Hvor mye fyrverkeri kjøper dere?

Kjøper aldri fyrverkeri. Kun stjerneskudd. Hele nabolaget kan blåse sine penger opp i lufta heller.
 
Blir ingenting i år, da mini skal være hos pappaen og vi rømmer til gokk med hunden vår. I fjor gikk det vel med 200 kr eller noe, en familiepakke til halv pris og noen småting. Måtte ha noe til mini som ikke orket være våken til 12.
 
Har aldri kjøpt fyrverkeri, og kommer nok ikke til å gjøre det heller :)
I år har vi "flottet oss" og kjøpt stjerneskudd da :D
 
Kjøper ikke noe. Guttungen er livredd fyrverkeri og stjerneskudd, så vi står inne og ser på. Han med hørselvern på.
 
Har bare kjøpt en pakke stjerneskudd de siste årene. Nå er knærten 1,5 år, så jeg skal kjøpe litt stjerneskudd som vanlig, og noen småsaker som han kan få være med på. Kommer ikke til å vekke ham for fyrverkeriet, så han får et lite show selv. Bruker ikke mange hundrelappene på dette.
 
Vi kjøper 2 pakker med stjerneskudd :p
 
Da far jeg "bryte" trenden her inne....
hehe....
jeg har aldri kjøpt fyrverkeri, men mannen er heeeelt gal etter dette, så på nyttårsaften blir det litt
han er av typen som legger alt på rekke å finner ut av hva som skal skytes opp da og da og da☺☺hehe...
litt søtt....
Vi bor langt uti ødemarka skal det sies, så vi får ikke sett fyrverkeri fra andre, og da må han jo ha
må få lov til å være "guttunge" 1 gang i løpet av året, bare det er forsvarlig mener jeg☺☺
 
Ingenting. Kjøper en pakke stjerneskudd om vi skal ha noe i det hele tatt. Skulle ønske det var et felles, offentlig opplegg rundt dette med oppskyting av flotte raketter. Mer enn nok fyrverkeri rundt i nabolaget her og stort sett har nyttårsaften gjerne vært preget av tåke og lite sikt de siste årene. Fyrer ikke opp pengene mine. Har for mye annet å bruke dem på!
 
Brukte 350 kr i sta på stjerneskudd, store fakkler og noe stille fyrverkeri. Kjøper ikke noe som bråker mye for alle naboer her har hunder.
 
Kjøpet null :p Aldri gjort. Ser det kommunale fyrverkeriet fra hjemmet vårt. Også er det allerede fryktelig mange i nabolaget som sender opp.
 
Bruker veldi lite. Barna er redde og vi har hund. Har lite naboer. Så slipper og få smell rett utafor. Men ser som regel ein del fra di som bor ett stykke unna. Kommer sikkert til og ha noe lite på bakken. Ikkje noe som fyker i lufta. Men det er vell mest for mannen sin del :p barna liker ikkje stjerneskudd heller så dei går i søpla hvert år. Så nå dropper eg og kjøpe :p
 
Back
Topp