IKM UKE 13!

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Mandag 24. mars

Tirsdag 25. mars

Onsdag 26. mars

Torsdag 27. mars
HoneyBooBoo pp3

Fredag 28. mars

Lørdag 29. mars
Fru Quorra

Søndag 30. mars
MSE88


:DGravid:D
Sommerfugl2
Smurfine88
samaha27
september 2012 pp3
Trolli
Chihaya
FruUndercover pp10
Kizy
Mimi87 pp6
molly1988 pp5


:mad:TR:mad:
Loca79
❤Tullerusk❤
Butterfly75
Huleboer! pp3
Melkeplett pp1
Fruktplukker
Bonusmams
L88
Majsen pp12
Sara
angel2014
nummer en
Hope90 pp1
guttemamma92
Tulla84 pp7 (4 dager etter ikm)

:confused:Passert IKM:confused:
Jodlesmurf

Husk å gi beskjed til oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)
 
Last edited:
Jeg kommer sikkert inn her! Må bare få bekreftet 100% at tanta kommer. Farget i toalettpapir ved dobesøk, så jeg regner med den er her for fullt på IKM-dagen, i morgen. :(
 
Jeg kommer sikkert inn her! Må bare få bekreftet 100% at tanta kommer. Farget i toalettpapir ved dobesøk, så jeg regner med den er her for fullt på IKM-dagen, i morgen. :(
Æsj, så kjedelig!! Håper du slipper å komme hit. :p


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Hva tenker dere om en eventuell desember baby? Jeg er litt sånn blandet om man egentlig skulle ventet en mnd eller ikke. Vi har blitt enige om å bare ta det som det kommer denne mnd og ikke stresse med å "treffe" å hvis det da skjer så er det meningen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
For oss ser det ikke ut som vi kan velge og vrake i måneder, så vi får eventuelt ta det vi får :)

Alle mnd har sin sjarm :)) Selv har jeg tidlig januarunge og februar :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
For oss ser det ikke ut som vi kan velge og vrake i måneder, så vi får eventuelt ta det vi får :)

Alle mnd har sin sjarm :)) Selv har jeg tidlig januarunge og februar :)


Sent from my iPhone using BV Forum
nei det er akkurat det at man ikke kan velge, hadde det bare vært så enkelt! Tørr ikke la være å prøve hvis dette er mnd det er meningen at det skal klaffe:) og det må jo bli mange gravide i ikm uke 13;) krysser fingrene for alle som tar turen hit:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva tenker dere om en eventuell desember baby? Jeg er litt sånn blandet om man egentlig skulle ventet en mnd eller ikke. Vi har blitt enige om å bare ta det som det kommer denne mnd og ikke stresse med å "treffe" å hvis det da skjer så er det meningen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene for at det sitter denne gangen og termin vil da bli i starten av desember. Glad for at det ikke er en mulighet for barn midt i jula, men hadde nok ikke hoppet over prøvingen da heller... Sånn idielt sett har jeg alltid ønsket meg vårbarn, men når man først vil ha, så er ikke tidspunktet så viktig lenger.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Krysser fingrene for at det sitter denne gangen og termin vil da bli i starten av desember. Glad for at det ikke er en mulighet for barn midt i jula, men hadde nok ikke hoppet over prøvingen da heller... Sånn idielt sett har jeg alltid ønsket meg vårbarn, men når man først vil ha, så er ikke tidspunktet så viktig lenger.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
akkurat samme tanker som meg:) krysser fingrene for begynnelsen av desember:) perfekt førjulsgave:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Slenger meg inn her jeg også. Ikm 24 mars, eller tror det ;) Kommer an på om syklusen er normal denne gangen eller ikke.
PP8 nå, så krysser fingrene for denne gangen :)
 
Slenger meg inn her jeg også. Ikm 24 mars, eller tror det ;) Kommer an på om syklusen er normal denne gangen eller ikke.
PP8 nå, så krysser fingrene for denne gangen :)
Da har jeg lagt deg til. Lykke til :D


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Mandag 24.mars på meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da blir det ca 27.mars på meg. Ser det litt an når jeg vet el :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp