Hvor store er babyene blitt ?

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Hvor gamle er de og hvor store er de blitt ? Gøy å følge med på!
 
Frøkna mi veide for halvannen uke siden 7235gr hun er snart 12 uker.
Spent på neste veiing om en uke, da på 3 mnd kontroll.
 
Jeg tror jeg har en liten gutt, han blir 12 uker imorgen og veide 5580g på mandag som var :nailbiting:
 
N er 13 uker i dag. Har ikke veid siden hun var 8 uker, da var hun 5770g. Skal veie igjen på 3 månederskontroll på mandag.
 
Var på kontroll og fikk vaksiner på tirsdag, akkurat 15 uker. Veide 6340 og 61,5 lang. Nå var jo han 1 mnd for tidlig født, men føler han har hentet seg bra inn [emoji5]️
 
For to uker siden (lille var 7 uker) var hun 4780g og 59,5 cm (!) Langbeint :p
 
Lillegutt ble veid tidligere i uka. Var da 9,5 uker og veide 5075 g.
 
Ved forrige kontroll (hos fysio på helsestasjonen) for tre uker siden veide han 5950 og var 60cm. Jeg synes det er bra mtp at han ble født 6 uker før tiden og veide 2323g og var 46cm da han ble født :) vi skal på 3mnd kontroll på tirsdag.
 
Lillemann er 9,5 uker gammel nå (tiden flyr:nailbiting:). Ble siste veid når han var 8 uker gammel. Da veide han 6,2kg. Har ikke målt lengden, men tok en linjal hin dagen og målte han ca 60cm :D
 
6,5 kg i dag. Han er 12 uker i morgen. Utrolig hvor fort de vokser! Merker hvor tung han er nå i forhold til tidligere. Skikkelig styrketrening å bære han ;)
 
Veide 5210 på 3 mnd kontroll i dag :)
 
Hadde ettersamtale med jm idag og veide henne da, 10 uker og 4 dager og 6210 gram:) prøvde å måle hvor lang hun var for et par dager siden for å lage oss, fikk hun da til å bli ca 62 cm. Samme vekt og lengde som broren hadde på 3mnd kontrollen:p
 
Ikke før 16mars,tror jeg det var:nailbiting: han blir 3mnd den 10.:) har litt lyst å veie han en gang til før det :p når har dere kontroll?
Åja, jo jo men 6 dager er vel nokså innafor ifht kontroll og vaksiner. :happy:
Gå å vei om du har lyst, det skader jo ingenting, annet enn at du sikkert får litt ro ;)

Vi skal nå på mandag neste uke ;)
 
Back
Topp