Hvor ofte har dere sex?

Sjelden, og enda sjeldnere nå. Har mer i perioder, og er heldigvis like sånn sett. Vi har egentlig mer lyst nå, men jeg sliter så med bekkenløsning+vond rygg at vi ikke finner helt ut av det.
 
Hver dag som regel,men ikke under første trimesteret da jeg var i veldig dårlig form...men nå har kvalmen gitt seg og jeg føler meg i tipptopp form igjen,så nå er jeg klar til å ta igjeb det tapte :p
 
Regelmessig hver uke :p Også gjennom hele svangerskapet frem til den dagen ungen ble født. :)
 
Har skjeldent lysta... Noe jeg syns er kjipt og trist. Hat pratet med mannen om det, for var redd han ville tro det var noe med han, jeg har bare ikke orket, ikke med meg selv heller.

Fikk litt lyst her om dagen, og håpa at det da hadde kommet i gang igjen, men neida...

Er flere som sier at en ikke skal ha sex hvis en ikke vil/ har lyst, men jeg har sagt til mannen flere ganger at vi må ha oss av og til, for han sin del også, og så er det jo sex mer enn penetrering, er jo godt med nærkontakt, prøver jo å være veldig kjælen iløped av dagen, men jeg vil gjerne gi mannen min dem lille prikken over I-en også, så jeg insisterer, selv når jeg ikke er kåt, det får bare være :)

Jeg håper det går seg til etterhvert nå, savner det veldig, og jeg tror at siden jeg har vert så åpen med mannen om det og at han ikke maser og gir meg dårlig samvittighet, så er det grunnen til at jeg insisterer på kos i ny og ned :)

Men før lysta døde helt, så var det vel annenhver til hver tredje dag, men kunne også gå over en uke, har er godt sovehjerte :p
 
Kanskje 2-3 ganger i måneden. Når jeg var gravid så gikk det måneder mellom hver gang.
 
Alt fra hver fjortende dag til hver dag i perioder. Litt mer enn før graviditeten faktisk denne gangen. Sist graviditet nektet han å "forstyrre babyen", så da gikk det månedsvis...
 
2-3 ganger i uka. Stort sett på dagtid, på kvelden er vi ofte for slitne. Det er fordelen med å ha mann med hjemmekontor når jeg har permisjon :p Da jeg var gravid var det sjeldnere, ble oppsvulmet i sjeden på slutten i begge svangerskap, så da føltes det bare rart.
 
Litt sprøtt egentlig men hadde mer sex som gravid enn som før. Opptil flere ganger daglig. Mannen tenner ekstra på når jeg går gravid og jeg likte seff det. Dette gjelder mine 3 graviditeter med gutter.
Nå er jeg gravid med jente, og klarer ikke tanken. Er heller ikke ofte jeg ser til han pga jobb men selv det tiltrekker ikke. Det har altså dabbet av skikkelig. I løpet av dette svangerskapet har vi kanskje hatt oss 10 ganger bare. Håper på at det blir bedre etter hvert da;)
 
Hadde oftere før vi fikk barn;)
Nå er det vel 1-2 ganger i uka..
 
Får dra ned gjennomsnittet litt i denne tråden jeg da. 3-6 ganger per måned til vanlig og litt sjeldnere nå som jeg er gravid :)
 
Oftere før vi fikk nr 2, men med 2 tette små, så blir det mye forstyrrelser. Heldigvis så vet vi at når de blir større og sover bedre så blir det fart på sakene igjen ;) I tillegg går mannen fast på betablokkere, og det har gitt han nedsatt lyst :p
 
Første graviditet var det flere ganger om dagen. Denne gangen slutta vi å ha sex etter ca 3mnd gravid. Da gikk det over et år før jeg var klar igjen. Nå er det ca 2-4 ganger i uken :)
 
Før graviditet ca 3 ganger i uka +\-.
I graviditet er det sjelden, men det er på grunn av meg. Orket ikke og hadde vondt i bekken.
Nå straks to uker etter fødsel er det 0! ;) Vi venter sikkert til seks uker, eller ser det an, før vi tar opp aktiviteten igjen.

Barn hindrer oss ikke. :)
 
Før svangerskapet så ca annenhver dag:) Nå 2 til 3 ganger i uka. kansje fire. mannen er litt redd for å sette igang noe så noen uker er det mindre :)
 
Back
Topp