Hvordan går det med vekta?

Snart4barn

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Vekta mi gikk fort opp med en gang, for så å stå stille i over en mnd, men nå skyter den skikkelig fart [emoji85]Er snart 23 uker og lagt på meg 5,5 kg.

Hvordan går det med dere andre?
 
Jeg hadde bare gått opp 2 kilo når jeg var på kontroll 23+1 forrige uke. Ble overrasket, for jeg synes at magen er kommer så tydelig de siste ukene.

Så mistenker at enten vekta på legekontoret eller hos jordmora er feil [emoji28] Har ikke vekt hjemme selv, så er bare på kontroll jeg finner ut av vekta.
 
Tror jeg har gått opp 7 kg er 22+1 Synes det er så mye, så skal prøve å være litt aktiv framover ☺️
 
Opp 9kg 23+4
Førstegangs. [emoji15]
 
Gått opp 6 kg. Er nå 21+2. Startvekt var 50 kg. Så tenker jeg ender opp på 63 kg iallefall[emoji57]
 
Gikk ned veldig mye i begynnelsen pga elendig form og før vi dro på ferie nå var jeg fortsatt 3kg under startvekta. men har alt for mye fra før så det er helt greit :)
 
23+0 og har gått opp 4 kg. Kjenner at jeg stresser mindre med vekten enn jeg trodde før jeg ble gravid. Jeg er ganske lav (157 cm) og har aldri vært tyngre enn 58 kg, så det blir litt rart å bikke over 60:p
 
Badevekta døde... mulig det var ett hint... så er spent på hva den sier etter å ha fått nytt batteri..
 
24+1 og gått opp 4 kg
 
23 å gått opp 2kg maks
 
Back
Topp