IKM uke 12 ~ 2018

Blir med dere jeg! NÅ ass, må det gå :)

Sitrus. - pp16(pp9 etter MA) - B1 - el 10/3 - IKM 25/3
 
Hepe- PP 9- B 4- el 06.03- ikm 20.03
Tenkte egentlig å vente litt med prøvingen til april etter jeg mistet, men vil ikke gå glipp av noen mnd[emoji38] Men kommer ikke til å være like aktive disse to mnd. Har hatt litt murringer/stikninger noen dager før de vonde elsmertene jeg fikk igår. Så regner med el er idag.
 
Prøvemilla - PP 25 (pp 5 etter SA) - B2 - EL 06.03 - IKM 20.03

Melder meg inn her, prøver å ikke stresse med dette men gøy å følge dere som har IKM samme uke [emoji846]
Lykke til alle sammen!
 
Fikk positiv El test i dag, så da er vel eggløsning om 1-2 dager ca? Bare litt dårlig timing mht at jeg reiser på jentetur i morgen tidlig og blir borte til søndag :confused: Skal prøve å få lagt inn noen aksjer i kveld...innemellom turpakking og omsorg for febersykt barn :rolleyes: ...må man så må man ;) :happy:
 
Positiv el-test i morges, el sannsynligvis i morgen! Alt etter planen så langt med andre ord, en del aksjer er lagt og håper vi får til en runde i kveld også, rødvinsflaska er framme i hvertfall :Heartred God helg damer!
 
Positiv el-test i morges, el sannsynligvis i morgen! Alt etter planen så langt med andre ord, en del aksjer er lagt og håper vi får til en runde i kveld også, rødvinsflaska er framme i hvertfall :Heartred God helg damer!
God helg og kos dere :)
 
Jeg kan fjernes fra listen. El kom en uke tidligere enn ventet, så ikm er nå i uke 11. :)
 
Takk :) lykke til til dere i uke 12 også!
Takk :)
Hører kanskje til i uke 11 jeg også (Tror EL kom en del dager før forventet) men holder meg her i uke 12 i tilfelle, og jeg styrer tråden så greit å være her :)
 
4 dpo idag. Igår fikk jeg så vondt i brystene spesielt det ene. Kjent litt Stikninger/ murringer av og på siden el. Jeg blir så å si alltid forkjølte etter el, tilfeldig eller kan det være at forandringen etter el som gjør det?? Dårligere immunforsvar el. noe?? Blir spennende å se om jeg kjenner festesmerter imorgen el. Mandag[emoji16] Men kan hende det ikke går denne gangen, har ikke vært så flink med aksjer denne gangen[emoji1] Men ble rundt el, så håper. Ikke vanlig med ømme pupper som jeg fikk igår...
 
Last edited:
Back
Topp