Hvordan er formen jenter?

Liinn

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvor mange uker er du og hvordaner formen?

Jeg er 7+5 og formen har stupt de siste dagene. Svimmel, kortpusta og kvalm. Vil helst bare ta det rolig.
 
7+1

Former er ræva! Kvalm og trøtt! Ligger i senga nå, drømmer om biff fra big horn!
 
7+1, nesten upåklagelig form...har hatt noen dager med litt kvalme, men stort sett er alt som normalt. Håper alt er bra og at d fortsetter slik;)
 
I dag helt super ♡ i går var jeg bare kvalm :p
 
5+6 og veldig sliten hele tiden. Lite overskudd. Var slik sist også, satser på det blir bedre i uke 11-12.
 
7+4. Kvalmen dominerer tilværelsen for det meste:( Kaster fortsatt ikke opp, men er fryktelig kvalm det aller meste av tiden. Når jeg legger meg om kvelden gruer jeg meg til å våkne og være på spypunktet:sorry:
 
Kvalm, føler jeg er fyllesjuk hele tia :p
Har så lyst på junk!

Har blødd en del, både mye og lite, med og uten klumper! men siden kvalmen henger SÅÅ mye i ennå, håper jeg at spiren har klort seg fast er ca 6+3
 
4+2 og veldig trøtt/sliten. Tisser mer enn vanlig. Kan være litt uggen inn imellom.
Ellers fin!
 
Sliten!! Med en på 2 år og full jobb samt eget firma blir det mye jobbing!
Vært veldig kvalm, og tisser mye.

Gubben mener at jeg er ekstra hissig om dagen og det stemmer vel og
 
8+1

Forferdelige kvalmebølger. Klarer å unngå å kaste opp, men det er like før hele tiden. Føles som kronisk omgangssyke.

Trøtt og sliten. Har datter med vannkopper som ikke får sove og gråter hele natten.
 
Formen var forferdelig.. Men nå kjenner jeg ingenting. Håper ikke dette er et dårlig tegn :eek:
 
7+2 og kvaaalm!! Må spise noe hele tiden for å holde det i sjakk. Eller så har jeg lite overskudd.
 
Back
Topp