Hvor ofte har dere sex?

Hjelp fikk sjokk over alle som skrev annen hver dag :eek: vi har en gang i uka, som regel i helga før først da det er ork ! Og trodde vi var "flinke" haha :eek:
 
Vi har sex ca hver dag og i allefall annenhver dag.
Syntes sex er viktig. Men jeg er nesten som en mann når det kommer til sex. Umettelig apetitt :-D
 
Veldig opp og ned, men ikke mer enn 1-2 ganger i måneden. ( 2-3 ganger en uke, så kan det fint gå tre måneder til neste gang) samme før, under og etter svangerskap. Ikke noe sexliv å skryte av med sndre ord :p

Sign. Og mannen som maser hull i hue på meg hjelper ikke akkurat på lysta her i hus. :p
I går presterte han å si at d var ett år siden jeg hadde sugd han. Når du hører sånne type ting hver dag har du ikke mye lyst asså..
 
Hjelp fikk sjokk over alle som skrev annen hver dag :eek: vi har en gang i uka, som regel i helga før først da det er ork ! Og trodde vi var "flinke" haha :eek:

Samme "sjokket" her, trodde helt ærlig gjennomsnittsmennesket hadde sex mye sjeldnere. Er redd jeg drar statistikken kraftig ned ihvertfall!
 
Her er det heller ikke så ofte! Kanskje 1-2 ganger i måneden. For min del kunne vi hatt det oftere, men det blir liksom ikke sånn. Jeg legger meg tidligere en han så jeg får sovet litt før jeg må opp og amme igjen. Hadde så og si ikke sex da jeg var gravid, for samboeren syntes det ble feil å ha det :p Jeg fikk økt sexlyst da, så det var litt kjipt, hehe. Før jeg ble gravid hadde vi det ofte, men ikke nødvendigvis hver dag.
 
Mindre i gravidteten enn ellers kan man si..var helt stopp første trimester, var så sliten og trøtt. Men tok seg opp i påskeferien :) Så er spent på hvordan det blir fremover.

Før graviditeten..tjeh..i eggløsningsuka flere ganger da lysten var på topp, ellers kanskje en gang i uka eller noe?

Uansett godt å se at det er flere som har det sånn, fikk sjokk på første side der "alle" skrev annenhver dag omtrent.
 
Får være med og trekke ned snittet jeg også ;) Før graviditet ett par ganger i uka, under graviditet, tja, kan gå uker og måneder imellom nå :eek: Først kvalme, så intens forkjølelse, så bekken, så svær mage og kynnere, osv osv. All ære til de som makter daglig! Hehe
 
Samme "sjokket" her, trodde helt ærlig gjennomsnittsmennesket hadde sex mye sjeldnere. Er redd jeg drar statistikken kraftig ned ihvertfall!

Ja syntes alt jeg hører er mennesker som klager over hvor lite sex de har :eek: hvis annen hver dag er normalt har vi skikkelig dårlig sexliv :eek:
 
Hver dag :)
 
Varierer. Alt fra 3 ganger om dagen til en gang i uka :)
Gikk litt ned i andre trimester pga min manglende lyst, pluss at jeg fikk litt småpanikk av tanken på han "poke" babyen inni der! :p Men det tok se opp igjen i tredje tri. Nå, nesten fire uker etter at jeg fødte, har vi ikke hatt sex en gang fordi jeg er så pinglete. Men vi jobber med saken! ;)
 
Nå når jeg er gravid og har hypermesis: 1 gang i uken max, da sex pleier å bli avsluttet med oppkast x)

Til vanlig: 4-6 ganger i uken.

Vi har barn fra før også, og begge jobber turnus, så ikke alltid vi ser så mye til hverandre iløpet av en uke!
 
Back
Topp