også å lure på om kroppen selv utsetter syklusen‍♀️
 
Nesten helt likt her! Skulle hatt mensen 5 april.. Får kun negativ babyplan test, men en merkelig cb med to streker så veldig usikker på hva fet betyr.. Begynner også å lure på om kroppen selv utsetter syklusen‍♀️

Håper for våre begges del at vi ikke gjør det, og at det kaaanskje er en spire :angelic: er jo de som produserer hcg litt sent også.. Hvem vet! Er liksom ingenting annet å gjør enn å vente på TR :banghead:
 
Håper for våre begges del at vi ikke gjør det, og at det kaaanskje er en spire :angelic: er jo de som produserer hcg litt sent også.. Hvem vet! Er liksom ingenting annet å gjør enn å vente på TR :banghead:


Bare å krysse fingrene for at vi er en av de som produserer hcg veldig sent ja:facepalm: Tror jeg må ta en ny test i morgen tidlig! Har ikke testet siden fredag såå.. Men føler dessverre håpet er ute nå:(
 
Fortsatt ingen TR her. Kjenner litt murringer da, så føles ut som hun er på vei. Kom igjen, da! :mad:
Etter den blenda testen i går så vil jeg bare ha det overstått.
 
Noen som har erfaring... Skulle hatt menstruasjon 6 april. Enda ikke fått og testene fra babyplan får jeg bare en skygge med et hint av rosa. Noe som jeg tyder på som negativt. Både på tidlig test og vanlig... Er det kroppen som håper så inderlig at jeg selv utsetter syklus? Blir helt tullete av meg selv...
Samme her. Jeg skulle også hatt mens den 6. april. Har bare negative tester, men murringer og øm mage. Tror TR kommer sent her. :wtf: Bahh. Kroppen er forvirrende. :oops:
 
Ja! Lange sykluser er ikke gøy. Vil bare ha EL, jeg :shifty:

Uff. Jeg er heldig som har normal til korte, denne blir vel en av de korteste siden jeg fikk EL på CD10! Er nå på CD23, aner ikke når TR kommer, men det må da være snart. Hvis ikke det blir i morgen blir jeg litt sur ass :grumpy::hilarious:
Når man allerede vet det ikke gikk så vil man jo bare i gang med ny PP
 
Uff. Jeg er heldig som har normal til korte, denne blir vel en av de korteste siden jeg fikk EL på CD10! Er nå på CD23, aner ikke når TR kommer, men det må da være snart. Hvis ikke det blir i morgen blir jeg litt sur ass :grumpy::hilarious:
Når man allerede vet det ikke gikk så vil man jo bare i gang med ny PP
Oi, det var jo en kort syklus så langt da! :wideyed: Jeg er på syklusdag 38 nå jeg... :hungover: Ja ikke sant, det er jo det... Nå er det såpass lenge siden antatt EL at det er null håp. Vil bare starte fra scratch! Det er en tålmodighetsprøve, dette. Men da blir man jo så glad når man får de to strekene. :joyful:
 
Oi, det var jo en kort syklus så langt da! :wideyed: Jeg er på syklusdag 38 nå jeg... :hungover: Ja ikke sant, det er jo det... Nå er det såpass lenge siden antatt EL at det er null håp. Vil bare starte fra scratch! Det er en tålmodighetsprøve, dette. Men da blir man jo så glad når man får de to strekene. :joyful:

Mm! Hadde jeg hatt EL til forventet tid hadde det jo vært greit nå, men siden jeg vet jeg er 13 DPO og ikke gravid, såå..
Syns jeg kjenner litt flere murringer nå, så nå håper jeg at jeg våkner til TR ass!
Jeg er ikke særlig tålmodig av meg, så lærer nok litt av å være prøver :hilarious: Det er verdt det til slutt! Håper bare det skjer neste måned - for oss begge :joyful:
 
12 dpo og gidda ikke engang å teste i morrest. Tempen er synkende og mensensmertene er på plass. Så da går det vel en dag eller to så kommer tanta som vanlig.
 
Lykke til i neste runde❤️ Hvilken IKM gruppe havner du i?
Takk, du også :Heartred Her blir det venting helt til Juni. Vi skal igang med nytt IVF forsøk og jeg starter med første sprøyte ca 3 uker etter at mensen kommer nå.
Skal nyte så godt jeg kan i mellomtiden selv om ventinga er kjedelig.
 
Takk, du også :Heartred Her blir det venting helt til Juni. Vi skal igang med nytt IVF forsøk og jeg starter med første sprøyte ca 3 uker etter at mensen kommer nå.
Skal nyte så godt jeg kan i mellomtiden selv om ventinga er kjedelig.
Takk❤️ Ja det må du virkelig prøve å gjøre! Masse lykke til med IVF forsøk når du er i gang med det! Håper ikke jeg fortsatt er her inne på prøvegruppa da, men jeg skal titte innom deg når du er tilbake
 
Vet ikke hva jeg skal tenke. Har fått positiv cb digital som viser 1-2uker gravid. Men streken på babyplan og makesure sine tester blir ikke noe sterkere, vil si at den er ganske svak. Har følt meg kvalm i tre dager nå. Har dere opplevd at strekene ikke blir sterkere men at det gikk bra med graviditeten?
 
Burde det ikke vært noe stigning her?:oops:
Fra venstre: 11 og 13dpo

2AD6EE4D-266B-4AAF-9941-45EA93372DE3.jpeg
 
Back
Topp