IKM UKE 13!

Jeg har ikm i dag, men ingen mens og negativ test. Sett meg opp på passert ikm, så får vi se an noen dager:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ikm i dag:
Tulla84
~Lykkeliten~
nummer en
MSE88
Status?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Ikm i dag:
Tulla84
~Lykkeliten~
nummer en
MSE88
Status?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Har ikke testet i dag. Testet i går og da var den negativ. Pleier å få tr på kvelden. Gir nærmere beskjed om jeg får uønsket besøk. Lykke til dere andre som har ikm i dag :)
 
Jeg har begynt å spotte. Du kan sette meg opp på tr.
Gratulerer til alle som har fått positive tester, dette har virkelig vœrt en knall uke!
Lykke til alle som fortsatt venter!
 
Da kan du sette meg opp på TR :(


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
 
Og her er mensen igang nå, ikke det minste tvil lenger

fra app
 
Da kan du sette meg opp på TR :(


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
Hæ???
Hva skjedde med rfsu testene?? Var jo noe på de??




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Da får vi bare prøve neste gang da, Sara! Balle!!! :(


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg har jo akkurat funnet ut at den fruktbare perioden er i påska. Fra palmehelga til rett over påske (lang tid for meg pga ustabil syklus) Og vi planlegger påskeferie hos svigermor, noe som ikke akkurat er forenelig med annenhver dag. Hele familien i sånn familie-køyeseng, vegg i vegg med svigermor, og med svigerinne m/samboer om de også er der...

Det spøker litt for januarbaby, i alle fall om vi har fri de tre dagene før påske, så vi reiser allerede til palmehelga. Jobber vi da, og kjører på til vi drar, så klarer vi kanskje snike inn en gang i løpet av påska? Vi får se...
 
Gratulerer til alle gravide!!:)

Min syklus er visst ikke på plass enda etter jeg mistet i senabort i januar, så jeg hadde EL på torsdag, ikke 17 som jeg trodde. Så får hoppe til IKM uke 15.
 
Fikk pos EL test tirsdag for 12 dager siden. Da er vel kanskje Ikm flyttet med 2 dager??? Tr har iallfall ikke vist seg i dag. Har vært stabil på 30 dagers syklus de siste syklusene..... Hmmm. Du får føre meg opp som passert IKM.....
 
Glemt å oppdaterer her jeg. Har en cyste på eggstokken som forsinker og hindrer prøvingen her :( gått på provera i 17 dager, og begynte å blø på lørdag, så da får jeg bare håpe det retter seg nå :)
 
Jeg har jo akkurat funnet ut at den fruktbare perioden er i påska. Fra palmehelga til rett over påske (lang tid for meg pga ustabil syklus) Og vi planlegger påskeferie hos svigermor, noe som ikke akkurat er forenelig med annenhver dag. Hele familien i sånn familie-køyeseng, vegg i vegg med svigermor, og med svigerinne m/samboer om de også er der...

Det spøker litt for januarbaby, i alle fall om vi har fri de tre dagene før påske, så vi reiser allerede til palmehelga. Jobber vi da, og kjører på til vi drar, så klarer vi kanskje snike inn en gang i løpet av påska? Vi får se...
Oi, da kan det bli vanskelig! Men utrolig hva man klarer. En kjapp en på do og hver gang anledningen byr seg hvis noen forlater huset! Hihi! Blir en spennende uke! :D


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Gratulerer til alle gravide!!:)

Min syklus er visst ikke på plass enda etter jeg mistet i senabort i januar, så jeg hadde EL på torsdag, ikke 17 som jeg trodde. Så får hoppe til IKM uke 15.
Lykke til, har tatt deg bort fra lista.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Fikk pos EL test tirsdag for 12 dager siden. Da er vel kanskje Ikm flyttet med 2 dager??? Tr har iallfall ikke vist seg i dag. Har vært stabil på 30 dagers syklus de siste syklusene..... Hmmm. Du får føre meg opp som passert IKM.....
Satt deg på passert, men egentlig skal du flyttes til uke 14...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Glemt å oppdaterer her jeg. Har en cyste på eggstokken som forsinker og hindrer prøvingen her :( gått på provera i 17 dager, og begynte å blø på lørdag, så da får jeg bare håpe det retter seg nå :)
Huff, så dumt. Blø, altså tr?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Da er uka vår ferdig, vi har tre stykker som ikke har gitt beskjed og to-tre stykker som har passert ikm.
Heldigvis har vi veldig mange gravide:D


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Back
Topp