Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

Er 14+1 i dag, og formen er fantastisk! Føler at jeg er tilbake til før graviditeten energimessig.:joyful: Endelig får jeg gjort husarbeid og begynt å pakke til vi skal flytte! :happy:
 
Det er det! Det sies jo at en doppler er falsk trygghet, da hjertet er det siste som slutter å slå hvis noe er galt, men uansett! Det hjelper meg :). Klarer liksom ikke slå meg til ro med at jeg har en OUL igjen, også «sees vi ikke» før eventuell fødsel! Blir dog bare å bruke den frem til jeg kjenner liv:)

Er sikkert en falsk trygghet, men er bedre enn å ikke merke noe i det hele tatt :laughing001
 
15+0 idag, og ble sykmeldt i går. Veldig slapp og sliter med blodtrykksfall hvor jeg besvimer[emoji849]
 
Ganske dårlig. Føler jeg er mer kvalm nå (13+2) enn for et par uker siden. Små anstrengelser som feks å levere i bhg kombinert med en tur innom legen gjør meg avhengig av å ligge i timesvis. Kunne sitte i sofaen i 18-tiden i går, uten å få magesekken opp i halsen. Da kom jeg hjem fra legen kl 10.

Håper det gir seg om en uke eller to, har så lyst tilbake på jobb
 
Jubler for fantastisk fin form og ingen kvalme! Bekymrer meg dog litt for at alt ikke er som det skal i magen (da jeg tviholdt på at kvalmen betydde at alt var okei). Får håpe jeg kjenner noe liv snart annet enn kiling...
 
Blir fortsatt kvalm når jeg ikke greier å spise nok! Og sliter med hodepine! Veldig trøtt og sliten... håper det går seg snart. 13+4
 
Er 17 uker på vei, hissig hyperemesis denne gangen også. Heldigvis ikke andre plager
 
Ganske dårlig. Føler jeg er mer kvalm nå (13+2) enn for et par uker siden. Små anstrengelser som feks å levere i bhg kombinert med en tur innom legen gjør meg avhengig av å ligge i timesvis. Kunne sitte i sofaen i 18-tiden i går, uten å få magesekken opp i halsen. Da kom jeg hjem fra legen kl 10.

Håper det gir seg om en uke eller to, har så lyst tilbake på jobb

Krysser fingrene for at uke 14/15 er da de bedre ukene starter :)
 
Jubler for fantastisk fin form og ingen kvalme! Bekymrer meg dog litt for at alt ikke er som det skal i magen (da jeg tviholdt på at kvalmen betydde at alt var okei). Får håpe jeg kjenner noe liv snart annet enn kiling...

Deilig!!!! :)
 
Blir fortsatt kvalm når jeg ikke greier å spise nok! Og sliter med hodepine! Veldig trøtt og sliten... håper det går seg snart. 13+4

Uff, slitsomt! :( Får håpe det går seg til snart. Uke 14/15 er visst turning point for mange :) Inkludert meg selv. Endelig har jeg litt mer energi. Og er ikke kvalm. 14+5 :)
 
Vil nå si at hypermesis er nok plage :Heartred Men kjempe bra at ikke du har fått enda flere plager :)

Håper du blir noe bedre.

Takk for det☺️ Det er helt klart nok, spydde helt til fødselen sist gang også men jeg har bank i bordet sluppet alt annet som bekkenproblem, halsbrann, osv- tror jeg hadde blitt mye mer låst og hindret da for min del, men klart det er nok individuelt og☺️ Det går heldigvis over
 
Takk for det☺️ Det er helt klart nok, spydde helt til fødselen sist gang også men jeg har bank i bordet sluppet alt annet som bekkenproblem, halsbrann, osv- tror jeg hadde blitt mye mer låst og hindret da for min del, men klart det er nok individuelt og☺️ Det går heldigvis over

Jeg tar av meg hatten for at du er så positiv :)

Stå på :) Kjenner at jeg er stolt av deg :hilarious: :Heartred ( virker sikkert kjempe rart, men jeg er skikkelig stolt og imponert over holdningen din. Mye følelser inni denna kroppen for tiden :wacky:)
 
Jeg tar av meg hatten for at du er så positiv :)

Stå på :) Kjenner at jeg er stolt av deg :hilarious: :Heartred ( virker sikkert kjempe rart, men jeg er skikkelig stolt og imponert over holdningen din. Mye følelser inni denna kroppen for tiden :wacky:)

Så hyggelig sagt❤️ jeg er vel kanskje optimistisk fordi jeg vet at dette går hvertfall over har div kroniske sykdommer og da er alt som går over helt supert Skal ikke kimse av følelsene i kroppen når en er gravid
 
Back
Topp