Hvor viktig er det for deg og se stelt ut?

Liker å se stelt ut. Men orker ikke sminke meg hver dag. Sminker meg lite så.

Men se ordentlig ut gjør jeg
 
Om jeg vet jeg bare skal være hjemme, lufte hunden eller handle på nærbutikken tar jeg behagelige klær og går uten sminke.
Men skal jeg møte noen, få besøk, gå på senteret eller generelt være litt rundt andre mennesker så prøver jeg å unngå joggebuksa og sminker meg litt :)
 
Veldig lite viktig. Prøver å ta meg sammen litt hjemme av og til, for mannen og selvfølelsen min<3 på Jobb er det sykehusuniform og håret opp så passer bare på å være nOenlunde ren:p
 
Bruker sjeldent sminke (syns personlig ikke noe om det når man jobber med barn) og kler meg tilpasset hva jeg skal. Det vil si at på jobb kan jeg en dag gå i kjole med cardigan og den andre tights/t-skjorte/genser, alt etter hva slags planer jeg har den aktuelle dagen.

Hjemme tar det gjerne 10 sek før både klær og BH er byttet ut mot koseklærne, ofte pysj om jeg kommer hjem litt senere enn normalt ;)

Og syns forøvrig folk får gå i hva de selv ønsker og er komfortable med, om det er penere kledd eller joggebuksa. Men alt etter setting.
 
Trives godt i joggebuksa eller en tights og behagelige overdeler når jeg er hjemme, sminke og dongeribukser når jeg skal noe:)
 
På et generelt nivå betyr det mye for meg å se OK ut, men ikke dollet :)
 
Jeg synes det er ganske viktig å se stelt ut, spesielt om man skal blant folk. Men når kjæresten er på sjøen så brukes sminken sjeldnere her hjemme.

Går sjeldent ut døra i joggebukse, men med en gang jeg kommer hjem hopper jeg i den, får av bhen og på med ullsokker.
 
Ikke viktig. Så lenge jeg er ren, og har på rene klær, er det ikke så nøye hvordan det ser ut.
 
Hvor viktig er det for deg og se stelt ut/gå i fine klær på jobb og hjemme?

Jeg er veldig opptatt av og se stelt ut, fine klær og være sminket når jeg er på jobb etc. Men hjemme gir jeg ganske blaffen [emoji23]

I mitt tidligere, og fremtidige yrke (barnehage, studerer nå), er det ikke viktig for meg med fine klær i det hele tatt. Der skal jeg være praktisk kledd, og tåle å bli møkkete.
Jeg liker å se bra ut, men så lenge jeg er ren og ser stelt ut, er det greit for meg. Jeg sminker meg bestandig når jeg skal ut av huset, men ikke så det nødvendigvis ser ut som om jeg er så "dollet opp."

Hjemme gir vi fullstendig beng begge to. :p (Vi er rene da. :p )
 
Sminker meg alltid når jeg er på jobb, og jeg liker å ha fine klær på og føle meg stelt. Jeg er også veldig glad i å gå i høye heler på jobb.

Hjemme så er det litt enten eller, jeg liker godt å ha maskara på meg når jeg er hjemme, men blir som regel mer avslappa klær så lenge så jeg ikke forventer besøk.
 
På jobb går det i joggebukse og strikk i håret. Ikke noe sminke eller slikt da jeg jobber på sjøen. Men når jeg har fri syes jeg det er kjekt å sminke meg litt. Men jeg kan lett gå over en måned uten sminke.
 
Back
Topp