Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

:hilarious::hilarious::hilarious:

Fytti katta det er varm !!!!:inpain: kom å avkjøl deg her noen dager , så kommer du nedover igjenn til regn :D Ifjord sommer når jeg var høygravid måtte jeg rett å slett bruke badebassenget til barna for å kjøle meg ned,det var iskaldt i vannet men absolutt nødvendig:)

Det hørtes fantastisk ut med badebassenget til barna :D Hadde nok gjort det samme dersom vi hadde hatt hage. Har bare veranda nå, og der er det sikkert 40-50 grader :cool: Det er 30 i skyggen...

Skulle så fjerne tatt turen til deg :) Meeeeen skal ha visning til helgen :laughing002 Blæh!!
 
Det hørtes fantastisk ut med badebassenget til barna :D Hadde nok gjort det samme dersom vi hadde hatt hage. Har bare veranda nå, og der er det sikkert 40-50 grader :cool: Det er 30 i skyggen...

Skulle så fjerne tatt turen til deg :) Meeeeen skal ha visning til helgen :laughing002 Blæh!!
Er dere ikke ferdig med dette visnings- stresset??:) får du hvilt deg nok i varmen?? Pakking å rydding å bæring å alt i tillegg til den varmen :eek: husk helsa kjære deg, mye væske og hvilepauser:)
 
Er dere ikke ferdig med dette visnings- stresset??:) får du hvilt deg nok i varmen?? Pakking å rydding å bæring å alt i tillegg til den varmen :eek: husk helsa kjære deg, mye væske og hvilepauser:)

Hadde fotograf uken som gikk :) Så en uke liggende på nett før visning. Blir deilig å bli ferdig med det.
Jeg hviler som best jeg kan :) Ligget på sofaen i hele dag :hilarious:
 
Hadde fotograf uken som gikk :) Så en uke liggende på nett før visning. Blir deilig å bli ferdig med det.
Jeg hviler som best jeg kan :) Ligget på sofaen i hele dag :hilarious:
Huff for ett mas:wideyed:
Det blir nok sinnsykt deilig når dette er over!!!:) når kroppen kan få fred en stund...
Så deilig , sånn skal det låte:D
 
Jeg er 14+0 i dag og bekkenet begynte å tulle med meg fredag. Hva gjør jeg? :nailbiting:
 
Jeg er 14+0 i dag og bekkenet begynte å tulle med meg fredag. Hva gjør jeg? :nailbiting:

Gratulerer :) Ta kontakt med fysio. Lytt til kroppen.

Ikke ta for lange skritt, sett deg inn i bilen med bena samlet (rumpe inn først), samlede ben ut av sengen. Finnes mange sånne tips :)
 
Gratulerer :) Ta kontakt med fysio. Lytt til kroppen.

Ikke ta for lange skritt, sett deg inn i bilen med bena samlet (rumpe inn først), samlede ben ut av sengen. Finnes mange sånne tips :)
Takk!

Lurt med sånne tips:) jeg visste ikke at man kan ta kontakt direkte med fysio, fant det nettopp ut, det er nytt siden sist jeg var i kontakt med dem!
 
Den svinger som en jojo, ene dagen kan jeg være helt fin og gjøre alt jeg vil, neste dag kan jeg være for svimmel til å gå over stuegulvet. Kan holde på med noe å plutselig bli så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjlre av meg osv. like plutselig er jeg fin igjen.
 
Den svinger som en jojo, ene dagen kan jeg være helt fin og gjøre alt jeg vil, neste dag kan jeg være for svimmel til å gå over stuegulvet. Kan holde på med noe å plutselig bli så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjlre av meg osv. like plutselig er jeg fin igjen.

Slitsomt :(
 
Den svinger som en jojo, ene dagen kan jeg være helt fin og gjøre alt jeg vil, neste dag kan jeg være for svimmel til å gå over stuegulvet. Kan holde på med noe å plutselig bli så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjlre av meg osv. like plutselig er jeg fin igjen.
Det må være veldig merkelig å oppleve!
 
Den svinger som en jojo, ene dagen kan jeg være helt fin og gjøre alt jeg vil, neste dag kan jeg være for svimmel til å gå over stuegulvet. Kan holde på med noe å plutselig bli så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjlre av meg osv. like plutselig er jeg fin igjen.
Så slitsomt!
 
Synes formen er bedre med tanke på kvalmen og det er så deilig! Men er så trøtt hele tiden. Trodde dette også skulle avta?
 
Synes formen er bedre med tanke på kvalmen og det er så deilig! Men er så trøtt hele tiden. Trodde dette også skulle avta?

Her har formen også blitt bedre. Tror mange er trøtte nesten hele svangerskapet. Så har man de som er heldige og har superenergi. Varmen gjør meg veldig trøtt og sliten.
 
16 uker å formen er blitt veldig bra(utenom bekkenløsning). Eneste jeg kan klage på(utenom bekkenløsningen[emoji23]) så er jeg utrolig grinete.... ååååh guu det irreterer meg
 
Back
Topp