IKM UKE 13!

Det har vært en flott uke for de som fikk det til! :) :) Til lykke alle dere som ble gravide og håper dere ikke kommer tilbake hit!
 
Satt deg på passert, men egentlig skal du flyttes til uke 14...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja det skal jeg vel egentlig da...jeg temper ikke , så er ikke helt sikker på hvilken dag jeg hadde eggløsning. Men vil så gjerne bli hos dere. Kjenner ingen i uke 14....
 
Ja det skal jeg vel egentlig da...jeg temper ikke , så er ikke helt sikker på hvilken dag jeg hadde eggløsning. Men vil så gjerne bli hos dere. Kjenner ingen i uke 14....
Bli hos oss du, så krysser vi fingrene for at du snart kan vise oss en positiv test :D


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Tok denne i dag, det kom fram en svak svak strek med en gang. Etter ca 10 min så den slik ut. På bildet er testen noen timer gammel, men streken er ikke sterkere enn hva den var etter 7-10 min.. Hva tror dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1396264972930.jpg
    1396264972930.jpg
    17,7 KB · Visninger: 73
Tok denne i dag, det kom fram en svak svak strek med en gang. Etter ca 10 min så den slik ut. På bildet er testen noen timer gammel, men streken er ikke sterkere enn hva den var etter 7-10 min.. Hva tror dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den må jo være positiv!!! :) :) fine testen! Hvor mange dpo?
 
16 eller 15 dpo, var ikke 100% sikker denne gangen.. Håper virkelig at det er en liten spire der! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ingen tr i dag heller. En dag over opprinnelig IKM. Med tanke på positiv EL test for 13 dager siden venter jeg for å se om hun dukker opp i morgen. Dersom ikke tar jeg ny test onsdag. Jeg synes det er så rart at syklusen plutselig har flyttet seg ettersom jeg har hatt 3 mnd med syklus på 30 dager etter hverandre... Hmmm.
 
16 eller 15 dpo, var ikke 100% sikker denne gangen.. Håper virkelig at det er en liten spire der! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Denne snakker egentlig for seg selv. Gratulerer. Jeg flytter deg til gravid, for pr nå er du faktisk det :D måtte spiren klore seg fast :D


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Denne snakker egentlig for seg selv. Gratulerer. Jeg flytter deg til gravid, for pr nå er du faktisk det :D måtte spiren klore seg fast :D


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hehe det er greit :D Tør ikke helt å tro på det selv enda!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg stoler ikke på noe ennå, men denne testen tok jeg i dag. Er d en svak strek der? Har justert kontrasten på bildet, for å få det tydeligere! Er d innbilning, eller er d en reell strek?
 

Vedlegg

  • 1396329026943.jpg
    1396329026943.jpg
    38,6 KB · Visninger: 71
Jeg stoler ikke på noe ennå, men denne testen tok jeg i dag. Er d en svak strek der? Har justert kontrasten på bildet, for å få det tydeligere! Er d innbilning, eller er d en reell strek?
Javisst er det strek der :)
Vises nok enda bedre om du åpner den :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg stoler ikke på noe ennå, men denne testen tok jeg i dag. Er d en svak strek der? Har justert kontrasten på bildet, for å få det tydeligere! Er d innbilning, eller er d en reell strek?
Weee! Det ser virkelig ut som en strek, og jeg ser ALDRI sånne "tydestreker". :D
 
Kan dette være en skygge strek? Vet dere hva den svarte firkanten til venstre er? Den var der når eg åpnet testen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1396337726594.jpg
    1396337726594.jpg
    16,3 KB · Visninger: 66
Kan dette være en skygge strek? Vet dere hva den svarte firkanten til venstre er? Den var der når eg åpnet testen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den bare er der av og til og er ikke noe å dry seg om. Jeg synes det ser ut som streken din har farge og da er det ikke skygge. Kom streken innen fristen i dag også?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Den bare er der av og til og er ikke noe å dry seg om. Jeg synes det ser ut som streken din har farge og da er det ikke skygge. Kom streken innen fristen i dag også?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Oki det var bra :) Ja i dag kom den før 3 min var gått, bildet er tatt innen fristen. Den er litt mer rosa i virkeligheten syntes jeg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp