Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

Får oppdatere litt her da. Formen er på bedringens vei tror jeg. Heftig bekkenløsning enkelte dager, men ennå ikke sånn at jeg plages ofte.

Kvalmen er der. Men ikke konstant! I hvertfall ikke i dag og i går. Men den kommer raskt hvis det blir snakk om måltider eller matlaging eller noe. I dag har jeg spist 3 skiver, en potet, litt grønnsaker, 1 potet og en banan. Det er mer enn jeg har klart å spise på mange mnd.
 
Får oppdatere litt her da. Formen er på bedringens vei tror jeg. Heftig bekkenløsning enkelte dager, men ennå ikke sånn at jeg plages ofte.

Kvalmen er der. Men ikke konstant! I hvertfall ikke i dag og i går. Men den kommer raskt hvis det blir snakk om måltider eller matlaging eller noe. I dag har jeg spist 3 skiver, en potet, litt grønnsaker, 1 potet og en banan. Det er mer enn jeg har klart å spise på mange mnd.

Ikke i direkte tipp topp form da... Men godt du tror formen er på bedringens vei :)
 
Ikke i direkte tipp topp form da... Men godt du tror formen er på bedringens vei :)

Sånn veldig bra har jeg ikke tro på at jeg blir. Bare glad for å klare å ha lyst på noe mat. Har spist bare fordi jeg må i ukesvis
 
19+ ettellerannet... kvalmen har meldt sin ankomst igjenn de siste 4 dagene... kroppen henger ikke heeelt med å bekkenet pluss betennelsen i hofta prøver med all sin vilje å ta knekken på meg... ikke helt heldig når babyen på 12.5 kg må bæres å løftes mye rundt om i hele huset om jeg skal få gjort noe....
 
Last edited:
Jeg har kommet over fra desember 2018, er 19+2 og formen er fin. Det som har hjulpet best på bekkenet mitt er stor treningsball som jeg tar bekkenruller på (rett rygg, 90 grades knær, hoftebreddes avstand føtter og sirkler med bekkenet/rompa) :happy:
 
Kvalmen kjenner jeg stort sett ikke noe til lenger, med mindre jeg er veldig sulten når jeg står opp. Da kan jeg være ganske så kvalm, Men blir borte så snart magen har fått litt mat. Ellers i god form, skal ikke klage[emoji4]
 
Er i uke 23 og først nå er formen fin! Vært utrolig svimmel og slapp, men ga seg nesten helt for et pr dager siden. Det er så deilig å endelig være (nesten) meg selv igjen [emoji28]
 
Er nå 23+4 og formen er egentlig veldig fin. Jeg har mindre energi enn vanlig og spesielt i ukedagene når jeg er på jobb, er jeg ganske så oppbrukt når jeg kommer hjem...Har ikke så mye igjen av meg da, så blir fort sofaen. Men har fire dager igjen nå på jobb før det blir 4 uker ferie! :) gleder meg til det!
 
19+1, mye svimmel og sliten. 50% sykemeldt. Plages av mye vondt i hodet, nakke og skuldrer etter en halv dag på jobb. Men bortsett fra det skal jeg ikke klage ;)
 
22+4 og formen er helt ok. Sliter dessverre fortsatt med oppkast enkelte morninger og føler meg ganske utslitt, bruker opp all energien jeg har på jobb.
 
21+6
Sliter fryktelig med halsbrann!! Så ille at jeg ikke får sove på natten. Vært lite søvn i det sisteligger å vrir meg og får aldri til å ligge godt liksom.
Urolige føtter på natten også.
Ellers er dette mitt første svangerskap der jeg ikke har ekstrem bekkenløsning (enda) og ikke er helt hjelpesløs allerede pga. det. Så det føles veldig fint. Samt ingen kvalme☺️Så føler meg i fin form ellers.
Merker enest at alt er tyngre. Puster tyngre og blir raskt sliten og tungpust. Hatt en del hjertebank.
Samt tror jeg har begynt å få noen kynnere nå
 
Back
Topp