IKM uke 12 ~ 2018

2-3 dpo her[emoji4] Hadde mye sex rundt EL, men har vært myyye stress de siste dagene, så har ikke helt troen. Enn med deg?

Fikk negativ eltest i dag men tror egentlig at egget slapp i går. Har fått lagt inn aksjer så krysser alt vi kan for at det klaffer:) Første el etter SA så hadde vært en drøm om vi fikk det til på første el[emoji119]
 
Fikk negativ eltest i dag men tror egentlig at egget slapp i går. Har fått lagt inn aksjer så krysser alt vi kan for at det klaffer:) Første el etter SA så hadde vært en drøm om vi fikk det til på første el[emoji119]

Får håpe du er en av de som blir gravid med en gang etter SA, noen blir jo det! Jeg håpet jeg var det etter SA i oktober, men var ikke så heldig!

Krysser fingrene for deg
 
2 dpo nå, ble få, men godt timede aksjer lagt inn denne gangen. Føler på meg at det ikke var nok, men vi får se [emoji5]
Når begynner folket å teste?

Jeg fikk antydning til strek 7 dpo og enda tidligere 8 dpo sist jeg fikk positiv test, sp jeg tror nok ikke jeg klarer å vente noe lenger denne gangen[emoji85] Du da?
 
:angry1:D:D
Jeg fikk antydning til strek 7 dpo og enda tidligere 8 dpo sist jeg fikk positiv test, sp jeg tror nok ikke jeg klarer å vente noe lenger denne gangen[emoji85] Du da?

Jeg pleier å vente til 12 dpo, men hvis jeg hadde fått åpenbare symptomer hadde jeg vel testet som en gal! :D de første to pp testet jeg mye, men nå er jeg mer klar over at det ikke bare blir baby av å ligge rundt EL!:angry3 prøver å ta det hele litt med ro og tenke at det skjer når det skjer, men det er liiiitt vanskelig:rolleyes:
 
Jeg pleier å vente til 12 dpo, men hvis jeg hadde fått åpenbare symptomer hadde jeg vel testet som en gal de første to pp testet jeg mye, men nå er jeg mer klar over at det ikke bare blir baby av å ligge rundt EL! prøver å ta det hele litt med ro og tenke at det skjer når det skjer, men det er liiiitt vanskelig

Det er sant.
Jeg kan være veldig flink til å tenke tanken. Altså tenke at, nei ikke noe vits i og teste nå. Vente litt til. Men så hyler jo disse testene etter meg på badet også endrer tankegangen seg[emoji23] Godt det finnes billigstrimler sier nå jeg[emoji28]
 
Jeg brukte så mange timer på å tenke at jeg sikkert var gravid, og så var jeg ikke det, og det var innmari skuffende [emoji17]. Etter noen sånne runder ble jeg mer opptatt av å ta vare på meg selv midt oppi all prøving, og fokusere på «nå» i alle aspekter av livet. Men noen ganger kaster jeg meg utpå testekjøret, ja! [emoji23]
 
Jeg er 2dpo, tester vel fra 10-11 dpo tenker jeg så rundt midten av neste uke! Lenge til :dead: Vi har prøvd lenge nå, ikke så langt unna to år, så har vel ikke så troa på at det skal gå av seg selv, men får som vanlig litt håp etter el, plutselig kan det jo være vår tur!!
Gleder meg til dere andre begynner å teste :)
 
Last edited:
Har dere noen symptomer etter el? Hadde el i helga, fredag eller lørdag. Har i går og i dag at mye stikking og murring i mage/rygg. Har vært mye på do idag, ble plutselig akutt kvalm når jeg satt meg ved pc'en. Jeg vet jo at dette er fryktelig tidlig. Men jeg kjenner jo det skjer noe i magen. Håper for alt i verden at det er en spire som driver og ordner redet sitt for de neste 9 mnd :Heartbigred IKM 25.03
 
Har dere noen symptomer etter el? Hadde el i helga, fredag eller lørdag. Har i går og i dag at mye stikking og murring i mage/rygg. Har vært mye på do idag, ble plutselig akutt kvalm når jeg satt meg ved pc'en. Jeg vet jo at dette er fryktelig tidlig. Men jeg kjenner jo det skjer noe i magen. Håper for alt i verden at det er en spire som driver og ordner redet sitt for de neste 9 mnd :Heartbigred IKM 25.03

Krysser fingrene for at det er en spire som gjør klart redet sitt ja:) Vanskelig å vite så tidlig, men om du vanligvis ikke pleier å kjenne noe så tidlig etter el så kan det jo helt klart være et godt tegn[emoji1] Jeg hadde mye mer følsomme bryst denne el. De er det fortsatt. Håper det er et godt tegn[emoji119]
 
Krysser fingrene for at det er en spire som gjør klart redet sitt ja:) Vanskelig å vite så tidlig, men om du vanligvis ikke pleier å kjenne noe så tidlig etter el så kan det jo helt klart være et godt tegn[emoji1] Jeg hadde mye mer følsomme bryst denne el. De er det fortsatt. Håper det er et godt tegn[emoji119]

Det er så fryktelig spennende! Dette er pp1, så vet jo ikke helt om det er kroppen som tuller med meg. Får smøre meg med myyyyye tålmodighet de neste dagene kjenner jeg :p
Når skal du starte testingen da?:)
 
Det er så fryktelig spennende! Dette er pp1, så vet jo ikke helt om det er kroppen som tuller med meg. Får smøre meg med myyyyye tålmodighet de neste dagene kjenner jeg :p
Når skal du starte testingen da?:)

Kjempe spennende![emoji1]
Ja den kroppen er jo ikke akkurat lett å forstå seg på.. Vi har prøvd lenge og jeg kan ikke huske at jeg kjente så mye i kroppen før vi begynte prøvingen[emoji23] Nå blir man oppmerksom på hver minste lille ting og håper det er et tegn på noe.
Jeg kjenner meg selv såpass at jeg kommer nok til å svi av fleste test på lørdag 7/8 dpo. Sist jeg fikk positiv graviditetstest hadde jeg svak strek rundt samme tid.
Hva med deg?:)
 
Kjempe spennende![emoji1]
Ja den kroppen er jo ikke akkurat lett å forstå seg på.. Vi har prøvd lenge og jeg kan ikke huske at jeg kjente så mye i kroppen før vi begynte prøvingen[emoji23] Nå blir man oppmerksom på hver minste lille ting og håper det er et tegn på noe.
Jeg kjenner meg selv såpass at jeg kommer nok til å svi av fleste test på lørdag 7/8 dpo. Sist jeg fikk positiv graviditetstest hadde jeg svak strek rundt samme tid.
Hva med deg?:)

Det er sikkert å vist ja :p
Hadde slike murringer i magen når jeg gikk med sønnen min. Disse kom i uke 3-4. Så kjenner jo at noe er likt. Men igjen, vet jo ikke. Er tross alt 10 år siden sist graviditet.

Jeg kommer nok å ta en test på lørdag jeg også . Er 7/8 dpo jeg også da. :D
 
Det er sikkert å vist ja :p
Hadde slike murringer i magen når jeg gikk med sønnen min. Disse kom i uke 3-4. Så kjenner jo at noe er likt. Men igjen, vet jo ikke. Er tross alt 10 år siden sist graviditet.

Jeg kommer nok å ta en test på lørdag jeg også . Er 7/8 dpo jeg også da. :D

Herlig! Krysser fingrene for oss[emoji173]️
 
Back
Topp