IKM uke 12 ~ 2018

Jeg går til fyso hver andre uke. Han kjenner så mye rart på kroppen min.

Sist jeg var gravid (8dpo) merket han kroppen var annerledes, da viste jeg jo ikke noe enda. Men var gravid. - det endte i SA i okt

Spurte om han kunne sjekke kroppen i des - da sa han at det mest sannsynlig ikke var noe baby på vei [emoji23] - det var det heller ikke

Spurte når jeg var der idag (8 dpo) , nå var noe annerledes, men han vet jo selvfølgelig ikke fasit [emoji23]
Bare sååå gøy å høre!
 
Jeg går til fyso hver andre uke. Han kjenner så mye rart på kroppen min.

Sist jeg var gravid (8dpo) merket han kroppen var annerledes, da viste jeg jo ikke noe enda. Men var gravid. - det endte i SA i okt

Spurte om han kunne sjekke kroppen i des - da sa han at det mest sannsynlig ikke var noe baby på vei [emoji23] - det var det heller ikke

Spurte når jeg var der idag (8 dpo) , nå var noe annerledes, men han vet jo selvfølgelig ikke fasit [emoji23]
Bare sååå gøy å høre!

Jøss så kult! Sier han noe om hva han kjenner som er anderledes?:)
 
Jøss så kult! Sier han noe om hva han kjenner som er anderledes?:)

Kjempe kult! [emoji847]

Sist når jeg var gravid sa han at kroppen virket til å være i sjokk (jeg er sikker på at fyson min er litt synsk) [emoji23]

Men han sier ikke noe spesielt om det egentlig, han er litt merkelig[emoji23]
 
Kjempe kult! [emoji847]

Sist når jeg var gravid sa han at kroppen virket til å være i sjokk (jeg er sikker på at fyson min er litt synsk) [emoji23]

Men han sier ikke noe spesielt om det egentlig, han er litt merkelig[emoji23]

Han høres litt merkelig ut ja:hilarious:
Men veldig spennende da! Håper han har rett :)
 
Han høres litt merkelig ut ja:hilarious:
Men veldig spennende da! Håper han har rett :)

Jaa, håper håper [emoji847]

Det hjelper litt på motivasjonen at han sa noe var annerledes også, for den gangen han sa nei var han ganske tydlig på at det IKKE var noe på gang..

Blir testing hver dag fremover nå[emoji85]
 
8 dpo. Er det noe veldig svakt her?? Ellers så har jeg strek syn Men tror det er skygger i så fall... Siden den ikke har blitt sterkere på to dager...Meen det var en ebay test, hvor sensitive er den?? ]
3546896ce986f778a91cf7b7f9163e46.png
 
8 dpo. Er det noe veldig svakt her?? Ellers så har jeg strek syn Men tror det er skygger i så fall... Siden den ikke har blitt sterkere på to dager...Meen det var en ebay test, hvor sensitive er den?? ]
3546896ce986f778a91cf7b7f9163e46.png

Ser noe svakt, men vanskelig å si om det er skygge eller strek[emoji4]
 
Ser noe svakt, men vanskelig å si om det er skygge eller strek[emoji4]

Ser du noe her??

Er sikkert bare skygger jeg har fått. Burde blitt sterkere hvis det ar noe. Men er en ebay test, vet ikke hvor sensitiv den er??
 
Jøsses. Er melkete utflod (syntes det ordet er så ekkelt[emoji85]) ett godt tegn eller? For det har jeg nå.. 5-6 dpo:)
 
Jøsses. Er melkete utflod (syntes det ordet er så ekkelt[emoji85]) ett godt tegn eller? For det har jeg nå.. 5-6 dpo:)

Kjempe ekkelt ord, men det hadde jeg også MASSE av rundt 5-8 dpo, ikke lagt merke til så mye idag egentlig!

Vi krysser fingrene for at det er et godt tegn [emoji173]️
 
Jøsses. Er melkete utflod (syntes det ordet er så ekkelt[emoji85]) ett godt tegn eller? For det har jeg nå.. 5-6 dpo:)
Har det jeg også, mener jeg var tørrere forrige måned, så håper det er et godt tegn:happy:
 
Jeg har så såre nipler idag. Merket det da jeg sto opp idag og er helt supersensitive. Å fortsatt mye stikkinger i magen. Holdt på å kaste opp i ettermiddag, akutt kvalm etter jobb. Måtte legge meg nedpå i pausa mi på jobb før jeg var sååå trøtt! Er 5 dpo Idag, men kan alt dette virkelig bare være innbilning??
 
Last edited:
Jeg har så såre nipler idag. Merket det da jeg sto opp idag og er helt supersensitive. Å fortsatt mye stikkinger i magen. Holdt på å kaste opp i ettermiddag, akutt kvalm etter jobb. Måtte legge meg nedpå i pausa mi på jobb før jeg var sååå trøtt! Er 5 dpo Idag, men kan alt dette virkelig bare være innbilning??

Melder meg inn i såre nipler klubben, merket det nå når jeg skulle legge meg!

Jeg aner ikke hva som er mulig eller ikke.. men synes det er veldig rart med så riktige symptomer uten at det er en spire der [emoji15]
 
Jeg har så såre nipler idag. Merket det da jeg sto opp idag og er helt supersensitive. Å fortsatt mye stikkinger i magen. Holdt på å kaste opp i ettermiddag, akutt kvalm etter jobb. Måtte legge meg nedpå i pausa mi på jobb før jeg var sååå trøtt! Er 5 dpo Idag, men kan alt dette virkelig bare være innbilning??

Det er faktisk ganske utrolig hvor lett man kan innbille seg symptomer. Dessuten er symptomer på graviditet like med de på mens, og 5DPO har egget mest sannsynlig ikke festet seg enda. Den som leter, den finner, og da finner man de tegnene man vil.
 
Jeg tok en grtest i går da testene kom i posten, for å se om den er negativ igjen etter SA. Jeg fikk svak strek for en uke siden så bare måtte dobbeltsjekke. Den var helt blenda i går 6-7 dpo. Da testingen har startet så klarte jeg ikke la vær å ta en i dag tidlig. Der syntes jeg at jeg kan skimte noe? Uff denne tiden er alt for nervepirrende..
3eab223e3c39f712c27a0dfef4762c32.heic
 
Back
Topp