Hvor viktig er det for deg og se stelt ut?

Amandaa11

Forumet er livet
Hvor viktig er det for deg og se stelt ut/gå i fine klær på jobb og hjemme?

Jeg er veldig opptatt av og se stelt ut, fine klær og være sminket når jeg er på jobb etc. Men hjemme gir jeg ganske blaffen [emoji23]
 
Jeg er lik, viktig for meg å ta vare på meg selv og mitt utseende. Hjemme gir jeg også fullstendig blaffen. Men jeg steller meg, og tar på ordentlige klær skal jeg ut døra.
 
Viktig for meg! Hjemme også. Like viktig å stelle seg å se bra ut for mannen som for alle andre. Klart man kan være litt mer avslappet hjemme men jeg vil jo helst se stelt og pen ut for mannen å :p
 
Må se ok ut på jobb, men trenger ikke akkurat å pynte meg. Dongeri og en helt basic topp fra h&m er standardantrekk.

Hjemme er det joggebukse som gjelder. Unntaket er når vi får besøk. Jeg klarer ikke gå rundt med bustehår hele dagen, da. Det kan godt gå en time eller to fra jeg står opp til jeg steller meg, men å gå hele dagen med nettopp-stått-opp-hår takler jeg ikke.
 
Må se ok ut på jobb, men trenger ikke akkurat å pynte meg. Dongeri og en helt basic topp fra h&m er standardantrekk.

Hjemme er det joggebukse som gjelder. Unntaket er når vi får besøk. Jeg klarer ikke gå rundt med bustehår hele dagen, da. Det kan godt gå en time eller to fra jeg står opp til jeg steller meg, men å gå hele dagen med nettopp-stått-opp-hår takler jeg ikke.
Enig i den!
 
Liker å føle meg noenlunde stelt ute og hjemme, men er ikke `slavisk` på åssen jeg ser ut :) Steller meg for meg selv :)
 
Liker å se stelt ut, men permisjonstiden er litt unntakstilstand :p det er viktig til vanlig :) men når det er gulp overalt firer jeg litt på kravene.
 
Liker å se stelt ut hele tiden :) Bruker ikke sminke, så stelt for meg er at jeg er ren, har pusset tenna og børstet håret :rolleyes:
 
Spørs litt på formen [emoji12] gidder sjelden å sminke meg hver dag, men å være generelt ren, ha rene klær og børstet hår er jeg glad i [emoji4]
 
Veldig viktig for meg. Tenger ikke være mer en en jeans og en tipp. Men hygiene, lett sminke og gredd hår er alltid på, når jeg skal ut døra.
 
Jeg bryr meg svært lite om mitt eget utseende.
Jeg bruker sminke på jobb, men når det gjelder klær så har jeg faste basisplagg som går både som jobb og daffeklær.
Hater klesshopping og sminking er gørrenes kjedelig :p Gjør det pga jeg må. Ikke pga jeg har lyst :p
 
Jeg kler meg pent på jobb og bruker sminke i hverdagen. Jeg er mer avslappet hjemme, men jeg bruker ikke slaskebukser såfremt jeg ikke er syk eller noe sånt.
 
Tja.. sminker meg sjeldent. Men passer på å være ren og ha rene klær :) var nok mer opptatt av det før.
 
Sminker meg sjelden, har ikke tid.
Og jeg er altfor glad i å sove om morran, så orker ikke stå opp tidligere for å rekke å sminke meg [emoji23]

Men rene klær og håret sånn noenlunde ok er greit [emoji6]
 
Skal jeg ikke ut døra så ordner jeg meg ikke. Ikke nødvendigvis hvis jeg skal en snartur på butikken eller gå tur i skogen eller trene. Men på jobb ser jeg stelt ut. Kan fint gå uten sminke, men sminker meg stort sett hver dag. Klærne er ikke nødvendigvis fine, men helt hverdagslige klær. Kan ikke ha på meg finklær på jobb.
 
Skal jeg ut blant folk/til byen så tar jeg på ok klær og sminke. Skal jeg bare være hjemme eller noen enkle ærebd i bygda så er jeg usminka og gåe i joggebuksa
 
Næh, ikke så kjempe viktig[emoji12] men slik har det blitt med to barn (ett av dem som kan kreve flere timers stell hver dag). Da får man plutselig mindre tid til seg selv[emoji85]
 
Prøver å sminke meg før jobb, men ikke alltid jeg gidder. Har uniform på jobb, så hva jeg går med til og fra jobb avhenger av hva jeg skal. Velger jeans eller lignende hvis jeg skal noe, joggebukse eller lignende hvis jeg bare skal til og fra. Hjemme går det i joggebukse eller andre behagelige klær, gjerne uten bh med mindre vi får besøk ;)
 
Jeg har enten på meg fine klær, har ordna håret og sminka på jobb, eller så kommer jeg med håret i en tut, uten sminke og i det jeg finner av behagleige bukser :p Finnes liksom ingen mellomting :p
 
Svært lite viktig.
 
Back
Topp