IKM uke 12 ~ 2018

Nei! [emoji85] det er like spennende hver gang man kan teste igjen - selv etter 2 år som prøver [emoji846]

Nærmer oss 2 år vi også, men håpet stiger alltid etter el[emoji106] Og dagene går så ekstremt sakte[emoji29] Del testen din med oss i morgen da[emoji1]
 
Har ikke helt troa denne gangen. Den pp’en vi har hatt desidert minst sex, og kun én gang rundt EL. Riktignok på dagen EL-test ble negativ, men det skal holde hardt.
Tester ikke før på lørdag, da er jeg 12 DPO.
 
Har ikke helt troa denne gangen. Den pp’en vi har hatt desidert minst sex, og kun én gang rundt EL. Riktignok på dagen EL-test ble negativ, men det skal holde hardt.
Tester ikke før på lørdag, da er jeg 12 DPO.

Det kan være mer en nok det!:)
Så flink du er som klarer å holde deg til 12 dpo![emoji106]
 
Nærmer oss 2 år vi også, men håpet stiger alltid etter el[emoji106] Og dagene går så ekstremt sakte[emoji29] Del testen din med oss i morgen da[emoji1]

Ja, det skal jeg gjøre [emoji23] vise dere den blenda testen [emoji23]

To år som prøvere har plutselig forsvunnet, så mange nedturer og noen få oppturer [emoji15]
Krysser fingrene for oss begge denne PP [emoji846]
 
Tok en igår 6 dpo. Syns jeg kan se noe veeeeldig svakt. Ser dere noe? Kan jo bare være jeg har streksyn Ville ta en ny imorges, men, glemte det. Får se om jeg tar en senere el. imorgen[emoji846]
IMG_9169.JPG
 
Dere som har prøvd i nærmere to år, jeg blir helt imponert! Jeg har prøvd i 6 mnd og kjenner jeg begynner å bli lei allerede. Men jeg skal holde mitt taleorgan lukket- fy flate så tøffe dere er som fremdeles prøver og holder motet oppe! [emoji254][emoji94] krysser alt jeg har for dere! Får dere ekstra hjelp til å bli gravide?
 
Dere som har prøvd i nærmere to år, jeg blir helt imponert! Jeg har prøvd i 6 mnd og kjenner jeg begynner å bli lei allerede. Men jeg skal holde mitt taleorgan lukket- fy flate så tøffe dere er som fremdeles prøver og holder motet oppe! [emoji254][emoji94] krysser alt jeg har for dere! Får dere ekstra hjelp til å bli gravide?

Vi startet å prøve i mars -16 [emoji849]
Hadde gått på psprøyte så alt av syklus var ute på tur, prøvde først uten hjelp men etter 9 mnd dro jeg på privat klinikk, fikk da primolutt for å starte mens skikkelig, og femar for å få EL.
Ble gravid på runde to med femar og ovitrelle (EL sprøyte) men mistet i uke 6. Dette var i oktober, så ville ikke mensen komme tilbake etter dette igjen, så hadde en syklus på 80 dager før jeg på nytt startet på primolutt og femar i februar[emoji849]

Det har vært MANGE nedturer og mange oppturer!

Med en sambo som jobber på sjøen i 5 uker i gangen er jeg DRIT lei av å telle meg fremover for å vite om han er hjemme rundt EL eller ikke.
Om det ikke går nå, skal vi fryse ned å insiminere i april.

Har heldivis ei jente på 6 år, det har gjort min vei litt lettere.. Men hun vet jo ingenting, å maser så masse om søsken! Det gjør litt vondt.

Hold motet oppe, plutselig er ventetiden glemt [emoji173]️
(Ble nesten ei dagbok dette) [emoji23]
 
Dere som har prøvd i nærmere to år, jeg blir helt imponert! Jeg har prøvd i 6 mnd og kjenner jeg begynner å bli lei allerede. Men jeg skal holde mitt taleorgan lukket- fy flate så tøffe dere er som fremdeles prøver og holder motet oppe! [emoji254][emoji94] krysser alt jeg har for dere! Får dere ekstra hjelp til å bli gravide?

