Hvordan er formen jenter?

7+2, kvalm hele tiden, men går litt i bølgedaler hvor ille det er. Må ofte bare ligge helt stille for å ikke provosere frem oppkast.
Så er jeg fryktelig trøtt, men de siste dagene sovet kort og dårlig.
Bekkenet er også helt på bærtur!
På en måte litt godt å kjenne at det skjer noe, men tenker dette blir et veldig langt svangerskap.
 
8+1 og formen er fin bortsett fra veldig trøtt og sliten :)
Kvalmen har så og si forsvunnet :) (bank i bordet) .
 
Trøtt, hormonell og sulten
 
6+5 her nå. Formen går veldig i bølger :( kan være i kjempe form det ene øyeblikket for så å bli akutt kjempe trøtt og/eller kvalm i neste! Skal på ul på onsdag. Grugleder meg... Har mistet 5 ganger før og er på denne sjekken jeg har fått vite det. Håper så inderlig at det ikke er negativt denne gangen!!
 
5 + 3 tror jeg, og formen er stort sett fin, litt trøtt, litt ømme bryster, korte perioder på litt kvalme :p
 
7+6 i dag, og det ser ut til å bli værste dagen så langt.
Rar i magen, og en kvalme som ikke har lyst å forsvinne.
Sitter på jobb og spiser banan og potetgull for å ikke spy.
Regner med det går seg til utover dagen.
 
8+1 og formen er fin bortsett fra veldig trøtt og sliten :)
Kvalmen har så og si forsvunnet :) (bank i bordet) .
Åh, det finnes håp :D 7+4, formen har vært veldig dårlig siste uka, klarer ikke å holde på et eneste måltid. Vondt i korsryggen og vonde/ømme bryster. Har forsøkt ingefær tabletter og seabands i noen dager nå, men i dag blir det ut å kjøpe postaphen, holder ikke ut lengre. Blir deppa av å være så dårlig.
 
8+4 her, veldig kvalm, kasteropp mange ganger pr dagen(opp til 8 ganger noen dager ), ingenting hjelper, så sliten, sengeliggende for nesten 3 uker nå, med to unger hjemme ...hufffff jeg håper det gir seg snart.:(
 
6+4

Formen er for det meste bra, men får ikkje sove ordentlig! :( utenom er det ømme bryst, mageknipe og sure oppstøt. :) ellers veldig god form. :)
 
6+6
Går i bølgedaler, i dag er jeg kvalm.. Typisk når juleshopping står for tur :( sover dårlig om natta.. Blæ
 
5+1. Formen er veldig svingene. En dag er jeg i fin form. Andre dagen død trøtt og kvalm.
Det som er mer eller mindre konstant er de puppa.. de er vonde og hovne.
Gleder meg til å se hjerteslag på UL 6 jan <3
 
6+2 i dag er jeg kvalm, som kommer og går.. klarer ikke vann, men burde drikke myyyye av det.. så må finne en løsning.. ellers trøtt og slapp, skal møte et par venninner men kjenner jeg har lite energi til overs.. men må man så må man.. gruer meh til jobb lille julaften..
 
7+0 Eg har vore kvalm heile veka, vore usikker på om eg har hatt omgansgsjuka som har gått over i
Konstant kvalme og haudværk.. vil berre at det skal gå over! Nokon som veit når det går over?
 
5+2 og formen er fin =) Kvalmen kommer og går, hormonell, mye trøtt på ettermiddagen og kvelden, men våkner på natta og er lys våken.... :p
 
Bare uke 5+1, men er sykt sliten og trøtt, vil bare sove. Ellers ikke merket noe til kvalme o.l enda, bortsett fra litt avsmak for visse matvarer og ekstrem metthetsfølelse av og til. Har ei på 3.5 år fra før, og husker ikke helt når kvalmen kom med henne, men mener det var noe rundt uke 6 eller 7, så bare venter på at det skal komme. Hjelper ikke akkurat at frøkna er oppe før/rundt kl 6 hver morgen, hverdag eller helg, og er nå lei av å se på tv etter å ha vært syk i halvannen uke. Dvs hun vil aktiviseres....
 
8+2, 3 uke med konstant kvalme... Kaster som oftest opp noen ganger for dagen og har absolutt ingen matlyst. Håper veldig at denne kvalmen vil avta litt etterhvert!
 
4+4 og formen er grei! En del trøtt, men spiser som 4 hester!! :happy::wacky:

Men jeg nyter det.... for blir dette snavgerskapet lik som de to andre, så er bryter vell hypermesisen ut om 2 uker ca, å da blir dett vell sykehusrunder med væskepåfylling igjen......:stop: Det er slitsomt, det!!
 
Back
Topp