Hvordan går det med vekta?

Har har vekta stoppet siste mnd, gått opp 9 kg til sammen siden start.
 
jeg er 30+6 og opp 14 kg og vekten står nå på 64 kg:)
 
35+4 og opp 12 kg (ikke lagt på meg siden jeg fikk påvist sv.dia i uke 25)
 
33+0 opp 7 kg
 
31+2 og gått opp 13 kg tilsammen. Gikk opp hele 2 kg forrige uke :arghh: så ble litt bekymret, men ingen vektøkning denne uken. Var nok bare vann i kroppen :rolleyes:

Er allikevel litt bekymret for å bikke 90 kg. Er det ikke nå fremover man legger på seg mest?!
 
31+2 og gått opp 13 kg tilsammen. Gikk opp hele 2 kg forrige uke :arghh: så ble litt bekymret, men ingen vektøkning denne uken. Var nok bare vann i kroppen :rolleyes:

Er allikevel litt bekymret for å bikke 90 kg. Er det ikke nå fremover man legger på seg mest?!

Tror det er litt forskjellig når man legger på seg mest, forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg 11 kg til uke 31, og endte på 15 kg totalt. Så tror ikke nødvendigvis det er fasit at man legger på seg mest på slutten[emoji846]
Bikker forresten 90kg veldig snart selv (vi snakker noen hundre gram før d skjer), men av erfaring går det så fort bort etter fødsel at det ikke skremmer meg nevneverdig[emoji851])
 
Tror det er litt forskjellig når man legger på seg mest, forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg 11 kg til uke 31, og endte på 15 kg totalt. Så tror ikke nødvendigvis det er fasit at man legger på seg mest på slutten[emoji846]
Bikker forresten 90kg veldig snart selv (vi snakker noen hundre gram før d skjer), men av erfaring går det så fort bort etter fødsel at det ikke skremmer meg nevneverdig[emoji851])

Hehe skjønner, takk for svar :joyful: satser på at en del blir borte av seg selv i allefall.
 
32 + 4 og har gått opp ca. 9 kg. Er 1.56 høy, så jeg synes det er helt greit om jeg ikke legger på meg så veldig mye mer:p Men stresser ikke med det så lenge pjokken er frisk og legger på seg greit.
 
33+3.. gått opp 6kg. Er 175 høy.
Skikkelig struttemage og sikkert 1kg på dobbelhaka :laughing021
 
31+2 og gått opp 13 kg tilsammen. Gikk opp hele 2 kg forrige uke :arghh: så ble litt bekymret, men ingen vektøkning denne uken. Var nok bare vann i kroppen :rolleyes:

Er allikevel litt bekymret for å bikke 90 kg. Er det ikke nå fremover man legger på seg mest?!
Deler bekymringen din. Gikk opp 10 kg frem til uke 31, og har siden da gått opp 4 kg (er 34+6 nå) [emoji32] Verken jordmor på helsestasjonen eller på Ahus var bekymret for vektoppgangen, men jeg håper virkelig ikke det fortsetter i dette tempoet!
 
Deler bekymringen din. Gikk opp 10 kg frem til uke 31, og har siden da gått opp 4 kg (er 34+6 nå) [emoji32] Verken jordmor på helsestasjonen eller på Ahus var bekymret for vektoppgangen, men jeg håper virkelig ikke det fortsetter i dette tempoet!

Får håpe det roer seg for oss begge! Det viktigste er jo at babyen har det bra og alt det der, men det er ikke hyggelig å legge på seg 20 kg uansett :bored:
 
Jeg jubler over å ha gått opp hele 10 kg, er 32+4. Satser på 5 kg til de siste ukene! Litt undervektig før graviditeten, så var litt bekymret for at jeg ikke skulle legge på meg (har slitt med å legge på meg i alle år, så veldig fornøyd).

For noen er det den veien! Godt at vekt bare er vekt!
 
31+2 og +18 kg :-/ Gikk opp de første 15 kg i løpet av de første 4 mnd. da
 
Uke 34+4 og gått opp 13kg :smiley-ashamed004 Skulle være så flink med kosthold og aktiv,men aktiviteten ble ødelagt da en enda ukjent person sparka meg i bekkenet for 10 uker siden. Sliter ordentlig med å bevege meg,løfte eller bare sitte/ligge :smiley-angry017Kostholdet er jo bra,men hjelper ikke når man er dømt til å sitte/ligge i sofaen 24/7:sad010
 
Back
Topp