[emoji173]️
Vi har hatt to graviditeter ila disse to årene. Men begge har endt i SA. Begge gangene vi fikk positiv test var tett oppunder ett år med prøving og vi skulle egentlig på utredning, men så har det ikke blitt noe av pga positiv test. Vi har ikke krav om videre utredning før vi eventuelt mister 3 ganger. Vi kan jo så klart dra til privat, men vi prøver litt til på egenhånd. Vi vet jo at vi kan få det til:)
 
Altså. Jeg vet jeg hadde eggløsning 6 mars. Tok en ny EL test for ville bare se hvor svak den er og fikk denne:
20180313_095242.jpg


Syns den var veldig sterk! Tok en g-test, men er kun ca 7 dpo. Men ser en svak rød strek her hjemme. Kan jo være skygge også. Men ser dere noe? Har lissom null tro på denne pp'n [emoji12]

20180313_095421.jpg
20180313_094326.jpg
20180313_095734.jpg
Snapchat-857851608.jpg
 
Altså. Jeg vet jeg hadde eggløsning 6 mars. Tok en ny EL test for ville bare se hvor svak den er og fikk denne:
Vis vedlegget 248621

Syns den var veldig sterk! Tok en g-test, men er kun ca 7 dpo. Men ser en svak rød strek her hjemme. Kan jo være skygge også. Men ser dere noe? Har lissom null tro på denne pp'n [emoji12]

Vis vedlegget 248622Vis vedlegget 248623Vis vedlegget 248624Vis vedlegget 248625

Jeg syntes også at jeg kan skimte noe på grtestene dine[emoji1]
Eltest kan slå ut på graviditet ogsp[emoji1][emoji108] Krysser fingrene for at det er en liten spire [emoji173]️
Blir spennende og se på testene de neste dagene da[emoji1]
 
Jeg syntes også at jeg kan skimte noe på grtestene dine[emoji1]
Eltest kan slå ut på graviditet ogsp[emoji1][emoji108] Krysser fingrene for at det er en liten spire [emoji173]️
Blir spennende og se på testene de neste dagene da[emoji1]
Tusen takk! Syns bedre hjemme. Skal ta et nytt bilde når den er tørr, Men må nok ta en ny i morgen [emoji12] vi bomma jo på EL denne perioden, så hadde ikke trua! Så vi får se om det er noe eller skygge [emoji4]
 
Tusen takk! Syns bedre hjemme. Skal ta et nytt bilde når den er tørr, Men må nok ta en ny i morgen [emoji12] vi bomma jo på EL denne perioden, så hadde ikke trua! Så vi får se om det er noe eller skygge [emoji4]

Jeg hadde testet hver dag fremover jeg[emoji85]
Blir skikkelig spennende![emoji1] Gleder meg til å se testen din i morgen[emoji4]
 
Dere som har prøvd i nærmere to år, jeg blir helt imponert! Jeg har prøvd i 6 mnd og kjenner jeg begynner å bli lei allerede. Men jeg skal holde mitt taleorgan lukket- fy flate så tøffe dere er som fremdeles prøver og holder motet oppe! [emoji254][emoji94] krysser alt jeg har for dere! Får dere ekstra hjelp til å bli gravide?

Takk for kryssing! Vi får ingen hjelp nå, har normale sykluser og el. Vært gravid en gang (etter å ha prøvd et knapt år), men mistet i MA uke 9. Er ferdig utredet, «uforklarlig barnløshet», men har adenomyose/endometriose og sannsynligvis noe nedsatt eggkvalitet som nok gjør at ting tar tid! Venter på oppstart IVF i løpet av våren/forsommeren, men håper sååå at vi skal klare det selv før den tid :)
Masse lykke til du også, skjønner godt at du er lei «allerede», jeg synes også det var tungt etter 6 mnd!
 
Back
Topp