Hvordan går det med symptomene deres?

Kmille

Forelsket i forumet
I mine to andre svangerskap har jeg ikke merket noen ting før jeg var hvertfall 6+ uker på vei. Denne gangen ført jeg meg uggen allerede, har mistet lysten på kaffe (er ei skikkelig kaffekjærring) og er oppblåst som fy. Og jeg er enda ikke bikka 4 uker. Nesten så jeg blir redd for tvillinger :-D ;-)
 
Merka heller ingenting før uke 6 sist. Nå er jeg svimmel og oppblåst og har ømme pupper. Uggenheten har dog gitt seg litt (kommer nok sterkere tilbake :p)
 
Jeg synes det er så merkelig å kjenne så mye så tidlig. Kanskje det er psykisk :'D Jeg har til og med kutta snopinga mi som var helt ute av kontroll for bare et par uker siden..
 
Jeg har hatt ganske symptomfri svangerskap til nå. Ikke kvalm eller andre store plager.

I dag spydde jeg i midlertid! Er 4+1 uker gravid. Så dette kan bli interessant. I tillegg er jeg litt forstoppa, det var jeg de andre gangene også men funker ok så lenge jeg får i meg nok fiber.
 
Jeg er 4+3 i dag. Har begynt å fryse noe helt forferdelig. Får ikke varmen uansett hvor mye klær jeg har på osv. Det har holdt på i en uke. Noen andre som har det sånn? Ellers har jeg kjent noe som minner litt om svake mensmurriger i livmorområdet den siste uken. Hadde et par dager med sulten-kvalm-følelse for noen dager siden, men ikke kjent noe til det de siste 3 dagene. Ellers virker smak, luktesans, matlyst osv å være normalt:)
 
Last edited:
Jeg er 4+3 i dag. Har begynt å fryse noe helt forferdelig. Får ikke varmen uansett hvor mye klær jeg har på osv. Det har holdt på i en uke. Noen andre som har det sånn? Ellers har jeg kjent noe som minner litt om svake mensmurriger i livmorområdet den siste uken. Hadde et par dager med sulten-kvalm-følelse for noen dager siden, men ikke kjent noe til det de siste 3 dagene. Ellers virker smak, luktesans, matlyst osv å være normalt:)

Akkurat samme her på alt du sier. Håper på at termostaten i kroppen justerer seg snarlig. Blir gæern av å gå med masse klær hele tiden, og i blant vinterjakken på inne på kontoret. Flaks at det ikke nødvendigvis blir forbundet med graviditet, ellers hadde alle skjønt det allerede på 4+5 (eller før, det har vært sånn hele den siste uken)
 
I går la jeg meg før dattra mi:p sovnet kl 19:00. Vært litt kvalm, men det ble nok forsterket av omgangsyke i helgen. Fryser gjør jeg og☺️ Prøver å nyte alle tegn:p
 
Er 4+ 1 i dag. Har hatt murringer i magen hver dag i over en uke, typiske eggløsningmurring, ikke mensenmurringer. De siste dagene har jeg i tillegg vært veldig trøtt og mer sulten enn ellers :shy: Orker ikke tanken på trening i dag, kanskje i morgen hvis formen er litt bedre.
 
Akkurat samme her på alt du sier. Håper på at termostaten i kroppen justerer seg snarlig. Blir gæern av å gå med masse klær hele tiden, og i blant vinterjakken på inne på kontoret. Flaks at det ikke nødvendigvis blir forbundet med graviditet, ellers hadde alle skjønt det allerede på 4+5 (eller før, det har vært sånn hele den siste uken)

Nesten litt godt å høre at det er flere som fryser:rolleyes: Jeg har aldri vært gravid før og har aldri hørt om at det er et symptom, så har lurt litt på hva det er som skjer:happy090 Får prøve å kose meg med tanken på at det skyldes en bitteliten spire:love017 Den vordene pappa'n har funnet frem sommershortsen igjen. Han synes det er litt i varmeste laget hjemme hos oss for tiden:laughing002
 
Er 5+2 har litt murringer i livmor par ganger til dagen, litt ømme pupper og ganske trøtt. Men kan ikke klager er ikke kvalm en plass enda! Får håpe det ikke kommer :p
 
Kjenner egentlig ikke så mye... skulle nesten ønske jeg kjente mer :p
Litt svimmel og innimellom småkvalm. Og fryser... stikker en del så det tyder kanskje på at det vokser?
 
Svinger symptomene deres fra dag til dag? I dag kjenner jeg plutselig nesten ingen av symptomene jeg har kjent så langt. Er jo bare 4+4, så det er kanskje vanlig så tidlig?
 
Idag har jeg fått hetetokter også! Utrolig! Håper det ikke tar seg mer opp med det første :-\
 
Huff.. jeg ble nettopp preggyzilla fordi gubben ikke kjøpte inn woksaus ellr nudler til woken jeg stod å stekte. Så står han bare å venter på at jeg skal dra på butikken, men det orker jeg faktisk ikke. Er litt ødelagt. Så da måtte jeg bare bjeffe til han litt og få han ut. Jeg er så sulten ig da blir jeg så fort sur :( i tillegg til at jeg bad han kjøpe det, men han kom hjem uten fordi "jeg trodde vi hadde det".. ville vel ikke sagt han måtte kjøpe det ellers.

Humørsvingninger til de grader
 
Morgenkvalmen eller kvalmenheledagen er komt for fult selvom gubben tror det er psykisk. Vondt i bekken og livmor pga at det strekker seg og ryggen er jævlig og er kun 4+5 ja blir et lpngt svangerskap denna gongen:/
 
Morgenkvalmen eller kvalmenheledagen er komt for fult selvom gubben tror det er psykisk. Vondt i bekken og livmor pga at det strekker seg og ryggen er jævlig og er kun 4+5 ja blir et lpngt svangerskap denna gongen:/

Mannen her mener også at kvalmen bare er psykisk.. Lurer på om jeg virkelig bare er 4+4, har hatt rygg og magesmerter, samt vondt nedover ved lysken i snart to uker.
 
Veldig trøtt, fryser mer enn vanlig, ømme pupper, og oppblåst. Er det flere enn meg som har murringer som ligner litt på menssmerter?
 
Veldig trøtt, fryser mer enn vanlig, ømme pupper, og oppblåst. Er det flere enn meg som har murringer som ligner litt på menssmerter?

Helt vanlig. Livmoren skal vokse, og da murrer det ;)
 
Back
Topp