Hvor store er babyene blitt ?

På 5 mnds kontrollen nettopp var hun ca 8,5kg og 69,5cm, så lang og fin jente her også[emoji4]
Var allerede 4,8kg og 56cm ved fødsel, og følger sin egen kurve veldig fint!
Morsomt at det er flere lange og store babyer her, for sånn i hverdagen føles det ofte som alle andre babyer er så små hehe. Alle blir jo sjokket når jeg sier hvor gammel hun er, siden hun både er stor og også superaktiv og nesten krabber allerede! [emoji4]
 
Kravler avgårde etter ting og vi er begynt å flytte på "kjekke ting" fordi hun beveger seg raskt mot dem om hun får øye på de.
Sist kontroll ca 5.5 mnd
9710 gr
71 cm

Ny kontroll om halvannen uke spent på det.
 
På 5 mnds kontrollen nettopp var hun ca 8,5kg og 69,5cm, så lang og fin jente her også[emoji4]
Var allerede 4,8kg og 56cm ved fødsel, og følger sin egen kurve veldig fint!
Morsomt at det er flere lange og store babyer her, for sånn i hverdagen føles det ofte som alle andre babyer er så små hehe. Alle blir jo sjokket når jeg sier hvor gammel hun er, siden hun både er stor og også superaktiv og nesten krabber allerede! [emoji4]
Synes egentlig at det er veldig greit at hun både er stor for alderen og litt tidlig ut motorisk. Desember babyene har jo en ulempe med å bestandig være minst, så greit at de ikke ligger så langt etter iallefall. Synes det plutselig var mange store barn som ble født etter jeg selv fikk stor baby, aldri lagt merke til det før:p
 
Synes egentlig at det er veldig greit at hun både er stor for alderen og litt tidlig ut motorisk. Desember babyene har jo en ulempe med å bestandig være minst, så greit at de ikke ligger så langt etter iallefall. Synes det plutselig var mange store barn som ble født etter jeg selv fikk stor baby, aldri lagt merke til det før:p

Det er veldig greit for desemberbarna ja[emoji4] Nå klarte vi tilfeldigvis å lure oss over til januar siden vi skulle bli satt i gang, så hun er født 01.01., men henger her også siden hun jo er tidlig ute med ting[emoji6] (termin var 24.des).
Mye man ikke legger merke til før man begynner å se mer etter det hehe!
 
Emil er om ikke så lenge 6 mnd ( 25), tiden går så fort :woot:
 
Back
Topp