Hvordan går det med symptomene deres?

8+2 i dag og de siste par dagene har kvalmen tatt seg opp. Har ikke kastet opp (enda), men brekker meg ofte og blir veldig fort sliten og mer kvalm om jeg gjør noe som helst. Lite matlyst, og blir skikkelig uggen av å se bilder av mat...
 
Klikka på mannen i stad da han ikke ble med på en deal (jeg syns var knallbra) på millionær...:laughing001 Konkurranseinstinktet er der alltid, men ALDRI så irritert :laughing002 hjelpes! Vi lo av det begge rett etterpå :hug003
 
Hodepine nesten non stop de siste ukene. Noen andre som har det?

Influensa følelse på ettermiddag og kveld siste 1,5 mnd, skikkelig deilig:depressed:

Lett veldig rørt og begynner plutselig å gråte for alt, mest gode ting:hilarious:
 
Hodepine nesten non stop de siste ukene. Noen andre som har det?

Influensa følelse på ettermiddag og kveld siste 1,5 mnd, skikkelig deilig:depressed:

Lett veldig rørt og begynner plutselig å gråte for alt, mest gode ting:hilarious:

Har hatt hodepine i over en uke nå! Vært sengeliggende de tre siste dagene. Skikkelig slitsomt! Fikk bare beskjed av legen om å ta mer paracet..
 
Hodepine nesten non stop de siste ukene. Noen andre som har det?

Influensa følelse på ettermiddag og kveld siste 1,5 mnd, skikkelig deilig:depressed:

Lett veldig rørt og begynner plutselig å gråte for alt, mest gode ting:hilarious:

Har hatt hodepine i flere uke hver dag, men er nå 16+2 å mye mye bedre :) Så satser på at det ikke kommer tilbake hver dag!
 
Back
Topp