Hvor ofte har dere sex?

Babymagen1990

Førstegangsgravid
Diskuterte dette med en venninne i stad som også er gravid, og ble nysgjerrig på hva som er "vanlig". Er det noen forskjell på nå og før/etter dere var gravide?
 
Gjennomsnittlig så er det vel annenhver til hver dag. Nå som jeg er gravid er det litt oftere. :)
 
Ca annahver dag +/-, samme som før og når jeg var gravid :)
 
Før jeg ble gravid var det hver dag. Nå er hun 2 måneder og vi har hatt sex 2,5 ganger på et halvt år sikkert.. Håper det tar seg oppigjen etter hvert.
 
Før jeg ble gravid var det annenhver dag, nå er det vel 2-3 ganger i uka :p ikke alltid vi orker å ha sex rett og slett :p
 
Før var det 3-4 ganger i uka. Nå som jeg er oppe flere ganger om natta for å amme, blir det ikke hver uke engang. Jeg legger meg tidlig, og sier til han at hvis han vil ha, må han legge seg før jeg sovner . Sjelden det skjer, gitt :p
 
Hver til annenhver dag.
Barn ingen hindring;)
 
Par ganger i mnd kanskje....noen ganger tre...

Mindre i svangerskapene pga kvalme. Og vond lukt siste trimester med eldste - mannen nekta! :p
 
Ikke så ofte, 4-5 ganger i mnd....
Var mye mer under svangerskap
 
Hver dag å opptil flere ganger om dagen før jeg ble gravid :)

Nå går det i det samme bare at det er vell mer enn gang til dagen i gjennomsnitt :p noen ganger 3 ganger andre ganger ikke :p hehe
 
Før og under svangerskapet - hver/annenhver dag.
Det første halvåret+ etter fødselen, så sjelden som mulig. Måtte derfor "tvinge" meg selv til å ha sex minst to ganger i uka, satte av to faste dager, for å komme i gang igjen. Nå er mini 9 mnd og ammingen på vei nedover, så lysten begynner å ta seg opp litt. 2-3 ganger i uken nå.
 
Veldig opp og ned, men ikke mer enn 1-2 ganger i måneden. ( 2-3 ganger en uke, så kan det fint gå tre måneder til neste gang) samme før, under og etter svangerskap. Ikke noe sexliv å skryte av med sndre ord :p
 
Sjeldent, jeg er kvalm og sliter med det ene og det andre. Håper det tar seg opp snart..
 
Back
Topp