IKM uke 12 ~ 2018

IMG_4312.JPG


Blenda test (mulig jeg ser en svaak skygge)
8 dpo [emoji28]
Holder motet oppe enda [emoji846]
 
IMG_4324.JPG
IMG_4325.jpg


Måtte ta den frem å se en gang til! Nå ser jeg faktisk en strek! Men rosa eller grå er umulig å si [emoji23]
 
6DPO, og det murrer veldig i korsryggen. Det er vel det symptomet jeg ikke har hatt de andre pp’ene... melkehvit/creamy utflod, ømme pupper, rumling/bobling i livmorområdet (ikke i tarmen), blir lettere irritert:angelic:
Vet det er tidlig med symptomer, og at det egentlig er litt tull å lete etter de. Men det er den vondten i korsryggen som får meg til å reagere ... og tenke ... kanskje? :shy:

Tempen steg også i dag!

0F999F3C-49E3-4E19-8903-DA930693C65D.jpeg
 
6DPO, og det murrer veldig i korsryggen. Det er vel det symptomet jeg ikke har hatt de andre pp’ene... melkehvit/creamy utflod, ømme pupper, rumling/bobling i livmorområdet (ikke i tarmen), blir lettere irritert:angelic:
Vet det er tidlig med symptomer, og at det egentlig er litt tull å lete etter de. Men det er den vondten i korsryggen som får meg til å reagere ... og tenke ... kanskje? :shy:

Tempen steg også i dag!

Vis vedlegget 248829

Det høres da veldig lovelig ut da![emoji1] Spennende! Gleder meg til du skal teste[emoji1]
 
Det høres da veldig lovelig ut da![emoji1] Spennende! Gleder meg til du skal teste[emoji1]
Jeg og :joyful: vet bare ikke når jeg skal tørre å teste. Vet med meg selv at jeg blir så innmari skuffet når tester er negative:oops: selv om jeg tester for tidlig:p
 
Sånn er jeg også[emoji85] Men tester tidlig hver eneste pp[emoji28]
Det artigste er jo at selv om håpet forsvinner noen minutter, så tar det ikke lang tid før optimismen er på plass igjen! Ikke alltid man gir opp håpet selv om mensen kommer engang :joyful:
Spørs om jeg ikke må svi av en test før helgen:angelic:
 
Det artigste er jo at selv om håpet forsvinner noen minutter, så tar det ikke lang tid før optimismen er på plass igjen! Ikke alltid man gir opp håpet selv om mensen kommer engang :joyful:
Spørs om jeg ikke må svi av en test før helgen:angelic:

Jepp! Godt vi klarer holde motet oppe[emoji1]
Jeg fikk testene mine i posten i dag. Da kommer testetrangen med en gang[emoji23] Skal teste lørdag, da er jeg 7-8 dpo[emoji85]
 
Nederste er fra i går og de to andre er fra i dag.. redd den i går var feil [emoji1361]
 

Vedlegg

  • IMG_1357.JPG
    IMG_1357.JPG
    54,9 KB · Visninger: 62
Back
Topp