Hvordan er formen jenter?

8+4. Jeg har ikke kjent mye på graviditeten, bank i bordet :p har vært spesielt trøtt etter harde dager på jobb med mye gåing og he da sovet 30-60 min før middag hver dag. Ellers ingen spesielle ting jeg bare MÅ ha eller kvalme. Har kjent litt på mensensmerter/murring nederst i magen og at det strammer seg litt der også når jeg "overarbeider". Og så har jeg hatt ømme brystvorter og litt ømme bryster etter hvert.

Håper selvfølgelig at formen forblir som den er nå.. :)
 
6+4, kjempetrøtt og ganske kvalm. Heldigvis varer ikke kvalmen hele dagen. Også er jeg kjempefølsom! Begynte å gråte litt i morges av å se noen score et mål i en fotballkamp! Hallo!? Jeg driter jo egentlig i sport på tv! haha
 
5+3. Reagerer mye på lukter. Småkvalm hvis det går for lenge mellom måltid. Ellers veldig trøtt, spesielt på ettermiddag. Litt smerter og ellers veldig oppblåst. Andre symptomer kommer sikkert av snuseslutt og nedtrapping av medisin
 
7+2. Dagen startet bra. Fikk trenet og følte meg i god form. Nå føler jeg bare for å kaste opp og jeg har en forferdelig hodepine. Også er jeg fryktelig oppblåst - spesielt på kvelden, men leggingsene begynner å bli ubehagelige å ha på seg hele dagen.
 
6+5 her nå. Formen går veldig i bølger :( kan være i kjempe form det ene øyeblikket for så å bli akutt kjempe trøtt og/eller kvalm i neste! Skal på ul på onsdag. Grugleder meg... Har mistet 5 ganger før og er på denne sjekken jeg har fått vite det. Håper så inderlig at det ikke er negativt denne gangen!!
Åh, du må ha lykke til i morgen. Krysser fingrene for at det blir bra denne gangen:)
 
Bare uke 5+1, men er sykt sliten og trøtt, vil bare sove. Ellers ikke merket noe til kvalme o.l enda, bortsett fra litt avsmak for visse matvarer og ekstrem metthetsfølelse av og til. Har ei på 3.5 år fra før, og husker ikke helt når kvalmen kom med henne, men mener det var noe rundt uke 6 eller 7, så bare venter på at det skal komme. Hjelper ikke akkurat at frøkna er oppe før/rundt kl 6 hver morgen, hverdag eller helg, og er nå lei av å se på tv etter å ha vært syk i halvannen uke. Dvs hun vil aktiviseres....
I feel you!! Her er mi på 2 også oppe kl 6 om morgenene.
 
7+2. Dagen startet bra. Fikk trenet og følte meg i god form. Nå føler jeg bare for å kaste opp og jeg har en forferdelig hodepine. Også er jeg fryktelig oppblåst - spesielt på kvelden, men leggingsene begynner å bli ubehagelige å ha på seg hele dagen.
Så flink du er som trener!! Ja buksene mine også!! De er ikke for trange. Men det er som om kroppen vil ha mindre press mot huden
 
8+2, 3 uke med konstant kvalme... Kaster som oftest opp noen ganger for dagen og har absolutt ingen matlyst. Håper veldig at denne kvalmen vil avta litt etterhvert!
Huff! Du er en av dem som kaster opp du? Åh, det er så vondt! Håper det ikke varer då lenge!
 
4+4 og formen er grei! En del trøtt, men spiser som 4 hester!! :happy::wacky:

Men jeg nyter det.... for blir dette snavgerskapet lik som de to andre, så er bryter vell hypermesisen ut om 2 uker ca, å da blir dett vell sykehusrunder med væskepåfylling igjen......:stop: Det er slitsomt, det!!
Oi! Har du hatt to runder med hypertermisis?
 
Så flink du er som trener!! Ja buksene mine også!! De er ikke for trange. Men det er som om kroppen vil ha mindre press mot huden
Hehe, jeg trener hjemme i stua bare da, men det er da noe :p
Nei, de er vel ikke akkurat trange, men det føles sånn!! Skikkelig ubehagelig synes jeg :p
 
6+5 og kvalmen har økt i styrke de siste dagene. Verst på morgenen og kvelden. Gruer meg litt til jula, og ikke minst ta fly med toåringen min når jeg er så dårlig.

Tviler på at jeg klarer å skjule det for familien når jeg er så kvalm.. Har heldigvis ikke spydd enda..
 
6+4 og sykt kvalm!! Verste morgen på lenge.. påvei til jobb.. vil helst ligge hjemme i senga
 
Kvalm buhu
 
Er i dag 6+3 og våknet kvalm :p Var kvalm selv etter frokost.. Jeg har kun vært kvalm når jeg har vært sulten.. Håper det ikke blir verre
 
Er 7+6 og den kvalmen er på god marsjfart... Først bare om morgenen, nå utover dagen og :( godt at all julefeireingen er hos familie og ikke her i huset! For vaska utgår :p
 
Hvordan går det med dere damer?

Her har faktisk kvalmen begynt å melde seg. Vært av og på med småkvalm i et par dager, men i går ble det verre. Kastet opp av tannpussen til og med :p
 
Back
Topp